MB 200, 1987, W124 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB 200, 1987, W124 (/showthread.php?tid=9260) |
MB 200, 1987, W124 - ollo - 13-07-2008 Mark: E200, W124 Väljalaskeaasta: 1987 Läbisõit: Isiklik 18 000 km+ tiksub juurde vaikselt. Mootor: 2.0l 80kw Muud tehn. andmed: *Mootor: Karburaator mootor, 2 lõõrine Pierburg 2E-E *Täismass: 1820 kg *Kandevõime: 500kg Värvus: Kuldne Lisavarustus: Immobilisaator, roolivõimendi, kesklukustus puldiga, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon (mahuanduriga), CD stereo, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, kõlarid, tagaklaasi soojendus. Vead: Mootor muudab pöördeid tühikäigul, sureb ka välja. Plaanid: Hoida masin korras. Nt: mootori pöörete kõikumine. Ei hakka mõistus peale. Hetkel Ootan huviga hinna pakkumisi kuna auto müügis. Tel. 5108763 RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 13-07-2008 Pildil hetkel siin: http://fotoalbum.ee/photos/ollo/sets/526675/page=lastpage RE: MB 200, 1987, W124 - W2intz - 28-07-2008 Terv, heanägemusega auto. Kas sa saaksid teha pilti vaakumvooliku asukohast, mis alustab teekonda karburaatori tühikäigumootorist. Mind huvitab juppi kuhu see lõpuks suundub. tahaks asjale lahendust, ehk viitsid korra kiigata. RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 29-07-2008 W2intz Kirjutas:Terv, heanägemusega auto. Ilma pildita võin öelda, et see suundub mul armatuuri alla ja jupp jääb salongi ainult mingi 5 cm.. Olen selle otsa sealt välja tirinud ja otsas nagu pole midagi olnud!! Aga kui kõllid lõpuks kätte saan siis vb kisun armatuuri natuke laiali vaja ka mürasummutamist teha. Riputan ka pildid kuidas kapoti all paistab. Seal peaks olema ka teine ots kui hästi mäletan siis see jooksis otse sisselaske kollektori kylge või isegi karpa kylge, Kust saab vaakumi. Lühike jupp oli igatahes. RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 01-11-2008 Autoga mõned probleemid tekkinud siis aja jooksul.. Pena hakkas röövima, teine klapp(karpas) kiirendus klapp lakkas töötamast ( vaakumi pump õhtal) Ja karba vaheline tihend on läbi ja lahti võttes avastasin, et keegi oleks nagu 100-se liivapaberiga pinnad ülekäinud. kiskus vahelt õhku pole siiani tihedaks saanud mõned praod ikka sügavad(ei mõista kuidas need said juhtuda)plaan ka pildid üles riputada , et äkki teab palju uus karpa maksta võib. Palju lihvida võib neid pindasi muidu , kui liiga kallis uus karpa . Mingi õlitõukur otsa andnud käivitamisel klõbiseb mingi 3-6 sec. Kompresioon oli hea masinal 11.8 -12.4. Et keegi oskab soovitada kust saaks head teenindust ja poodi kust tellida juppe. Teglt oleks abi veel mootori tuvastamisel. Vin-kood ei lähe mootoriga kokku ja ark-is ka kahtlaselt registris. Muidu mootor oli sama nagu W2intz vana masinal.Proovin ka paremad pildid albumisse saada. RE: MB 200, 1987, W124 - W2intz - 02-11-2008 Karpa on mul olemas, koos muu sinna kuuluvaga, kusjuures vaakum on täitsa töökorras. Kui huvi võid minult ära osta. RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 02-01-2009 Eelmisest aastast natuke. Pestud ja puhas, pildi kvaliteet annab tunda. Mürasummutust sai teha ja audio juhtmed vedada 200 000 tuli eelmise aastaga ette. RE: MB 200, 1987, W124 - W2intz - 02-01-2009 kuidas auto töötab ka, ja kas mürasummutist oli ka miskit tolku? RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 03-01-2009 Auto töötab väiksese kõikumisega vajab vist elekriku kätt, kas siis mingi andur või midagi aga külmast käia ei taha ikka veel. Mürasummutusest nii palju, et ette võtmine on suur, pigimati paigaldus(ennem peab alt puhtaks tegema) Ja pärast 0,8 cm filt peale panna. aga mure tekkis ka kohe sellega,et asjad ei taht enam oma kohale minna siis tuleb osad kohad natuke altuurat teha ja kasutada väiksema läbimõõduga materjali. Aga palju siis vaiksemaks tegi, nuh