Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Kuidas kontrollida.... - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Kuidas kontrollida.... (/showthread.php?tid=714)



Kuidas kontrollida.... - MarekV - 27-01-2006

Kuidas kontrollida kas vilin mootoris on tingitud mõnest laagrist (enamasti veepump) või generaatori rihmast?

Mul juba pikemat aega mootor viliseb ja täna sõbraga koos autos juttu ajades tuli tal idee. Et viskame lund rihma peale! Ja see toimis... (Märg rihm ei vilise)
Vilin kadus ära. Mõistagi vilin tuli tagasi kui rihm ära kuivas. Aga vea põhjus sai avastatud. Niiet rihma vahetus... :biggrin:


RE: Kuidas kontrollida.... - marek - 28-01-2006

MarekV Kirjutas:Kuidas kontrollida kas vilin mootoris on tingitud mõnest laagrist (enamasti veepump) või generaatori rihmast?

Mul juba pikemat aega mootor viliseb ja täna sõbraga koos autos juttu ajades tuli tal idee. Et viskame lund rihma peale! Ja see toimis... (Märg rihm ei vilise)
Vilin kadus ära. Mõistagi vilin tuli tagasi kui rihm ära kuivas. Aga vea põhjus sai avastatud. Niiet rihma vahetus... :biggrin:

kui pragusid ei ole(rihm OK), siis aitab ka silicone spray!


RE: Kuidas kontrollida.... - Laur - 28-01-2006

Hakkas vilistama siis kui rihmapingutus ratta mootori külge kinnitus puks oli kulunud ja rihm jooksis viltu peal.


RE: Kuidas kontrollida.... - Rando - 28-01-2006

Mul ka viimased päevad vilistanud.


RE: Kuidas kontrollida.... - marek - 28-01-2006

Laur Kirjutas:Hahhaks vilistama siis kui rihmapingutus ratta mootori külge kinnitus puks oli kulunud ja rihm jooksis viltu peal.
ma panin kõik uued rullid, ikka vilistas... meibi oli uus rihm pask, aga silicon sprei aitas.


RE: Kuidas kontrollida.... - MarekV - 28-01-2006

täna kui hakkasin kapoti all lammutama selgus, et veepumba laager on niivõrd kulunud ning veepumba rihmaratas on tänu rihma survele allapoole viltu (ja loksub niimis kole) mis tõttu rihm seal viltu jookseb ja vilistab.

Esialgne diagnoos on vähemalt selline... Eks paistab mis peale pumba vahetust juhtuma hakkab.


RE: Kuidas kontrollida.... - MarekV - 31-01-2006

Nüüd siis teada kindlalt milles viga oli..
Pump sai vahetatud ja masin töötab ilusti. Ei mingit vilinat enam.
Väike tähelepanek on ainult, et mootor soeneb aeglasemalt.


RE: Kuidas kontrollida.... - S300 - 05-01-2010

Laur Kirjutas:Hakkas vilistama siis kui rihmapingutus ratta mootori külge kinnitus puks oli kulunud ja rihm jooksis viltu peal.

mis siis vahetama peab? pingutus rulliku? mul ka pingutus rullikult rihm veits üleääre tahab jooste, pingutus rullik läbi vist?


RE: Kuidas kontrollida.... - V@hh - 05-01-2010

Võib olla rullik, kuid enamustel juhtudel rolliku kronsteini, või kuidas seda nimetada, kaherealine laager.


RE: Kuidas kontrollida.... - S300 - 05-01-2010

V@hh Kirjutas:Võib olla rullik, kuid enamustel juhtudel rolliku kronsteini, või kuidas seda nimetada, kaherealine laager.

mis ma siis poest ostan? poest öeldi, et laager ongi rulliku sees. pealt sile rullik...


RE: Kuidas kontrollida.... - kaido - 05-01-2010

osta uus rullik, laagrit eraldi ei müüda.


RE: Kuidas kontrollida.... - S300 - 07-01-2010

http://ladu24.ee/et/ladu1/2386/4,63,0,1/39048 hoppis seda jurakat vaja. rullik iseenesest korras. selle pinguti puks läbi