13-03-2009, 05:16 PM
Et siis kui keegi pole veel näinud:
http://www.gizmag.com/mercedes-amg-new-gullwing/11227/
http://www.gizmag.com/mercedes-amg-new-gullwing/11227/
Uus Gullwing
|
13-03-2009, 05:16 PM
Et siis kui keegi pole veel näinud:
http://www.gizmag.com/mercedes-amg-new-gullwing/11227/
13-03-2009, 09:54 PM
differ nigu kiirovetsil...
14-03-2009, 12:43 AM
Tundub rohkem käigukastina, nagu Porschedel, kast taha viidud kaalujaotuse huvides.
14-03-2009, 01:39 AM
The AMG 6.3-litre V8 engine delivers its power via a light weight carbon-fibre driveshaft at the rear axle – similar to the set-up used on the DTM C Class racing touring car. The transmission is mounted at the rear (transaxle principle) and is connected to the engine housing via a torque tube. A carbon-fiber shaft rotates at engine speed in the torque tube and Mercedes-Benz says the advantages of this sophisticated solution are associated with the rigid link between the engine and transmission and, in turn, the optimum support for the forces and torque generated.
hm ulme ERITI PALJU ON TERAST kogu kandevkere mass on 241 kg
14-03-2009, 02:02 AM
hents99 Kirjutas:Tundub rohkem käigukastina, nagu Porschedel, kast taha viidud kaalujaotuse huvides.õigel ralli volkkaril mootor ka taga ju... nagu sapakal. R129 Kirjutas:The AMG 6.3-litre V8 engine delivers its power via a light weight carbon-fibre driveshaft at the rear axle – similar to the set-up used on the DTM C Class racing touring car. The transmission is mounted at the rear (transaxle principle) and is connected to the engine housing via a torque tube. A carbon-fiber shaft rotates at engine speed in the torque tube and Mercedes-Benz says the advantages of this sophisticated solution are associated with the rigid link between the engine and transmission and, in turn, the optimum support for the forces and torque generated.huvitav miks ei tehta nii nagu teistel superautodel, on ju selge, et suur kolakas mootor ees pole hea.
14-03-2009, 02:49 AM
ilmselt tahetakse roadsteri välimust säilitada, seepärast ei kasutatagi keskmootorit.
14-03-2009, 11:19 AM
Pildi järgi tundub küll kaalujaotus väga hästi paigas olevat. Keskmootor, pikk esiots...ärr
MB oskab ikka ilusaid asju ka veel teha.
14-03-2009, 04:10 PM
hents99 Kirjutas:Pildi järgi tundub küll kaalujaotus väga hästi paigas olevat. Keskmootor, pikk esiots...ärrkui seda "musta" pilti vaadata siis tõesti, mootor hakkab alles siis kui esisild lõppeb...
14-03-2009, 06:18 PM
Kaalujaotus esi ja tagasilla vahel on üx asi, mis auto juhitavust mõjutab ja selle kaalu asukoht autos teine. Sama 50/50 kaalujaotus on võimalik saavutada eesmootori ja transaxeliga või keskmootoriga, kuid juhitavuselt on need kaks lahendust siiski üsna erinevad, kuna ühel on mass otstes ja teisel keskel.
Ok, ma seletan asja lihtsalt, eesmootoriga 50/50 kaalujaotusega autoga on lust külg ees kurvi läbida ja mõningase harjutamisega saab sellega igaüx hakkama. Keskmootoriga auto puhul tuleb aga kasutada külg ees kurvi läbimisex teistsuguseid juhtimisvõtteid ja nende selgex õppimine on palju keerulisem ja igaüx neid selgex ei saa. Ning võttes arvesse, et MB klientuur koosneb ikkagi enamjaolt rikastest, kes tahavad lihtsalt ja kiirelt kulgeda ja aegajalt kuskil platsil või ringrajal lõbusalt kurve võtta on mõtekam luua auto, mida on lihtne käsitseda ja mis andestab vigu lihtsamalt ega tapa sind kurvis kohe kui gaasiga veidi liiga hooletult ringi käid. Sisuliselt on MB SLS-i puhul tegu Porsche 928-ga väga sarnase autoga, mõlemal on eesmootor ja transaxel, mõlemad kaaluvad 1600 kilo ja veidi peale. Mõlemal on suur alumiinium V8. Ainuke vahe on selles, et MB-l on umbes 250 hobujõudu enam ja ta on 30 aastat uuem. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|