ma arvan, et umbes nii 10-15 % Sest Mercedes-Benz on suhteliselt vaikne juba stock-is. Aga vaiksem on küll Kivi krõbin jäi ära igatahes, mis ennem kruusatee peal salongi kostus RE: MB 200, 1987, W124 - mp3god - 03-01-2009 Pigimatte panid mujale ka kui tagumise istme taha, nii nagu pildilt näha või ka ustesse näiteks ? RE: MB 200, 1987, W124 - W2intz - 04-01-2009 ollo Kirjutas:Auto töötab väiksese kõikumisega vajab vist elekriku kätt, kas siis mingi andur või midagi aga külmast käia ei taha ikka veel. Soovitaksin tõesti diagnostis ära käia, ning uurida üle andurid, kui ta külmastpeast tegusi teeb, siis võib olla näiteks temperatuuri andus üks nendest. RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 04-01-2009 mp3god Kirjutas:Pigimatte panid mujale ka kui tagumise istme taha, nii nagu pildilt näha või ka ustesse näiteks ? Ikka jah uksed olid ühed esimesed mis sai ära teha .. Ikka terve põhi, armatuuri alune ja kasutasin natuke õhemat pigimatti ka pagaasnikus, et kui bassikas sisse läheb siis ei hakka plekki krõbistama nii palju. kui ka pagassi luuk sai tehtud üle, riie ainult puudu sinna. Mootori ruumi on kuumakindel summutus matt panemata,See on mootori ja salongi vaheline, Vana juba liiast katki ja kapoti must kate samuti vana juba. Ütleme , et nööki on palju kasu on väike, et kui auto juba teglt on vaikne siis ei tasuks enam teha aga kui müra ikka tuleb kõvasti sisse siis tuleks uurida kust ja teha kõigepealt sealt kust arvata, et müra tuleb. RE: MB 200, 1987, W124 - berg - 01-02-2009 pöörete kõikumine tuleneb sellest ,et küünlad vajavad vahetust. Kunagi oli onul sama viga ainult 2,8 mootoril ja tegu oli sissepritsega. RE: MB 200, 1987, W124 - HotPapa - 01-02-2009 berg Kirjutas:pöörete kõikumine tuleneb sellest ,et küünlad vajavad vahetust. Pöörete kõikumine võib sõltuda miljon asjast, elu oleks nii lihtne, kui vahetaks küünlad ära ja kõik oleks korras. RE: MB 200, 1987, W124 - taivo112 - 09-02-2009 Kas pakiruumi panid ainult luugi peale? Sellest küll vibratsiooni ärahoidmiseks ei kõlba - tal seal kahel pool polstrite ja tagapampri all õhutusavad, kus on kummiribad ees - need hakkavad ikka väga huvitavat plärinat tegema, kui bassikõlar tööle panna. Mõni paneb need õhutused kinni ja ütleb et pole vaja, aga samas millegi pärast nad ju sinna on inseneride poolt pandud - ju on ikka vaja, et õhk autost läbi käiks. Tegelikult ei te, kas neid avasid ka nii vanale autole tehti, aga 90. aastal küll. RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 14-02-2009 Kahjuks ei leidnud pilte nende kohta aga muidu ikka pakiruumi külgedele sai ka pandud aga sellist õhemat materjali. Jah mul oli ka seal õhutus avad ei taht kinni ka neid panna, et need jäid ikka alles, eks näis mis nendest saab. Hetkeks on bassikate mõte kadunud, lapse vankri jaoks ruumi seal vaja RE: MB 200, 1987, W124 - ollo - 11-05-2009 VIN WDB1240201A522504 Model 200 Chassis 1240201A522504 Engine 102922 10 045140 Transmission 716216 00 760662 Order 0 5 245 04071 Lights HELLA Wiper SWF Cab 08794 Delivery date 00.00.00 Dealer Mainz branch (245) Interior fabric gray or alpaca gray (078) Paint 651 Unknown code Options 260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968) 404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996) 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) 466 Unknown code 534 Unknown code 620 emission control system vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985) Äkki oskab nende andmetega öelda, kas auto peaks olema kat. või ilma? Ja kõik lisa kommentaarid on oodatud. Aga ärge paluge mul auto alla ronida ja järgi vaadata. Sest seal pole midagi va lamnda andur summuti küljes ja silmaga vaadates mingit lisa juppi pole keevitatud. Aga millegi pärast oli passis kirjas, et kat-bensiin. Mille lasin ARK-is ära muuta kuna ei saanud ÜV läbi muidu. |