Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Plaan osta naisele w 203 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Plaan osta naisele w 203 (/showthread.php?tid=6839)



Plaan osta naisele w 203 - Tam - 25-11-2007

Sooviks natuke üldisemat infot, aastaks 2002 ja mootoriks 200 kompressor?


RE: Plaan osta naisele w 203 - rauntz - 26-11-2007

Kui üldist infot soovid?


RE: Plaan osta naisele w 203 - ervg - 26-11-2007

ilus, mugav auto, ainult et õlgadest pigistab natsa Wink enam üldisemalt ei osanud Tongue


RE: Plaan osta naisele w 203 - Tam - 28-11-2007

Õlgadest pigistama ei hakka, - õnneks on väike naine Smile

On mingeid nn. lastehaigusi? Kuidas auto kestab Eesti teedel, veermik jms?


RE: Plaan osta naisele w 203 - Tam - 28-11-2007

Kus peale Silberi saaks diagnostika ära teha?


RE: Plaan osta naisele w 203 - ervg - 28-11-2007

Tam Kirjutas:Õlgadest pigistama ei hakka, - õnneks on väike naine Smile

On mingeid nn. lastehaigusi? Kuidas auto kestab Eesti teedel, veermik jms?

esisild. stabikakondid tahavad iga 25-50 tuhande tagant vahetamist. kui vahetad siis kindlasti koos stabikapuksidega - kestavad 2x kauem kui viimaste pealt kokkuhoides.

2002 aasta masinal on valdav enamus lastehaigustest väljaravitud, paar pisiasja nagu  akende asendite unustamine (automaatrezhiim ei toimi aeg-ajalt, lihtne ravida, tuleb nuppu 5sek üleval asendis hoida) ja stereo seadistuste unustamine (bassid-kõrged tehase defaulti) aga mitte midagi märkimisväärset.

kindlasti võta automaatkastiga - manuaaliga masinat sa suuda tõenäoliselt hiljem maha müüa. mis automaatkasti puutub, siis ära jutte "hooldusvabast kastist" usu. KINDLASTI lase vahetada kasti õlid-filtrid iga II hooldus, maksab küll ~1500 krooni kuid tuleb märksa odavam kui remont.

hetkel nagu ei tulegi midagi rohkemat eriti meelde. ahjaa. minu vana disla 203 on täiesti super talveauto - läheb "esimesest pöördest" käima ka -30 juures ja soojeneb uskumatult kiiresti.

diagnosti teeb ära Ilja (Ilbos Auto Grupp OÜ) Hagudi tn. mina olen siiani saanud 300 eeguga hakkama.


RE: Plaan osta naisele w 203 - Tam - 28-11-2007

ervg Kirjutas:
Tam Kirjutas:Õlgadest pigistama ei hakka, - õnneks on väike naine Smile

On mingeid nn. lastehaigusi? Kuidas auto kestab Eesti teedel, veermik jms?

diagnosti teeb ära Ilja (Ilbos Auto Grupp OÜ) Hagudi tn. mina olen siiani saanud 300 eeguga hakkama.

Tänan, kas euroopa autoele ka mingi Carfax`i laadne vin`i kontrollimis süsteem on?


RE: Plaan osta naisele w 203 - R129 - 28-11-2007

Ise ostsin just 203 kere ja uurisin enne ka nende kohta.

Põhilised asjad mida tuleks tähele panna:
2000 + aastakäigu pillid kipuvad roostetama, sest MB lühendas tsinkimisliini 200 m pealt 50 meetrini. nii, et ukse alt ääred, pagasniku äär, piduritule ümbris jne kohad kipuvad mädanema. KUI auto on käinud siiamaani ja teinud KÕIK hooldused esinduses siis MB hõvitab kuni 7 a autodel roostekahjustused. Tõsi, seda ainult siis kui ei ole välist vigastust - näiteks kivitäke vms.
Tagatulede SAM (juhtplokk) ja uste juhtplokid kipuvad jukerdama.
Tasub eelistada autosid millel on istma juhtimine istme mitte ukse pealt, sest nendel on oluliselt vähem vigasid juhtplokkides.
Tüüpviga on kliimasüsteemil klapi hoovade murudumine mille tagajärg on see, et suunad õhu nt jalgadele, aga mida ei tule on õhk. Remont on iseenesest aeganõudev - tehase jutu järgi on vaja armatuur maha võtta. Saab ka läbi ussi .... (sellesamuse) kui eemaldad keskmise paneeli. Aga igatahes mitu tundi kulub ära. Küsi seetõttu eelmiselt omanikult, kas need jupid on vahetatud. Soovitav on soovitav lasta teha väljavõte (kui on SIlberi auto) auto ajaloost.
Mersude põhiviga - esiklaas on tehtud suht pehme ja kipub ära kuluma. Vaata kas on juhtunud ja kojamehe jäled sisse hõõrunud.

