12-12-2008, 08:57 PM
Kuna igapäeva sõidud saab tehtud Volvoga siis paratamatult tuleb puutuda kokku ka Volvo esidusega mis on Info Auto ja asub Järvel. Kirjutan seda sellepärast, et kui keegi mõtleb ka siit klubist osta Volvot( mis on ka väga hea auto) ja kasutada IA teenuseid siis teab millega riskib.
Kogu link on siin: http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubfo....php?t=220
Minu hala siin:
Ühesõnaga pole see esimene kord ja ma suht kannatlik inimene, suurt tühjast kära ei tee
Kogu link on siin: http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubfo....php?t=220
Minu hala siin:
python Kirjutas:Tuleb jälle vana teema üles võtta, kui vahepeal tundus, et asi sujub siis seekord sain tõsiselt solgutata IA järve esinduses
Ei tea kas asi minus, kuid lugu järgmine:
Sai viidud oma volvo c70 siis esisilla tala ja velje vahetusse ja remonti. Tegemist oli kindlutuse poolt hüvitavate töödega, lisaks nedele palusin teha ka hoolduse, s.o. õli ja filtrid ning termostaat. Lisaks sadas vahepeal lumi maha ja viisin ka uued talverehid sinna vahetusse. Seega oli auto tegemises, vahepeal helistati, et tuli vale jupp ja auto valmib nädal hiljem. Ok see selleks nädal hiljem jalutasin läbi, öeldi, et auto valmis aga kuna üks rehv on praak ja ei pea õhku siis nad liimisid seda ja liim peab kuivama . Õhtul helistati uuesti ja öeldi, et seda rehvi ikka pidama ei saa. Mis seal ikka olid need ju uued ja garantiiga rehvid. Rehvimüüja käis ise nendel IA järgi ja viis ekspertiisi. Ekspertiis vastas, et see on montaazi viga, katkist rehvi vaadates tundus samuti nagu oleks heebliga muditud seda serva. Ok, vahet pole, ostsin uue rehvi, võtsin arve näppu ja läksin IA-se. Nemad uurisid ja puurisid ning helistasid ka sellele rehvimüüjale ning kokkuvõteks ütlesid, et nemad pole seda lõhkunud ja seda uut rehvi samuti enam ei paigalda, kuna tundub nagu, et nad ei oska seda hästi teha. Põhimõttliselt taheti anda mulle Volvo varuratta peal tagasi Heaküll, mul veel kannatust jätkus andke auto siia ja unustame selle rehvi ning ma lasen uue mujal paigaldada.
Selleks oli kulunud aega ca 1tund, silmanurgast vaadates tundus ka kõrval seisvatel isikutel igasugu imelike probleeme olevat.
Aga edasi. Hakkas siis kodanik klienditeenindaja arvet kirjutama. Imelik oli see, et ta tahtis minule kirjutada kuludesse veel kindlustusele hinnapakkumiseks vajaminevat tööd. Võibolla seda peabki kliendi käest küsima võibolla mitte, selle uurin juba esmaspäeval kindlustusest välja.
Lisaks polnud tehtud minupoolt soovitud hooldust ja termostaadi vahetust.
Kuna see oli enam vähem minu taluvuse piir ja arve kirjutamine ka ei edenenud siis mu kannatus katkes.
Peal põgusat käratust tõin neile selle uue rehvi ja ütlesin et esmapäevaks olgu tehtud. Rehv võeti vastu kõrvad lontis ja lubati kõik esmaspäevaks korda teha.
Ühesõnaga selline lugu ja ma olen kindel, et ka IA loetakse seda foorumit siis saage aru, see jutt ei ole niisama hala vaid seda loevad ka paljud minu tuttavad ja ka kõik muud foorumi kasutajad. See on kivi Teie kapsaaeda mitte mina pole tülikas klient.
Ühesõnaga pole see esimene kord ja ma suht kannatlik inimene, suurt tühjast kära ei tee