Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109) +--- Teema: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG (/showthread.php?tid=8365) |
Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - tnx - 09-04-2008 Kvaliteet ikka väga halb(telefoniga tehtud). RE: Uus SL siis Eestis - väikemees - 10-04-2008 Eile (oli vist eile) õhtu nägin kui toodi treilaga. Lennujaama juures, valged kiled olid veel peal. Väga kobe pill:tongue: RE: Uus SL siis Eestis - kalacompany - 10-04-2008 Paistab, et 1971 aata klassika on nüüd siis jälle moes Armatuuri kujundus ja kellad :evil: Loodaks, et ka kvaliteet saabub koos disainiga endine:eureka: RE: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - Sulo - 10-04-2008 Kere ju ikkagi vana....niii et tegemist siis faclifti läbinud, uuenenud SL mudeliga! RE: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - python - 10-04-2008 Veri naais. Tore, et mu uus suveauto saabus:9 RE: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - R129 - 10-04-2008 Sulo Kirjutas:Kere ju ikkagi vana....niii et tegemist siis faclifti läbinud, uuenenud SL mudeliga! Täpselt tegemist ju 230 kerega millel lihtsalt 2 mudeliuuendus - ja maitse üle ei vaielda, aga esiots .... CL 63 neid juba liigub eestis - üks oli isegi laksuga ja peale parandust olid tolmuterad ikka krt laki all. Aga hääled olid küll vägagi mehised - midagi 55 AMG (madal urin) ja 65 AMG (lärmaks toon koos pleki kõlinaga) vahepeal. Nice RE: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - Karl - 10-04-2008 Kena suveauto ja piisavalt nobe peaks ka olema :-) RE: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - hents99 - 10-04-2008 Kui päälinnas sai käidud, siis nägin üht CL63 AMG`d - seda näha/kuulda on juba elamus omaette, mis siis veel sellisega sõita oleks? Valge värv sobib muidugi imeilusasti. RE: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - R129 - 10-04-2008 hents99 Kirjutas:Kui päälinnas sai käidud, siis nägin üht CL63 AMG`d - seda näha/kuulda on juba elamus omaette, mis siis veel sellisega sõita oleks?Sõitmise koha pealt oskan nii öelda: 5,5 kompressor kisub väga haigelt ja igast asendist - teeb mõnusat urinat/jõrinat. Need kes on proovinud ütlevad et on etem kui 6,3 - pöördemomenti on rohkem ja tõmme madalamalt parem. 6,3 on jälle väga tore pöördepill ning temale on vist 7 käiguline kast otsa topitud? 600 bi-turbo - see on kõige salakavalam - ainult sahiseb ja kolmnurk vilgub. 65 AGM see on juba ilma vejõukontrollita täitsa mõtetult ohtlik - kuid suurtemate turbode tõttu on ikka väike lag olemas. A´la gaas põhja, väike viivitus, siis rattad ringi, veojõu kontroll võtab gaasi maha, rattad "normaliseeruvad", edasi toimub kõik uuesti - selline veits nõksutamine ühesõnaga. Kõige etem on ilmselt 5,5 kleemani vms max kitiga, kus pöördemoment on 900 Nm ja hobuseid ka ikka mitu. No tegelikult, ega ilmselt BRABUS Rocketil/Bullitil ka viga pole, aga seal tuleb jälle see lag mängu, mis vabalthingaval ja kompressormootoril puuduvad. Oih sattusin offtopicuga nüüd küll hoogu RE: Uus SL Eestis + w216 CL63AMG - marek - 10-04-2008 nägin tna seda cl63 viru ringil... ea et laksu ei pand. |