w211 lõtk roolis - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w211 lõtk roolis (/showthread.php?tid=7054) Lehed:
1
2
|
w211 lõtk roolis - reix2x - 15-12-2007 Probleem siis selline et w211 roolis lõtk. Edasi tagasi lõngutades kostub kolks nii töötava kui seisva mootoriga. Sõiduajal on seda sama klõginat kosta ka salongi ebatasasel teel sõites. vahetatud õõtshoobasid ja sharniire. Käisin ilusti sellega mb esinduses ja lasin uurida, kuid tuli vastus, et nii peabki olema. Kuid suht ajuvaba, et klõgin peabki olema. Kas on kellelgi sarnast probleemi olnud? Asi käib vaikselt pinda... RE: w211 lõtk roolis - anto123 - 15-12-2007 no krt. kus esinduses sul seda öeldi? Et mb peabki kolisema aga amordi ylevalt tugilaager? RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 15-12-2007 anto123 Kirjutas:no krt. kus esinduses sul seda öeldi? Et mb peabki kolisema Kolin ei tohiks olla tugilaagritest, all on küll jäigemad koni reguleeritavad amordid, kuid amortidega sai vahetatud ka esimesed tugilaagrid, seega tugilaagrid uued ja peaks nagu tihked olema. RE: w211 lõtk roolis - marko600 - 15-12-2007 roolilatt loksub ilmselt...tuleb millalgi vahetusele mõtlema hakata RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 15-12-2007 allan1 Kirjutas:Mb esinduses on valdavalt ajukääbikud kes ei jaga autodest üldse midagi! Ainult raha oskavad küsida. Ei teagi mismoodi nad seda uurisid, tean vaid et tegid kindlalt testsõidu, kuid kas ka eemaldasid põhjakatte, et lähemalt uurida, ei tea. Nii palju kui ma ükskord kanalil ise vaatasin ja uurisin, siis tundus, et ühendus roolivõimu ja roolilati vahel kuidagi vedel, kuid ma ei ole asjatundja. RE: w211 lõtk roolis - anto123 - 15-12-2007 rooli karp?? RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 15-12-2007 Oskab maybe keegi pädevat töökoda soovitada, kes asja ilusti üksipulgi läbi kaevad? RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 15-12-2007 anto123 Kirjutas:rooli karp?? Ei oska kommenteerida roolikarbi kohta. RE: w211 lõtk roolis - marek - 16-12-2007 roolikarp, tere hommikust....:lol: roolikarpi pole enam mersudel mingi 90ndate keskelt. rooliotsad vahetasid ka ära ikka? palju su auto sõitnud on? RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 16-12-2007 marek Kirjutas:roolikarp, tere hommikust....:lol: roolikarpi pole enam mersudel mingi 90ndate keskelt. Tere hommikust ka sulle! Auto ei ole väga palju sõitnud 114 000. rooliotsasid ei ole vahetanud, sest on kontrollitud ja väidetud, et ei ole vaja vahetada. RE: w211 lõtk roolis - marek - 16-12-2007 reix2x Kirjutas:Auto ei ole väga palju sõitnud 114 000. rooliotsasid ei ole vahetanud, sest on kontrollitud ja väidetud, et ei ole vaja vahetada.no sellise läbisõiduga roolilatt küll läbi ei tohiks olla, kas see loks on ikka käiva mootoriga? võibolla sattus mõni algaja kontrollima... sõber tegi just täieliku esisilla remondi, LS oli 125k. kokku läks maksma kuskil 10k. ühe jupi kaupa pole asjal jumet. RE: w211 lõtk roolis - martiini - 16-12-2007 OT. aga olen ise näinud 2001 a. W210-t, läbisõiduga 27 000 km.