Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) (/showthread.php?tid=53747)

Lehed: 1 2


W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - nostromo - 08-04-2023

Isale vaja uuemat autot.

10-15.000€ 
W212 E-klass 
universaal 
diisel (öko 2.1-2.2L)

Kas peaks valima pigem facelift W212? Mis mootorit eelistada?

Mis vahe neil mootoritel: 

2013 2.1 125kW: 
https://www.auto24.ee/soidukid/3851459
[Pilt: 171042302.jpg]

2013 2.2. 150kW:
https://www.auto24.ee/soidukid/3679011
[Pilt: 158190219.jpg]


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - jsv - 09-04-2023

Niipalju kui mina olen aru saanud, siis lihtsalt märgitakse valesti (2.1 vs 2.2) ja tegu on sama mootoriga millel siis lihtsalt mõned jupid ja seadistus teine.
Just otsisin huvi pärst netist ja just nii see ongi . Mootor siis om651. Aga miks mitte 3.0 diisel? Kütusekulu vahe on väga minimaalne ja hooldamine pole ka teab mis kallis. Kui väga ökonoomsust taga ajada, siis tuleks mõni vana vabalthingav võtta. ?


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - siimruz - 09-04-2023

Ma oma isale ostsin sellise aga võtsin hoopis bensiiniga 150kw. Vist oli ka E200. Isa super rahul lihtne, parajalt ökonoomne ja minekut piisavalt. Minul on nendest diislitega juba ammu kopp ees. Ei need pole õiged autod.
Aga bensiinikad on tavaliselt pisut kallimad ka! Sellega pead arvestama.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - v6sa - 09-04-2023

(08-04-2023, 11:36 PM)nostromo Kirjutas: Isale vaja uuemat autot.

10-15.000€ 
W212 E-klass 
universaal 
diisel (öko 2.1-2.2L)
...

Kas sõidus on maanteel, sadu kilomeetreid korraga? Siis jah, diisel sobib. Saab ka mikromootoriga hakkama, aga XXX (siia pane suvaline odavmark) saaks veel palju soodsamalt...

See on muidugi õige, et ridamootori pidamine on lihtsam, kui vinkli. Sedavõrd, kui üldse tänase mootori pidamine lihtne saab olla. Kuigi kasutatud auto puhul loeb vaid ja ainult konkreetse isendi seisukord, siis 150 kW võtmine mahlapakist läheb ikka väga piiri peale...

Linnas ja lühikeste  otste jaoks on Siimu soovitus bensiiniga kiigata igati parem. Eeldusel, et kütusega ei koonerdada ja tangitakse 98.

15 k€ eest hakkab looma, 10 eest võta pigem 211 või 204. Saad paremas seisus auto.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - kaupo51 - 09-04-2023

Härra Võsalt õige küsimus. Kui palju saab olema aastane läbisõit? Ma kunagi kuskilt autoajakirjast lugesin, et diiselmootoriga autot on mõtet siis omada, kui aastane läbisõit on suurem kui 30 000 km. Ehk mõni tuhat võib ka vähem olla, aga suurusjärk võiks olla selline. Alla selle on parem omada bensukat. Moodsatel diislitel (2010 ja edasi) on DPF, AdBlue, Nox andurid ja muu selline kraam peal ja kui need jupsima hakkavad, siis pane rahakott valmis.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - nostromo - 09-04-2023

Vanemad söidavad vastupidiselt mulle väga palju-tihti maale pikki 270km otsi. Pigem pikad otsad ja palju söitu.

Bensukat täitsa mötlesin aga valik pea olematu vörreldes diislitega.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - PaulE - 10-04-2023

Mina ütleks nii - kui preFL, siis võta pigem 2010-2011 ja saad soodsamalt sama asja kätte. Kui aga FL, siis see jällegi on nägusam ja hoiaks pikas plaanis hinda paremini.
Endal olnud nii r4 kui v6 ning selline kõige mõistlikum kesktee olekski 2,2cdi 125kW bi-turbo


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - vreps - 10-04-2023

Minu jaoks ei sobiks teemaalgataja poolt linkidel välja toodud autod juba päritolu tõttu. Tegemist on soojamaa versioonidega kus puuduvad nii istme kui peeglisoojendused, pealegi pole itaalia päritolu massinatel võimalik kontrollida ajalugu. See hõbedane on veel tagurpidi sõitnud ka kui vaadata arki ja kuulutuse numbreid. Igal juhul soovitan vaadata FL versioone, need on lisaks välimusele ka tehniliselt paljuski hoopis teised autod. Mis puutub mootoritesse, siis OM642 on minu subjektiivsel hinnangul üks parimaid Mercedes-Benz diisleid aga kütusekulu on võrreldes OM651-ga antud kerel paar liitrit suurem.
Mis puutub bensukatesse, siis palun lugupeetud foorumikaaslastel nimetada 212 kerel mõni hea ja probleemivaba variant.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - v6sa - 11-04-2023

(10-04-2023, 10:40 AM)vreps Kirjutas: Minu jaoks ei sobiks teemaalgataja poolt linkidel välja toodud autod juba päritolu tõttu. Tegemist on soojamaa versioonidega kus puuduvad nii istme kui peeglisoojendused, ...
Mis puutub bensukatesse, siis palun lugupeetud foorumikaaslastel nimetada 212 kerel mõni hea ja probleemivaba variant.

