11-03-2009, 03:58 PM
Äkki liikutaks teema huumori või siis naisteka alla ?
Loe ja naera
Loe ja naera
Jääs teed
|
11-03-2009, 03:58 PM
Äkki liikutaks teema huumori või siis naisteka alla ?
Loe ja naera
11-03-2009, 05:19 PM
Just my 2 cents...
Ikka ei saada üle sellest lamellifoobiast. Naelutage siis edasi. Saku teel oli eile hommikul üks OOOO kraavis, all uued HP5-d... Tee olevat olnud "vjäga ljibe". Hm, minul oma kulunud CVC3-dega nagu polnud midagi tavapärasest erinevat. Talv ju, õigupoolest. Üldse on arusaamatu, kuidas Eestis, aupärast põhjamaal, suudab märtsikuine lumesadu nii palju kisa ja lärmi tekitada. Mis siis veel saaks, kui oleks korralik talv. Äkki tahame liiga palju saada neist rehvikestest ja unustame, kui palju sõltub meie peakolus olevast hallollusest... Olemegi juba endale hankinud "omandatud abituse sündroomi?" Teine mõte käib naisjuhtide pihta. Õigemini mitte nende, vaid selle osa meeste pihta, kelle arvates vaid riist püksis annab võime liiklust tajuda ja selle puudumine on selge takistus auto juhtimisele. Ma tean õige mitut kolmeharulist, keda ei tohiks üldse liiklusesse lasta. Aga seal nad on ja segadust tekitavad. Liisel, ära pane tähele. Mõnel on lihtsalt karjuv vajadus olla parem. Las nad siis olla...
11-03-2009, 07:00 PM
v6sa Kirjutas:Ikka ei saada üle sellest lamellifoobiast. Naelutage siis edasi.samad sõnad, suusata oma vihmakummiga edasi.
11-03-2009, 07:53 PM
irw, nii kindel on sõita naastuga, mis 1 mm rehvist välja ulatub.
jees, needles are my destiny! Ehe näide ajupesust siin...
11-03-2009, 08:15 PM
Rääkides lamell vs. naast, siis oma kogemusest ütleks,et mõlemad on ok, oleneb rehvi tootjast ja autost! Minule on talverehvi juures üheks olulisemaks omaduseks... kuidas seda nüüd seletada... tunnetus, tagasiside!? Et, varakult oleks tunda, kunas pidamine hakkab ära kaduma.
Sõita oskame me kõik, kellel on rohkem kogemusi ohtlike olukordadega, sellest väljatulemisega kellel mitte. Hoiataks ette,et soojad ilmad, päike ja kevad, teevad uimaseks. Täna(Norras) sõitsin veokist mööda, mõlemad tulime kiirendusrajalt, arvasin miskipärast,et 4 realine ja avastasin ennast vastassuunast.... Näppisin samal ajal raadiot ja kui pilgu teele tõstsin, siis võite arvata, mitu autot sealt vastu tuli... Vedas!
12-03-2009, 01:58 PM
See lamell vs nael on mõttetu heitlus küll, aga mulle tundub isiklikult, et MB (tagavedu) + korralik nael annab etema tulemuse. Eriti kui on tühi auto, siis vahel see kohalt minema saamine on päris probleemne..
12-03-2009, 02:15 PM
voodoo Kirjutas:See lamell vs nael on mõttetu heitlus küll, aga mulle tundub isiklikult, et MB (tagavedu) + korralik nael annab etema tulemuse. Eriti kui on tühi auto, siis vahel see kohalt minema saamine on päris probleemne.. Just. Korralik nael. Jääs teel. Sedaankerega masinal, eriti. Eriti, kui võrrelda Wanli säästulamelliga Lumepudrus pole vahet, maksab ainult mustri puhastumisvõime ja mustriplokiservade kuju/suurus. Ja seda lumepudru meile selle nädala algul ju pakutigi, mitte puhast lausjääd.
