190 E 89a 2.0 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: 190 E 89a 2.0 (/showthread.php?tid=9628) Lehed:
1
2
|
190 E 89a 2.0 - Morheatus - 21-08-2008 Tervitus, Mure jägmine, kutsikas (5 käiguline kast) tagurdamisel, kui käigu sisse lükkan, tagatuled põlevad ainult korraks, tagurdamist jätkates lakkavad põlemast. Ühesõnaga plingivad ainult korra ja siis kustuvad. Kas tagakäigu anduriga midagi (kus see asuda võiks) ? tänud abi eest. RE: 190 E 89a tuledega jama - Laur - 21-08-2008 Keskkonsooli all paremal küljel. RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 27-08-2008 Samal isendil on ka teine pisiviga, nimelt spidomeeter ja kilomeetri loendur ei tööta. (on nad ühe trossi otsas või erinevalt seotud?) Vajan natukene targemate nõu, millest alustada, kogenematutele küsimus, et 5 käigulisel kus võiks suurima tõenäosusega viga olla, kas armatuuri juures või käigukasti peal? Endal eriti kohta kus teha pole, niet vabalt lammutada ei saa, sellepärast oleks hea kui saaks võimalikult täpselt teada enne, mida tegema hakata (samas kellelgi raamatut vastava isendile pole ülearu või mõni pilt teha vastavast teemast ? ) Suured tänud ette! RE: 190 E 89a 2.0 - raidoon - 27-08-2008 Spidokaplokki tuleb üks tross,mis liigutab mõlemaid.Küsimus,kas spidokas ennem töötas või pole töötanudki,sest spidoka küljes on tross pika mutriga kinni keeratud ja see niisama sealt ära ei tule,mutter võib suts lahti tulla,aga maha see ei keera ennast.Kui mutter on natuke lahti tulnud siis hakkab spidomeetriseier kohati jõnksutama,aga see on ka kõik.Kui üldse ei tööta,on järelikult tross katki,eeldatavasti kere alt. RE: 190 E 89a 2.0 - hents99 - 27-08-2008 Kui ma kunagi käigukasti vahetasin, siis mul hakkas spidokas jebima. Vahel töötas, vahel mitte. Käisin auto all ja võtsin trossi välja kasti küljest. Siis keerasin poldi välja ja panin trossi sisse, keerasin suht tugevalt poldi kinni ja töötas. RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 28-08-2008 Tänud teadjatele, sain täna kanalile, voilaa, ilusti plastik klambriga ots põhja külge kinnitatud. Jäi ainult tross käigukasti külge ühendada- täitsa töötab teine. (põhjus, miks auto müümisel selliselt on toimetatud, ei oska kosta- või juba Itaalias, kus auto saabus, vot see huvitab, kas siis nii keritakse km näidikut tagasi?) RE: 190 E 89a 2.0 - hents99 - 28-08-2008 Kerimise teemal..... ...usute, et kutsikas, mis veeres tehasest välja aastal 1989 ja läbisõit on hetkel 13k km`i Vist ei usu? Küll vastaspoole rooliga, ehk jaapanist, aga siin ta on, alghind 110 krooni, teeks pakkumise küll, kui oleks teisepoole rooliga. Mõned pildid. RE: 190 E 89a 2.0 - Karl - 28-08-2008 hents99 Kirjutas:Kerimise teemal..... Parempoolse rooliga ikka. RE: 190 E 89a 2.0 - hents99 - 28-08-2008 Karl Kirjutas:hents99 Kirjutas:Kerimise teemal..... Silm ei seleta enam RE: 190 E 89a 2.0 - Karl - 28-08-2008 Irw, sorry. See on kui hooletult loed. Ega teie krdi Lõuna Eesti murrakusse peab süvenema enne kui matsu lahti jagad :-) RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 31-08-2008 Tervitused taas, Teadjameestele järjekordne küsimus- kas keegi on kutsikale millel pole püsikiirusehoidjat algseades peal, sinna seda leiutanud. Kõigepealt kuulaks asjameeste soovitused ära, siis läheb lammutustest hindade uurimiseks jne... (miks just püsikiirusehoidjat tahaks, vana 84. a kutsikaga polnud probleemi, 4 käigulise kastiga ei kiskunud kuidagi üle 100 pidevalt, aga nüüd 5 käigulisega pidev jama (~2000pööret ja 100km/h kusalgi), tahab rohkemaks kiskuda, maadle selle spidokaga pidevalt, lihtsalt ei ole sellist tunnet maanteel, et liiguks sellise kiirusega, nagu vana kutsikaga oli). tänud ette! RE: 190 E 89a 2.0 - Lõoke - 31-08-2008 Mul peaks olema olemas junn,mis käib kuskile gaasipedaali ja motoploki vahele ja millel on peal tähed VDO.Aga see on ka