w123 Ambulance 250T - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: w123 Ambulance 250T (/showthread.php?tid=9418) Lehed:
1
2
|
w123 Ambulance 250T - kalacompany - 28-07-2008 Ammune unistus sai teoks :hump: VIN WDB12300312116301 Model 250 Chassis 12300312116301 Engine 123921 12 003923 Transmission 722308 02 297931 Order 0 3 553 30629 Approx. year 1983 Dealer Netherlands (553) Interior cloth anthracite (051) Paint 027 designo lcp 2 (green/blue) (с 01.01.1978) Options 363 420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963) 470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993) 533 interference suppression without radio set (с 01.01.1967 по 29.02.1984) 837 rubber mats on front floor and rear floor; with chassis, front only; with station wagon, including loading floor (с 01.11.1969) Masin siis täisvarustusega . Peal on kõik tuled ja viled . Kanderaam ratastega. Kanderaam keerulistest kohtadest inimese transportimiseks. Vererõhu aparaat. Hapniku apararaat. Osalised jäänused lällarist. Põhi on läbi samuti ka tagumised tiivaääred. Kombineeritud on masin kokku universaalist,limusiinist ja kupeest. RE: w123 Ambulance 250T - väikemees - 29-07-2008 Palavik hakkab juba tekkimailly: RE: w123 Ambulance 250T - Karl - 29-07-2008 Hmm, masin huvitav, kuid tutvustus enam kui kasin....... RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 30-07-2008 Karl Kirjutas:Hmm, masin huvitav, kuid tutvustus enam kui kasin....... Tutvun ise hetkel alles lähemalt. RE: w123 Ambulance 250T - dad - 31-07-2008 Tõsine ehitamine on selle autoga kunagi olnud. Tagatiib vist pullmani oma (c tiib 4 senti pikem ja teise valtsiga), universaali tuled külge poogitud. Tagauksega sama teema, esimene pool sedaan ja tagumine pullmann(või terve täiega pullman). Ainuke asi, et ma ei suutnud tuvastada selle autol tagavararatta kohta. Dad. RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 08-08-2008 Osa plekke siis tellitud . Paras leiutamine saab olema. Hetkel sätitakse karpat . Paistab, et see vahepealne 250 on suht harva esinev nähtus.Kodanik kelle kätte sai antud oli alguses väga optimistlik aga kui kapote avasin muutus nägu veidi Kergemaks teeb asja see, et tagumised uksed ja tagaluuk on tip top korras Kodanik Võsa küsis, et kas jätad originaali või teed magalaks. No MB klubil võiks ju olla oma ürituste tarbeks Ambulance(mille teenuseid mitte kunagi loodetavasti vaja ei läheks) Ja paar Med Õde RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 12-09-2008 Karpa korras aga esimese silindris surve alla igasugust arvestust Aga kuna tuli soodne pakkumine siis tuleb teha kiirabist kiire abi . Viskame 5.0 vahele. RE: w123 Ambulance 250T - ralak - 12-09-2008 kalacompany Kirjutas:Karpa korras aga esimese silindris surve alla igasugust arvestust Ootame RE: w123 Ambulance 250T - hents99 - 12-09-2008 ralak Kirjutas:kalacompany Kirjutas:Karpa korras aga esimese silindris surve alla igasugust arvestust Sama siin... RE: w123 Ambulance 250T - Nustu826 - 12-09-2008 ootame huviga ehituskäiku RE: w123 Ambulance 250T - marek - 12-09-2008 kalacompany Kirjutas:Viskame 5.0 vahele.loodame, et ei tule järjekordne 5,0(5,6) soon tee pildimaterjali ka kindlasti! RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 12-09-2008 võrreldes 114/5 ga on 123le V8 paigaldamine mukikaka . Nüüd siis küsimus, et kas kellegil on juhtmekimp ülearune . RE: w123 Ambulance 250T - Karl - 12-09-2008 Olen ka suht skeptiline, ennegi siin nähtud neid V8 projekte...... Seda enam ootan ja loodan, et see asi ikka valmis saab kunagi, oma Ambulnce pole üldse paha mõte, küll med.õed ka leiab :-) RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 12-09-2008 Neid projekte(peate silmas minu w115) pole kuhugile kadunud vaid lihtsalt avalikuse eest veidi varjatud . Kuna süües kasvab isu siis ... mõni teinekord tulevikus teises teemas. RE: w123 Ambulance 250T - Karl - 12-09-2008 kalacompany Kirjutas:Neid projekte(peate silmas minu w115) pole kuhugile kadunud vaid lihtsalt avalikuse eest veidi varjatud . Kuna süües kasvab isu siis ... mõni teinekord tulevikus teises teemas. Ei pea sind keegi silmas, varem nii mõnigi mees lubanud kolmele V8 vahele pista, kahjuks pole siiani ühtegi näinud. RE: w123 Ambulance 250T - W2intz - 12-09-2008 Kas see ambulance hakkab näiteks üritustel pakkuma head "apteegi rohte" ning hommikul ideaalset pohmelli ravi tooteid? Huvitav projekt. RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 12-09-2008 W2intz Kirjutas:Kas see ambulance hakkab näiteks üritustel pakkuma head "apteegi rohte" ning hommikul ideaalset pohmelli ravi tooteid?Tipp ja Täpp: Saku Hele veeni ? Vahel tume vahel helge veregrupp on ViruValge ... Eks ta huumori tegemiseks ole mõeldud . RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 12-09-2008 Karl Kirjutas:kalacompany Kirjutas:Neid projekte(peate silmas minu w115) pole kuhugile kadunud vaid lihtsalt avalikuse eest veidi varjatud . Kuna süües kasvab isu siis ... mõni teinekord tulevikus teises teemas. Kui ma ühes lääne foorumis uurisin 114 jale m116 paigaldamist sain sõimata , et 220D on palju säästlikum ja v8 0n liiga raske. Leidsin ainult ühe mõttekaaslase kes ütles :Sometimes, we just have to do these things because we CAN! http://mbca.cartama.net/attachment.php?attachmentid=3928&d=1161572178 teemast üldisemalt. http://mbca.cartama.net/showthread.php?t=4195&highlight=w123 Aga üldiselt on vaja ainult tahtmist. Mina oma 114/5 ga alustasin kõiki tegevusi valest otsast. Alustuseks topi mootor vahele ja tee kõik lõiked ja keevitused vastavalt vajadusele mitte ära alusta välimuse tegemisest. Kui alustad välimusest siis pärast mootori paigaldust on su auto nagu romurallilt tulnud. Aga ma olen rahul , et ma alustasin valest otsast sai oma teadmisi nullist alates haritud. Keevitamist ja pahteldamist ning värvimist harjutatud . Sellepärast ma nii optimistlik olengi selle 123 le v8 istutamisega. RE: w123 Ambulance 250T - Karl - 12-09-2008 Nii mõndagi pead tugevdama, et powerile vastu peaks. Tagasild jne, kuigi ju oled ise ka kursis. RE: w123 Ambulance 250T - kalacompany - 12-09-2008 Karl Kirjutas:Nii mõndagi pead tugevdama, et powerile vastu peaks. Tagasild jne, kuigi ju oled ise ka kursis. Eks see tagasild ja tagasilla kinnitus ongi üks kõigesuurem peavalu. Lisaks ka kardaan , mis arvatavasti tuleb ise aretada ja tasakaalustada kuna tegu ju pikendatud kerega . |