W140 maki ühendamine - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: W140 maki ühendamine (/showthread.php?tid=5771) |
W140 maki ühendamine - ulst - 13-08-2007 Tere! W140 uue maki installi käigus selgus, et MB originaal juhtmestikus tuleb maki juurde ainult 2 juhtmepaari: vasak ja parem (vana hea stereo). Kuna uuel makil on standardne ISO pistik, millel on 4 väljundit (taga ja ees eraldi), siis hetkel saan kasutada nö "50%" võimsusest makil - 2 väljundit on tühjad. Seda on tunda ka kuulates - makk ei toida kõlareid ära, heli on kehvake. Siit ka küsimus: kuidas saaks maki nii ära ühendada, et kõik kõlarid ilusti toidetud saaks. Vaatasin ka käigukangi juures oleva paneeli alla, kus heli ette-taha suunamise nupp on, kuid nendest juhtmetest ei saa ka täpselt aru mis seal on + ei taha süsteemi ratsima hakata. Maki vahetus ise on tingitud vana (Panasonicu) võimetusest FM sagedusi vastu võtta (läheb maksimaalselt 90MHz sagedusele) ja pistik oli sellel ka väga omapärane, niiet sealt ühendusnippide kohta (kui neid peaks olema) abi ei saanud... Indrek RE: W140 maki ühendamine - ulst - 14-08-2007 Meisterdasin skeemi hetkeolukorrast, ehk see selgem ja keegi oskab soovitusi jagada: Ehk siis kokku tuleb 2 juhtmepaari (4 juhet) makki, kuskil eemal, kuhu ligi ei pääse jaguneb see siis ise kõikide kõlarite vahel ära. Kuidas ja kus see toimub, ei oska öelda (kas selle heli reguleerimise nupu juures või kuskil mujal?). Mind huvitaks 2 asja: 1) Kas keegi teab kus kõlarite juhtmed jaguneda võiks - nii et saaksin nad otse makiga ühendada. Väga palju lammutada ei tahaks. 2) Ehk annab maki 4 väljundit kuidagi 2 juhtmepaariga nii ühendada, et saaks kõikide väljundite võimsuse ja samas midagi õhku ei lendaks... Keegi ikka on 140-l makki vahetanud ja teab mis oleksid "õiged sammud"? RE: W140 maki ühendamine - marek - 14-08-2007 ulst Kirjutas:1) Kas keegi teab kus kõlarite juhtmed jaguneda võiks - nii et saaksin nad otse makiga ühendada. Väga palju lammutada ei tahaks.see skeem näeb välja nagu vanal w126'l ja vanal w124'l või siis kõige esimesel w140, sest enamusel ikka iso pistikud juba tehasest küljes. 1. jagunevad kohe selle boteka läheduses, hakka botekast väljuvaid juhtmeid pidi edasi minema. 2. siukest lollust ära küll korralada, vea kasvõi uued juhtmed, või siis otsi küljekarpidest keerutatud juhtmed, need on kõlarijuhtmed. RE: W140 maki ühendamine - ulst - 14-08-2007 Ei tea mis nende juhtmetega täpselt tehtud on, enne oli peal mingi ime otsikuga Panasonicu kassetikas, pagasnikus CD-box. Juhtmed on veetud/ühendatud väga kenasti, isegi sildid on küljes, kuid originaal stereo see vist siiski ei olnud. Auto ise on pärit Jaapanist... Tuleb siis veidi lammutada ikkagi. Ilmselt konsool lahti kiskuda? Maki august tõmmates juhe rohkem välja ei tulnud... uh... Äkki keegi oskab hoopis soovitada Tartus kohta, kus asi korralikult ära tehakse? RE: W140 maki ühendamine - marek - 15-08-2007 ulst Kirjutas:Tuleb siis veidi lammutada ikkagi. Ilmselt konsool lahti kiskuda? Maki august tõmmates juhe rohkem välja ei tulnud... uh...www.serwend.ee keskonsool kindlasti laiali, see käib ju lihtsalt. ainult tööriistu vaja. RE: W140 maki ühendamine - ulst - 15-08-2007 Tänud, uurin asja. Küsiks siiski veel: kuidas konsool lahti tuleb? Selle käigukangi juures oleva oskan lahti harutada, aga maki taga olevaga kogemused puuduvad. RE: W140 maki ühendamine - marek - 15-08-2007 1. tuhatoosi puit eest ära 2. mootori poolt käigukangi poole kaks nr20 torxi 3. käigukangi ümbert palastik võru üles ja tuleb alumine puit ära 4. kahel pool tuhatoosi ristiga kruvid välja ja makiaugu laest ka 2 kruvi välja 5. alt välja kangutada et saaks istmesoojenduse ja asr/esp/nivoo jne nuppudelt pistikud tagant ära 6. siis keera veel alt üles ja siis tuleb enda poole tõmmates välja. edit: kahelt poolt võid pehmed polstrid ka eemale kangutada, saad veel paremini ligi. |