12-03-2009, 03:29 PM
v6sa Kirjutas:Just.Juust. muidu omikul must lausjää.
12-03-2009, 03:32 PM
v6sa Kirjutas:Just. Kui auto ostsin(w124 sedaan), siis olid tal all mingised lamellrehvid, mis olid küllaltki kulunud, kuid talve oleks saanud nendega ära sõita. Jää pealt liikuma ning pidama saamine oli ainult õnnemäng, et kas nüüd õnnestub või mitte. Kuid lumepudru sees oli suunakindlus hea ning samamoodi sai ka pidama ning liikuma. Ostsin mõne aja pärast alla korralikud Nokian Hakkapelita 2 naastud, ning nendega oli jää peal liikumine ladusam, kuid lume sees suunakindlus kehva. Point siis selles, et sõita saab iga rehviga kui arvestada ümbritsevate oludega.(vene ajal ei olnudki minu teada selliseid asju, nagu talverehvid...üks ring terve aasta all). Nii palju, kui minu tutvusringkonnas on sellest juttu olnud, siis inimesed hindavad naastrehvi üle. Naastud rehvi sees täidavad ju oma ülesannet ainult siis, kui liikumine toimub jää peal, lumes liikumisel pole vahet, kas sul on lamell või naast. Arvestades Eesti talve, siis lamell OLEKS õigem valik, kuid nende üksikute kordade vältimiseks, kus sa jää pealt liikuma ei saa, ostad sa autole alla naastrehvi.
12-03-2009, 03:41 PM
edet[k]abelis kus lõpetab kõige viletsam nael alustab kõige parem lamell. ehks siis wanli on sama hea kui kõige parem lamell.
17-03-2009, 03:02 PM
liisel Kirjutas:Seekord siis lumes teed... Ka kella 12 paiku polnud need teed paremas olukorras. Ja eks tänasel päeval teede puhastamine on ka üks tänuvääritu tegu, kuna seda märga valget tuleb aina juurde. Ääsmäe ja Keila teel oli lumekördis kolm rööbast ning seetõttu oli kiirus seal nii 50-60 vahel. Tagasi tulles mul kedagi ees ei sõitnud ning kasutasin ebasobivat kiirust u. 80 km/h. See oli viga. Peale esialgselt külg ees sõitu ning 5-6 vingerduse sain auto taas sirgelt liikuma ning kiiruseks sai ülejäänud tee osas 60 km/h. Seega rahu liigeldes ning turvalist teed kõigile.
17-03-2009, 04:29 PM
liisel Kirjutas:Seekord siis lumes teed...rullnokk? streetracer? paadunud kihutaja? teised sõidavad 50ga ja sa sõidad niiii ohtlikus olukorras mööda, äbi äbi!
17-03-2009, 04:39 PM
liisel Kirjutas:Suurimad tänud komplimendi eest aga ma lohutan ennast sellega, et ma polnud ainusno kas andsin "delfidebiiliku" mõõdu välja? või mõne liikluskommentaatori...
17-03-2009, 11:04 PM
liisel Kirjutas:marek Kirjutas:liisel Kirjutas:Suurimad tänud komplimendi eest aga ma lohutan ennast sellega, et ma polnud ainusno kas andsin "delfidebiiliku" mõõdu välja? või mõne liikluskommentaatori... Marek see-eest käib
17-03-2009, 11:41 PM
rauntz Kirjutas:Marek see-eest käibei, karl käib ja saadab linke.
18-03-2009, 12:25 AM
liisel Kirjutas:Kohe teiste kaela ajama....loll oli ju see kes vabandust ei leia! võiks vist selle teema lukku ka keerata varsti? |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
mööda Poola teed? | Mike22 | 22 | 22,910 |
05-02-2013, 10:55 PM Viimane postitus: janek126 |
|
Mida teed järgmisena??? | Kalev | 22 | 10,466 |
11-01-2008, 03:48 PM Viimane postitus: Sulo |