Käigukast - automaatidel on selliseid hädasid juhtunud kui jahutusvedelik peaks kuidagi kasti õli sisse sattuma. selle tagajärjel paistetavad kettad üles ja kast on õhtal - aitab kogu süsteemi väljavahetus ja uuendamine Smile

Mootorid - minu C180 võtab küll üleliia palju kütust võrreldes minekuga. Tehase andmete järgi on MB väikesed mootorid üldse suht janused. 200 kompressor peaks hea kooslus olema.

Sillajupid - neli õõtsa mille hinnad on vastavalt (A varuosa) - 2*3700 + 2* 2700. Neid saab B varuosana ka tellida (abiks e-bay) ja siis on hinnad 2*39 € + 2* 59 €. Ise plaanin tellida - kvaliteeti ei oska öelda.

Varustusaste - classic, elegance, avantarde. Viimane on küll edev ja ilus kuid mina seda ei soovita. Avantgarde eelis on ilusam sisu ja rohkem viimistletud välimus koos tehase toonklaasidega KUID ka JÄIGEMA vedrustusega. Võin öelda, et Avantgarde 211 E on ebamugavam kui minu Classic S. Kusjuures rehvi kõrgus on sama enam vähem.

Eks pane proriteedid paika mida sa soovid - mina eelistaksin lisadest kindlasti istmesoojendust; kontrolli KAS ikka nii seljatugi ja istmepõhi töötavad - sest varuosana pead terve põhja/seljatoe katte ostma, mitte soojendustraati eraldi (muidugi alati on võimalik ka parandada).

Osa müüjaid lähevad kohe oma jutuga taevasse, et vaata Parktronic jne kuid kuna tegemist on väikese autoga siis mina neid on auto ostul väga ei vaaginud.

Helisüsteem - on tavaline ja siis ka veel BOSE vidinatega. Viimasel on bassikõlar ja mängib tõesti paremini, kuid vaatasin ka kõlarite hindasid. Tavalisel 460.- BOSE süsteemil 1600.- kõlar. Tee oma otsus ise - mul näiteks vajab üks kõlar vahetust ja ausalt öeldes piisab sellisest helisüsteemist täiesti. Kui võimalik siis vali CD boxiga variant.

Üksm tüüpviga on õli tungimine juhtmestikku. Tõmba jutploki pistik lahti (asub juhipoolse kohamehemehhanismi juures - musta plastiku all) ja vaata kas on õli näha.
Nuka andur vist ajab mõnikord sedasamust välja ja siis tungib õli juhtme rüü ja sise vahelt igale poole. Selle vastu on muidugi rohtu (lõigatakse juhtmele pisike sälk sisse kust siis piltlikult öeldes "rõhk" välja lastakse). Kuid kui juba õli on juhtmetes sees, siis mina seda pilli ei ostaks, isegi siis kui jub "püüdur" vahele pandud. See õli valgub igale poole ja mõne aja pärast võid tõenäoliselt lambda andurit ja halvimal juhul ka AJU vahetama hakata.

Praegu rohkem ei oskagi öelda. Kui veel infot vaja siis küsi.

Kui pill on huvipakkuv siis tee silberis kontroll (miskti 1000+ EEKU maksab) aga siis saab ka pilli seisukorra teada.


RE: Plaan osta naisele w 203 - rauntz - 29-11-2007

Tavalise ja Bose helisüsteemi vahe on ikka kõrvaga tuntav, kui just elevant pole kõrvad kinni tampind. Mul vist ka üks kõlar tagant tahab vahetust, kõriseb kuidagi kahtlaselt vahel. No ütleme, et kallis see on kuid hea asi ei peagi odav olema. CD-st tunnen ise ka puudust, vana, kes saksas kunagi amg hirmkallilt ostis, ei raatsinud seda kulutust lisaks teha, või sai raha otsa lihtsalt Smile
Klaasi kohta jutt õige, mul kah ta kulunud. Peab kõksu haamriga tegema vist. Tagatule pirnid põlevad minu meelest ka suht tihti läbi, aasta jooksul olen neid 3tk vahetanud. Õnneks ei ole see keeruline ega kulukas.
Esisilla detailide kulumine sõltub palju ka sellest, mis mõõtu velg masinal all, mina oma 18"-ga pean neid tõenäoliselt tihedamini vahetama hakkama. Peale saksast toomist olen vahetanud ülemised õõtsad ja õõtsapuksid (mis olid küll kallimad, kui ülal mainitud) ning praegu tundub ok olevat. 11 kuuga kogunenud 35k km. Pretensioone ei ole silla kohta. Õli va kuram tuleb jah kastist ära vahetada, käitub teine na imelikult viimasel ajal...


RE: Plaan osta naisele w 203 - R129 - 30-11-2007

Unustasin mainida: Avantgarde pillidel kipuvad eesti teedel esivedrud ülevalt katki minema ja amordipadjad on ka sellised murelapsed (ostes neid vaadata kui auto üles tõstate).