Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uus Gullwing
#1
Et siis kui keegi pole veel näinud:
http://www.gizmag.com/mercedes-amg-new-gullwing/11227/
Vasta
#2
differ nigu kiirovetsil...Badgrin

[Pilt: mercedes-benz-amg-gullwing-24.jpg]
Vasta
#3
Tundub rohkem käigukastina, nagu Porschedel, kast taha viidud kaalujaotuse huvides.
Vasta
#4
The AMG 6.3-litre V8 engine delivers its power via a light weight carbon-fibre driveshaft at the rear axle – similar to the set-up used on the DTM C Class racing touring car. The transmission is mounted at the rear (transaxle principle) and is connected to the engine housing via a torque tube. A carbon-fiber shaft rotates at engine speed in the torque tube and Mercedes-Benz says the advantages of this sophisticated solution are associated with the rigid link between the engine and transmission and, in turn, the optimum support for the forces and torque generated.

hm Rolleyes ulme

[Pilt: mercedes-benz-amg-gullwing-22.jpg]

[Pilt: mercedes-benz-amg-gullwing-3.jpg]

[Pilt: mercedes-benz-amg-gullwing-8.jpg]

[Pilt: mercedes-benz-amg-gullwing-28.jpg]



ERITI PALJU ON TERAST Smile kogu kandevkere mass on 241 kg
[Pilt: mercedes-benz-amg-gullwing-5.jpg]
Vasta
#5
hents99 Kirjutas:Tundub rohkem käigukastina, nagu Porschedel, kast taha viidud kaalujaotuse huvides.
õigel ralli volkkaril mootor ka taga ju... nagu sapakal. Badgrin

R129 Kirjutas:The AMG 6.3-litre V8 engine delivers its power via a light weight carbon-fibre driveshaft at the rear axle – similar to the set-up used on the DTM C Class racing touring car. The transmission is mounted at the rear (transaxle principle) and is connected to the engine housing via a torque tube. A carbon-fiber shaft rotates at engine speed in the torque tube and Mercedes-Benz says the advantages of this sophisticated solution are associated with the rigid link between the engine and transmission and, in turn, the optimum support for the forces and torque generated.

hm Rolleyes ulme
huvitav miks ei tehta nii nagu teistel superautodel, on ju selge, et suur kolakas mootor ees pole hea.
Vasta
#6
ilmselt tahetakse roadsteri välimust säilitada, seepärast ei kasutatagi keskmootorit.
Vasta
#7
Pildi järgi tundub küll kaalujaotus väga hästi paigas olevat. Keskmootor, pikk esiots...ärr

MB oskab ikka ilusaid asju ka veel teha.
Vasta
#8
hents99 Kirjutas:Pildi järgi tundub küll kaalujaotus väga hästi paigas olevat. Keskmootor, pikk esiots...ärr
kui seda "musta" pilti vaadata siis tõesti, mootor hakkab alles siis kui esisild lõppeb...
Vasta
#9
Kaalujaotus esi ja tagasilla vahel on üx asi, mis auto juhitavust mõjutab ja selle kaalu asukoht autos teine. Sama 50/50 kaalujaotus on võimalik saavutada eesmootori ja transaxeliga või keskmootoriga, kuid juhitavuselt on need kaks lahendust siiski üsna erinevad, kuna ühel on mass otstes ja teisel keskel.

Ok, ma seletan asja lihtsalt, eesmootoriga 50/50 kaalujaotusega autoga on lust külg ees kurvi läbida ja mõningase harjutamisega saab sellega igaüx hakkama. Keskmootoriga auto puhul tuleb aga kasutada külg ees kurvi läbimisex teistsuguseid juhtimisvõtteid ja nende selgex õppimine on palju keerulisem ja igaüx neid selgex ei saa.
Ning võttes arvesse, et MB klientuur koosneb ikkagi enamjaolt rikastest, kes tahavad lihtsalt ja kiirelt kulgeda ja aegajalt kuskil platsil või ringrajal lõbusalt kurve võtta on mõtekam luua auto, mida on lihtne käsitseda ja mis andestab vigu lihtsamalt ega tapa sind kurvis kohe kui gaasiga veidi liiga hooletult ringi käid.

Sisuliselt on MB SLS-i puhul tegu Porsche 928-ga väga sarnase autoga, mõlemal on eesmootor ja transaxel, mõlemad kaaluvad 1600 kilo ja veidi peale. Mõlemal on suur alumiinium V8. Ainuke vahe on selles, et MB-l on umbes 250 hobujõudu enam ja ta on 30 aastat uuem.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Uus Autoseikluse Karikasari – Kesk-Eesti Karikas 2022 Minister 4 846 10-12-2022, 02:35 PM
Viimane postitus: Minister
  Uus autoseikluste sari Tallinnas - Missioon #1 alustab! Minister 0 757 04-10-2021, 09:25 PM
Viimane postitus: Minister
  Hea uus ja vähetuntud vana muusika. Werewolf 45 36,052 26-07-2020, 03:36 PM
Viimane postitus: Werewolf
  Uus sõidukite tehnonõuete määrus sm. pelle 2 2,669 28-08-2019, 07:23 AM
Viimane postitus: indrek
  Uus alamfoorum: Kasutajate sõidukid, mis ei ole MB indrek 9 7,431 09-01-2014, 01:23 PM
Viimane postitus: itbilen
  Eesti on väike koht, Karlil on uus number! Harry 3 4,658 19-08-2012, 05:30 PM
Viimane postitus: Harry
  Smart key korpus vana-uus. e220 2 3,105 21-07-2012, 06:33 PM
Viimane postitus: junkru
  Päeva nali: uus idee parkimiskontrolöride lollitamiseks kpokyc 13 13,640 17-03-2010, 07:27 PM
Viimane postitus: clm
  Uus või vanem Mercedes-Benz, selles on küsimus...??? T6nu 62 44,340 24-01-2010, 08:58 PM
Viimane postitus: nostromo
  Uus aku ja hinnad mbc180 1 2,511 02-05-2009, 01:33 AM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne