Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Tervit. Selline mure, et tagumine hüdraulika toru läks katki ja kogu amordi õli jooksis välja. Auto tagumine ots väjus vastu maad,et kas nivoo amordi variandil see taga vedru ei hoiagi autot üleval või on lihtsalt tagumised vedrud nii väsinud. Kui õli on välja tuld kas sõita tohib, sellesmõttes, et see pumpa ei riku, mis ees seda oli ringi ajab. Vaatasin veel nende amortide hindasid ka, päris krõbedad. kas keegi teab mingit sootsamat kohta kust osta uued tagimised nivookad. :help:
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Ise ju kirjutad, et toru läks katki - miks siis tahad amorte välja vahetada ?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
äkki räägid lähemalt sellest w201'st millel taga nivoo? hocked: suht haruldane värk vist, pole kunagi kohand.
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ma pidin ka end kaameks ehmatama. siis aga koitis, et 2.3-16V ju.
amg e34 kupeel on ka taga nivooamort.
...
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
amorte tahaks vahetada sellepärast, et niikui nii on nad veits läbi. Kuna hüdro õli maksab raha ja kaks korda ple mõttet 1 asja remontida. nuh suveks korda. Tegu on -86 a 190 2,3-16v neil on nivoo amordid. Vana masin, 2 nädalat tagasi läks esim piduritoru samamoodi puruks, et suht mädad need voolikud- lasin kogu pidurisüsteemi uue panna. Nüüd andis saba amordi õli toru ad: Aga imelik on asja juures see, et tagu ots vajus peaaegu vastu maad ei saa aru kas vedru ka läbi või käibki see nii.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
24-03-2006, 09:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2006, 09:59 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Sportmudelite kohta ei oska öelda. Seal vist vähe teistmoodi see vedrustus lahendatud, kui pereautodel...
Aga universaalil on tõesti nii, et vedrud on arvestatud hüdraulika abile. Kui seda pole, on saba nii 5-8 cm madalamal... Sai enda eelmisele uued vedrud ostetud ja nivood ajutiselt tavaliste amortidega asendatud - autol oli nina uhkelt püsti:biggergrin:
Postitused: 218
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Vähe OT
aga kuidas 124 T mudelil see nivooamort töötab.
Kuidas see õli seal klapi ja patjade vahel voolab?
H
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
v6sa Kirjutas:Sportmudelite kohta ei oska öelda. Seal vist vähe teistmoodi see vedrustus lahendatud, kui pereautodel...
Aga universaalil on tõesti nii, et vedrud on arvestatud hüdraulika abile. Kui seda pole, on saba nii 5-8 cm madalamal... Sai enda eelmisele uued vedrud ostetud ja nivood ajutiselt tavaliste amortidega asendatud - autol oli nina uhkelt püsti:biggergrin: Aga kas sul see nivoo süsteem oli sellel ajal ilma õlita. Ma mõtelen seda , et mul jooksis kogu süsteem õlist tühjaks ja see pump käib kogu aeg ju ringi kui mootor töötab, et se pe.... ei keera seda või.Umbes mis hinnaga sa said need nivooamordid. Leidsin ise mingi QH firma omad 1900.- samas SACHS maksab juga 4500.-tk
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
24-03-2006, 11:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2006, 12:17 AM ja muutjaks oli python.)
Noh põhimõtteliselt võiks ju kõik välja raijuda, kondi, el. aknad, abs, nivood jne. Kõik need suht kulukad lisad. Nagu ma asjast aru saan tuleks vahetada siis selleks veel vedrud, emmaldada pump ja demonteerida torustik. Kahjuks või õnneks see ei sobi mulle. Nädalavahet aega siis auto alla uurida mis seal täpselt puruks. Tegu ikkagi nagu väikse projektiga.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
huh ja ma kartsin, et kirjutan juba vales foorumis:biggergrin:
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Täitsa huvitav asi,W201 ja nivooamordid.....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
kui 4,5k amordi eest huvitavaks lugeda siis jah:biggergrin:
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
tervit. selline küsimus. nivoo amortidel on veel mingid "pallid" küljes, mis need teevad? Asi selles, et täna kuulsin sellist juttu: Kui rattas aukudes taob siis ei pruugi see üldse olla amortide viga vaid nendes "pallides" mis seal taga amordi juures. Kahjuks ei ole jõudnud ise veel seda nivoo süsteemi tööd endale selgeks teha. Kas äkki on keegi kokku puutund sellise probleemiga?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Need pallid peaks olema reservuaarid, kuhugi peab ju õli kiiremas korras mahtuma ratta koopassse liikumise korral.Võin ka eksida, eks targemad parandavad.
|