(3 aastat vana) ja roolilatt oli läbi. Eestist uuena ostetud, 1 kasutaja. See rohkem sõidustiilist kinni, kaua latt vastu peab. RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 16-12-2007 Aga oskab keegi siis asjalikku töökoda soovitada, kuhu asi ülevaatamisele viia? Maybe sellist töökoda kus on amortisaatorite väristamispink vms. RE: w211 lõtk roolis - marek - 16-12-2007 reix2x Kirjutas:Aga oskab keegi siis asjalikku töökoda soovitada, kuhu asi ülevaatamisele viia?see väristamise pink ei näita sittagi, üv punkt näitas, et amordid korras, aga sõita oli täiesti lootusetu. ise õõtsutada ja lahti lasta peab auto üles tulema ja ei tohi alla enam kukkuda, kui kukub on amort kutu. hea amortide testimise tee on männiku saue lõik kiirustel 100km/h ja rohkem. RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 16-12-2007 marek Kirjutas:reix2x Kirjutas:Aga oskab keegi siis asjalikku töökoda soovitada, kuhu asi ülevaatamisele viia?see väristamise pink ei näita sittagi, üv punkt näitas, et amordid korras, aga sõita oli täiesti lootusetu. ise õõtsutada ja lahti lasta peab auto üles tulema ja ei tohi alla enam kukkuda, kui kukub on amort kutu. hea amortide testimise tee on männiku saue lõik kiirustel 100km/h ja rohkem. Nojah! Kuid 100 km/h sõites ei ole võimalik mujalt kolinaid naginaid kuulata kui salongist ja tuulemüra saatel. Seega oleks väristamispink siiski hea, kolinate otsimiseks. RE: w211 lõtk roolis - marko600 - 16-12-2007 keerates loks viitab kas roolilatile või rooli samba kardaaniristile RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 16-12-2007 marko600 Kirjutas:keerates loks viitab kas roolilatile või rooli samba kardaaniristile Kas kardaanrist on eraldi seisev jubin roolilatist, et saab eraldi vahetada? Minuarust just selles kardaanristis ongi loks sees. RE: w211 lõtk roolis - marko600 - 16-12-2007 jah, roolilatt on see osa mille otstes on rooliotsad auto all, see rooli kardaan tuleb aga otse roolist ja läheb edasi roolilatti. kui auto üles tõsta ja siis roolilatist vaatama hakata rooli poole siis peaks see kardaani rist näha olema, samasugune nagu päris kardaanil aga väike. originaal osana on see kardaan koos ristiga ilmselt ühes tükis, aga tean et kui see kardaani rist ära mõõta, võib leida ka mõõdu järgi uue kardaani risti sinna... RE: w211 lõtk roolis - marek - 16-12-2007 reix2x Kirjutas:Nojah! Kuid 100 km/h sõites ei ole võimalik mujalt kolinaid naginaid kuulata kui salongist ja tuulemüra saatel. Seega oleks väristamispink siiski hea, kolinate otsimiseks.jutt oli amortide testist, mitte kolinate kuulamisest. kui sul sõidukogemust ja "per*e tunnetust" pole, siis pole sellest testist ka kasu. kordan veel, väristamise pink ei näita sittagi, sillaosi tuleb kontrollida kullinokkadega ja/või eebliga. 100k sõitnud autol roolisamba kardaan läbi? kahtlen sügavalt. üldiselt foorumis sellist asja ei saa diagnoosida, pigem ikka sõites ja tõstuki peal. edit: mine käi muraka juurest läbi, kunagi kiideti seda kohta. RE: w211 lõtk roolis - reix2x - 16-12-2007 marek Kirjutas:reix2x Kirjutas:Nojah! Kuid 100 km/h sõites ei ole võimalik mujalt kolinaid naginaid kuulata kui salongist ja tuulemüra saatel. Seega oleks väristamispink siiski hea, kolinate otsimiseks.jutt oli amortide testist, mitte kolinate kuulamisest. kui sul sõidukogemust ja "per*e tunnetust" pole, siis pole sellest testist ka kasu. kordan veel, väristamise pink ei näita sittagi, sillaosi tuleb kontrollida kullinokkadega ja/või eebliga. 100k sõitnud autol roolisamba kardaan läbi? kahtlen sügavalt. üldiselt foorumis sellist asja ei saa diagnoosida, pigem ikka sõites ja tõstuki peal. Muraka on töökoda või foorumi kasutaja? Kas teeb tööd ametlikult või mustalt? Vaja kohta kust saab ka arve. |