Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB A170 CDi mootor - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: A-klass ja B-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=104)
+--- Teema: MB A170 CDi mootor (/showthread.php?tid=86)



MB A170 CDi mootor - Eric - 22-11-2005

Mida oskate rääkida MB 1.7 CDI mootori kohta?
Arvamused,kogemused ja millele tähelepanu pöörata.



RE: MB A170 CDi mootor - motodoktor - 12-04-2009

Minu poolt kah üks postitus siia teemasse. Armas rafas hoidke sellest A-klassist nii kaugele kui võimalik ja teie elu on muretu. Mina va loll ei kuulanud targemaid ja nüüd kirun ennast. A-klass on Mercedes-Benz häbiplekk ja kuramuse........---...---piip piip piip...ThumbsdownIcon_evil


RE: MB A170 CDi mootor - Sulo - 13-04-2009

Ütleks niii et 1.7 mootor on hädine ja sööb liigselt kütust. Kogemus pärineb muidugi Vaneo ajast. Soovitan võtta uuem A -klass


RE: MB A170 CDi mootor - sillid - 18-01-2010

Minul on selline õnnetus nagu VANEO CDI 1,7 TD, on ikka jube saast, juba 400 000 km järel pidin vahetama pihustid, ja õli võtab jubedalt, sisse kallata ei jõua 1000 km ja liiter, peab vist turbos puksid ära vahetama sealt ta lekib. Juhtus ka selline naljakas lugu, pane suunakas vasakule või paremale, ikka vilgub parem, selgus et viga näidukite plokis. Ah jaaa, seda ka et kui rihm peaks maha tulema, otsi hästi väikeste kätega abiline, kangesti sedamoodi et valmistaja oli kehalt pisike, minu labida suuruste kätega jäi ruumi puudu. Ja kütust lahmib ka hullu moodi, 5-6 maanteel ja linnas 7-8, on ikka jube röövel küll


RE: MB A170 CDi mootor - Rolz - 18-01-2010

400 000 km pihustitele meie diisliga on väga hea tulemus tegelt. Selles ei saa süüdistada auto kestvust, vaid meie pestud kütust.


RE: MB A170 CDi mootor - Kalev - 19-01-2010

Turbo pika tööea huvides tuleb autot käia lasta koha peal enne väljasuretamist! Vastasel korral jääb turbo õlita pöörlema ja siis puksid kuluvadki.

Järgnevas võin eksida, kuid MB näeb ette mootori "allalaskmist" hooldustööde ajaks, seega pole õigete seadmete olemasolul ruumiprobleemi.

Kokkuvõtteks: jõuame jälle sinna, et vähegi kaasaegsem MB tahab regulaarselt korralikku hooldust, siis ei ole probleeme.