Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: 2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk (/showthread.php?tid=54280)



2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk - alambe - 07-02-2024

Kuna kahtlustus , et pihustid vist seistes lekivad kütust silindrisse, siis sai peale üleöist seismist vaadatud, kas kütuselati otsast olevast ventiilist kütust tuleb, kuid sealt väljus imepisike sutsakas ainult.
Igaksjuhuks otsin kinnitust, et latis peaks siiski rõhk ju seistes säilima?

Käima läheb auto külmalt ja soojalt koheselt. Tühikäigul käik sees teinekord nö. komistab ja puterdab, kuid see tundub olema seotud kondipumba tahalülitumisega hetkel, kuid pole 100% kindel.
Kellegil olnud sarnaseid probleeme ?


RE: 2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk - kaupo51 - 07-02-2024

Tegelikult oleks viisakas auto täpsed andmed ikkagi kirja panna, siis on parem miskit arvata.


RE: 2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk - alambe - 07-02-2024

111.951 aga enamusel 2000ndeta pillidel on sarnane süsteem. 

küsimus põhimõttelisemat laadi, et kaua seal latis peaks rõhk püsima?
õlil ka justkui kõrvallõhn küljes, sellest ka kahtluste suurenemine.
eks peab pihustid maha võtma ja testimisse, ultrahelipessu panema.


RE: 2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk - Rolz - 08-02-2024

"The fuel pressure regulator is designed to hold fuel pressure in the rail for at least 24hrs."
Samas, pump lööb selle surve ikka kähku ülesse taas ja paljudel juhtudel aitab kehval käivitusel see, kui oodata pumba tsükkel lõpuni enne starterit.
Pihustist saab aru, kui küünlad välja keerata ja neid jälgida peale seisma jäämist, kui mõni ikka märg on, siis lekib pihusti.
Sama kütuseregulaator neil ka võib olla väsinud.


RE: 2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk - alambe - 08-02-2024

kütuseregulaatoril vahetasin just tihendit, see vaikselt immitses, eks peab asjadel silma peal hoidma ja vaikselt ükshaaval võimalikke veakohti elimineerima.
Ma ootama ei pea midagi, ei soojalt ei külmalt, korra võtit ja käib.
aga mida täna hommikul täheldasin kuna ilm oli -9 ja vaja väljas nata lund harjata, siis oli alul käivitusel tunda kerget bensulõhna, mis viitaks ka juskui lekkivatele pihustitele lisaks veidrale õlihaisule.


RE: 2000ndate bensumootorite kütuselati rõhk - stihl - 09-02-2024

(07-02-2024, 10:48 AM)alambe Kirjutas: Kuna kahtlustus , et pihustid vist seistes lekivad kütust silindrisse, 
Kellegil olnud sarnaseid probleeme ?

Kas ma saan õigesti aru, et probleem on see, et on kahtlus?

See lati surve võib ju tagasi ka ära kaduda, 2000ndate autodel on reeglina vana pump // ja või Hiina pump peal. 
Mis probleem autoga on, kui see -9 kraagiga ülerikastus välja arvata?