Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
iga arvamus teretulnud - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: iga arvamus teretulnud (/showthread.php?tid=7848)



iga arvamus teretulnud - suurorav - 29-02-2008

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/420/auto_php-id=422420-www_auto24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?


RE: iga arvamus teretulnud - ralak - 29-02-2008

suurorav Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/420/auto_php-id=422420-www_auto24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?

Huvitav, mis jaoks see õli seal piduriketta peal on.
Pidasin ka sellist masinat, kui mootor-kast toimetab normaalselt, siis ülejäänud on juba punnsilmale nö tyypiline ning andestatav - tiba nõrk esisild, rooste võib massiliselt näksida, tagadiffri simmerling lekib, kusagilt põhja alt on mõni koht konkreetselt mädanema hakanud, esivedrude kinnitused murduvad küljest, roolivõimu pump annab otsad jne.

Konkreetne isend, Classic, pole kahjuks eriti atraktiivne.


RE: iga arvamus teretulnud - pfanner - 29-02-2008

ralak Kirjutas:
suurorav Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/420/auto_php-id=422420-www_auto24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?

Huvitav, mis jaoks see õli seal piduriketta peal on.
Pidasin ka sellist masinat, kui mootor-kast toimetab normaalselt, siis ülejäänud on juba punnsilmale nö tyypiline ning andestatav - tiba nõrk esisild, rooste võib massiliselt näksida, tagadiffri simmerling lekib, kusagilt põhja alt on mõni koht konkreetselt mädanema hakanud, esivedrude kinnitused murduvad küljest, roolivõimu pump annab otsad jne.  

Konkreetne isend, Classic, pole kahjuks eriti atraktiivne.

See pole mitte õli vaid vesi mis on sinna peale pesu jäänud.See nüüd puhtalt minu arvamus....


RE: iga arvamus teretulnud - ralak - 01-03-2008

pfanner Kirjutas:
ralak Kirjutas:
suurorav Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/420/auto_php-id=422420-www_auto24_ee.html

Mis oleks selle mudeli nõrgad kohad? Reaalne kütusekulu? Mida ostu puhul tasuks kindlasti kontrollida, millele pöörata tähelepanu.

Mis arvate?
On keegi piilumas käinud?

Huvitav, mis jaoks see õli seal piduriketta peal on.
Pidasin ka sellist masinat, kui mootor-kast toimetab normaalselt, siis ülejäänud on juba punnsilmale nö tyypiline ning andestatav - tiba nõrk esisild, rooste võib massiliselt näksida, tagadiffri simmerling lekib, kusagilt põhja alt on mõni koht konkreetselt mädanema hakanud, esivedrude kinnitused murduvad küljest, roolivõimu pump annab otsad jne.

Konkreetne isend, Classic, pole kahjuks eriti atraktiivne.

See pole mitte õli vaid vesi mis on sinna peale pesu jäänud.See nüüd puhtalt minu arvamus....

Ka pidurivedelik on kahtlusalune, minu omal oli veel näiteks peenike toru ka läbi mädanenud, raisates potskatäie päevas kuniks kinni lapitud sai.


RE: iga arvamus teretulnud - kuld - 01-03-2008

Nõrk koht on punnsilm ja 96a.


RE: iga arvamus teretulnud - Rolz - 01-03-2008

See on seal vesi. Peale auto pesu juhtub nii üsna ruttu ja kus on veel voolav vesi, seal on puhas pind kettal.


RE: iga arvamus teretulnud - ralak - 01-03-2008

No siis on sellel autol paremini läind, kuvar justkui näitab pruunikat läikivat ainet seal pinnal. Samas ka juhus on olemas, kuidas väiksest torupraost väljapressiv vedelik määris tagumise rattakoopa tegelasi nii korralikult, et TÜV onud keerutasid oma lambiga seal pikemat aega.


RE: iga arvamus teretulnud - soul - 01-03-2008

Pea turu odavaim 210, aga kui pärast korraliku läbiraputamist ja diagnostikat vigu pole ja ka rooste puudub, on peale kauplemist seal autot küll.


RE: iga arvamus teretulnud - ralak - 01-03-2008

soul Kirjutas:Pea turu odavaim 210, aga kui pärast korraliku läbiraputamist ja diagnostikat vigu pole ja ka rooste puudub, on peale kauplemist seal autot küll.

Kahjuks selline asi on suuresti ebatõenäoline...
Mina maadleks pigem sillaremondi jms kui kere lappimisega... Eelmise autoga sain vitsad kätte, järgmisel ostul kasutasin teist vaatevinklit oopis :biggrin:


RE: iga arvamus teretulnud - soul - 01-03-2008

ralak Kirjutas:
soul Kirjutas:Pea turu odavaim 210, aga kui pärast korraliku läbiraputamist ja diagnostikat vigu pole ja ka rooste puudub, on peale kauplemist seal autot küll.

Kahjuks selline asi on suuresti ebatõenäoline...
Mina maadleks pigem sillaremondi jms kui kere lappimisega... Eelmise autoga sain vitsad kätte, järgmisel ostul kasutasin teist vaatevinklit oopis :biggrin:

Sellise aastaarvuga tehniliselt täiesti korras 210 leida on täitsa reaalne, aga ilma roosteta 12 aastat vana 210 leida on hulga keerulisem, eriti kui veel Eestis sõitnud.