190E probleemidega. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: 190E probleemidega. (/showthread.php?tid=8744) |
190E probleemidega. - Hydraulic - 16-05-2008 Auto on siis aastast 1986 2,0 bensiin! Probleem algas sellest, et kui sõitsin ja vajutasin gaasi hakkas nagu mootor pooma ei lasknud autol edasi minna mootor hakkas tuterdama ja lõpuks töötab ainult tühikäigul ja kui gaasi vajutada hakkab kohe tuterdama, alguses mõtlesin, et bensiinipump, kuid ei olnud sai ka bensiinifilter ära vahetatud kuid ei miskit, siis vaatasin , et , kui klapikambri korgi töötaval mootoril eemaldab tuleb sealt tugevalt õli välja ei tea kas see on normaalne? mõistus otas ja raha ka pole, et remonti viia aga sõita vaja äkki keegi teab millest võiks alustada, et viga kätte saada? RE: 190E probleemidega. - hannes_s - 16-05-2008 õli peabki tulema kui korgi lahti teed. vaata sealt august sisse, kett peaks näha olema. see sama kett veabki õli üles ja pritsib välja. aga kui selle õli korgi lahtiselt sinna peale jätad ja tühikäigul minema viskab, siis pidavat mootor hõre olema(r4 mootoritel peaks see kork sedasi värisema) pritsungi remondil soovin edu, ilmselt pead hakkama proovima erinevaid pritsungi detaile vahetama. alustada võiksid pritsepeast. RE: 190E probleemidega. - Hydraulic - 19-05-2008 kork hüpleb päris tugevalt aga pealt ära ei lenda küll .... RE: 190E probleemidega. - Nustu826 - 20-05-2008 jagaja kaane alla oled vaadanud? küünlajuhtmeid kontrollinud? üldiselt kui tühikäigul töötab ja pööretel mitte siis peaks ikkagi rohkem bensu kättesaamise viga olema. proovi sellist varianti, et osta mingit "engine cold starti", või midagi sellist hästisüttivat aerosooli. ja lase seda õhupuhastist sisse ja proovi samal ajal gaasi anda. kui siis ilusti pöördesse läheb siis on viga bensiini poole peal. parem oleks kui see aerosool oleks muidugi piirituse baasil. mina olen kasutanud lahusti baasil põhinevat "brake cleanerit" , aga see ei mõju diiselmootorile küll eriti hästi kui pikalt lasta. peseb klappide pealt õlikile maha ja mootor hakkab klõbisema mõneks minutiks. RE: 190E probleemidega. - Hydraulic - 03-06-2008 Võtsin pritsepea koos kogu kompotiga maha ja selle all on selline kummist tihend mis meenutab vanni, sellel nn. vannil on mõrad sees ja tõmbab sealt lisaõhku äkki see ongi probleemi lahendus? Edit: põhimõtteliselt sai kontrollitud küünlaid ja täitsa funkavad teised. RE: 190E probleemidega. - hannes_s - 03-06-2008 see kummi-vann peab tõesti terve olema. kui sealt lisaõhku saab, siis küttesegu kõrgetel põõretel väiksem. kui väikesed praod, siis jääb tavalise hermeetilise silikoniga ka kinni. ja see siiber peab ka ilusti käima. teinekord koguneb selle siibri külge soppa ja siis ta ei saa vabalt liikuda. RE: 190E probleemidega. - Hydraulic - 19-06-2008 sai see siis ära vahetatud aga kahjuks ei olnud seelle tihendi viga viskan ilmselt auto romulasse RE: 190E probleemidega. - python - 19-06-2008 Hea mõte, kuid kas kuuskoskist mitte rohkem ei saa. RE: 190E probleemidega. - Morheatus - 01-09-2008 Räägi enne ära viskamist, *sul juhipoolne peegel (see reguleerimissüsteem) terve korralik? *Mercedes-Benz orig. ilukilbid 15"- selliste vastu oleks ka huvi väikestviisi. *ega ometi tagaiste sul peatugedega polnud? *salongis mis matid- kummimatid (kui jah, mis seisus)? Omal 190E, nii et kui mõistliku hinna eest, siis nii ühekoma teise vastu kerge huvi (kui asjad korralikud) ja mis kandis isend asub? |