kõik mis mul anda on. RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 06-09-2008 Sai teiselt kutsikalt, millel bensiininäidik töötas suhteliselt täpselt, ujuki süsteem (bena paagist kogu kupatus) oma bena paaki tõstetud. Probleem oli selles, et kollane tulukene läheb kenasti põlema, aga ka kindlalt töötava ujukisüsteemiga ei tööta seier armatuuril... vaid on kuidas jumal juhatab. Kellelgi kogemusi, kus võiks viga täpselt asuda ja lahendust parandamiseks? (kui armatuuris, siis eraldiseisvalt võimalik teda remontida või tuleb kogu armatuur vahetusse- ehk alt spidoka tross lahti jne... ?) tänud... RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 03-07-2009 Tervitus, suvi käes, sai käsile võetud väiksed keretööd. Tekkis järgmine küsimus- kust leida kiirkinnitustüübleid mersule... need millele kinnituvad küljeliistud poritiibadel uste kõrval. Kust kõige parema hinnaga leida võiks veepumbatihendit? tänud! RE: 190 E 89a 2.0 - hannes_s - 03-07-2009 tüüblid saad silberist. odavaim tihend on silikon, saaab ka tanklatest RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 17-07-2009 Tervitus. Isa kutsikaga tekkis küsimus. (190E 91a 1.8) Milleks on pagasnikus, vasakul küljel SENKEN/HEBEN nupp, mida saab keerata. Kogemusi kellelg? pilt -> http://morheatus.planet.ee/pildid/M/DSC00120.JPG?2 pilt lähemalt -> http://morheatus.planet.ee/pildid/M/DSC00119.JPG?2 Tänud! RE: 190 E 89a 2.0 - Laur - 17-07-2009 Äärmiselt viletsad pildid, kuid tundub, et katuseluugi paikka reguleerimiseks vajalik. Kõrval peaks veel teine poldi moodi olema millest saab ratta võtmega luugi sulgeda. RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 17-07-2009 Polnud teist kaamerat käepärast, aga tänud! RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 30-08-2009 Nonii. Jupp aega edasi läinud, väikene monoloog, mis autol tehtud..mis ees. Auto ise tulnud Itaaliast, natukene sai sõita, külmade ilmade tulekuga läks vahetusse rikkis termostaat. Järgmisena suri ära salongipuhur ( sai ise lahti võetud, kuid selgus et kondika aparaadil kahe ventikaga süsteem, niet kokku tagasi ja doonori jupp karpi tagasi). Edasi, salongipuhur vahetatud, hakkas peale talve salongiradikas lekkima, nunii, nüüd sai ise ära vahetatud (paras keberniit, kui esimest korda teha). Tungraua augus tahtsid ka roostetama hakata, sai needki ära tehtud.. Keskluku kõrvalistuja vaakumsüsteem hakkas jebima, sai lahti võetud ja n.ö remonditud, mis senini ennast ära toitnud, küll kardan et kaua ta ei kesta. Nimel häda oli selles, et üks uks tuli ja ei tulnud kesklukust lahti ja võtmega käis raskelt. (sain ka teada, et kui lukusüdamiku välja võtta, siis ei või teda liiga palju keerata ei paremale ega vasakule, läheb täielikult nulli ehk lukku.. targemad ei tea öelda, kas lukku taastada ei anna kuidagi) ? enamus töid, võib mainida, et pea kõik sai korrusmaja ees parklas ära tehtud =) Veepump hakkas samuti lekkima, nüüd tuleb see ära vahetada, pingutusrulli reguleerimisnupp, nimetan seda niiviisi, see tuli ka ära :S ... ei tea kas ta peabki lihtsalt ära käima, agatagasi ta ei taha minna. Ohutulede lüliti tõin ka nähtavamalae üles tagaklaasisoojendi nupu kõrvale. Hämmastav on see, et Boshi air bag crach sensor on kosnooli all olemas, kuid turvapatjadest pole lõhnagi.. matsus auto.(?) RE: 190 E 89a 2.0 - Morheatus - 05-10-2009 Uus veepump (vana tilkus), kont täidetud, rattalaagrid esimesed pingutatud, kardaanileevendipadi vahetatud... (seekord pidi tuttaval laskma teha, maja ees selliste ilmadega oleks väga nukker ise teha olnud). Küll aga tarvis veel sillastendil käia. Tartu mehed, naised, kus on hinna-kvaliteedisuhe kõige parem siinmail Tartus, sillastendi mõtlen. Huvitav on ka see, et kui auto külm, on käigukasti õli kange, mootor läheb soojaks, soojeneb ka õli üles... on seljuhul tarvidus käigukastiõli vahetada- või mes? |