Soojenduste olemasolu on oluline vaid neile, kes neid hinnata mõistavad. Näiteks mulleSmile

Ning mis puudutab diisleid, siis palun lugupeetaval nimetada 212 kerel mõni hea (mille poolest?) ja probleemivaba diiselmootorSmile

Tänapäeval pole enam vahet mootorite keerukuses ja diiselmootori tahmafilter üksi on juba üks suur probleem. Väikesest kütusekulust on päriselt rõõmu vaid esimesel omanikul, kõik järgnevad maksavad selle kinni Confused


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - Laur - 11-04-2023

Tahmakas on veel odav lõbu, oota kui sul on autopeal kaks egri ringi koos tahmaka ja ad-bluega. See kolmik koos oskab päris vahvaid keeriseid rahakotti tekitada. ...kui ülejäänud komplekt veel koos püsib.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - nostromo - 18-04-2023

Uurisin eile veidi W212 kohta ja kindlasti nüüd kas W212 FL (2013-2017) vöi isegi W213 (2017-).


W212 FL arendusse pandi 1 miljard mis teeb sellest vist kalleima FL arenduse.  

Usun et hüpe W124 pealt W212/W213 peale niivörd suur et lisadel pole niivörd tähtsust. Tore oleks proovida muidugi W213 Burmeister heli aga need 22K+ ja suht haruldane (kallis?) lisa.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - Rolz - 18-04-2023

Korralik W124 pakub suurema sõidunaudingu kui oma keskea ületanud W213.
W212 on veel tunda mingilgi määral seda vanakoolilikku Mercedest tema juhtimises.
Korralik W212 on käevahel asjalikum IMO kui W213. Viimane on oma olemuselt mitte-nii-MB-enam.
Ülejuhitav, lärmakas jnje. Sihtgrupp on ka ajas muutunud.
Kui hüppeks on muidugi suur ja värviline ekraan, siis on hüpe kolossaalne, võiks öelda lausa grandioosne!


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - nostromo - 18-04-2023

Tänud arvamuse eest. Sinu omasid loen alati huviga. 

Lihtsalt isal viimased 11 aastat olnud 1996 S124 2.5 diisel 83kW hakkab vanaks jääma ja sooviks midagi uuemat: 

https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=27555 

Eks W213 on seest üsna effektne oma valguste, ekraanidega jne aga vaatab siis rohkem W212 facelifte.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - Rolz - 18-04-2023

Ma lihtsalt võtsin omale õiguse arvata, et Sinu isa(ealist) need " üsna effektne oma valguste, ekraanidega" vast nii
palju ei kõneta, kui vanakoolilikult hästi (mida ta tõesti teeb) sõitev Mercedes-Benz teeb.
Mina sellises olukorras katsuks leida võimalikult hästisäilinud W211 mudeli.
PS Kas nende vahemaade/kulukuse juures ei oleks mõte kaaluda tehase (!) LPG W211-t?
Sellega ringisõitmine on sisuliselt tasuta tegevus.
Eestis mõni väga üksik linnapildis silma jäänud, ma ei ole ka isiklikult GER turu saadavust kunagi vaadanud.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - kaupo51 - 18-04-2023

Minu praktika ütleb seda, et kui inimese vanus on juba 70+, siis mida vähem nuppe autol on, seda parem. Vanem inimene ei oska ja ei taha neid nutikaid ekraane kasutada.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - vreps - 19-04-2023

(18-04-2023, 09:24 PM)kaupo51 Kirjutas: Minu praktika ütleb seda, et kui inimese vanus on juba 70+, siis mida vähem nuppe autol on, seda parem. Vanem inimene ei oska ja ei taha neid nutikaid ekraane kasutada.


Ja see praktika põhineb millel?

Tean paari 70+ kodanikku kes valdavad vabalt ja ka kasutavad mõnuga igapäevaselt kõiki neid nutividinaid. Sealhulgas omavad uuema otsa autosid, sest kõik need juhiabid ja muud suure ekraani sees peituvad võimalused teevad autojuhtimise lihtsamaks.
Samas olen kokku puutunud alla 40-stega kes on juhmimast juhmimad.
Nii, et pole vaja üldistada, kõik inimesed on erinevad.
IRW, isegi need e valimised tõestavad, et kõige IT teadlikumad on meil ju pensionärid ja hooldekodude asukad.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - v6sa - 19-04-2023

(18-04-2023, 01:20 PM)Rolz Kirjutas: Ma lihtsalt võtsin omale õiguse arvata, et Sinu isa(ealist) need "  üsna effektne oma valguste, ekraanidega" vast nii
palju ei kõneta, kui vanakoolilikult hästi (mida ta tõesti teeb) sõitev Mercedes-Benz teeb.
Mina sellises olukorras katsuks leida võimalikult hästisäilinud W211 mudeli.
PS Kas nende vahemaade/kulukuse juures ei oleks mõte kaaluda tehase (!) LPG W211-t?
...

Mõistlik avaldus, kiidan.

Kuigi ka mul on üks 70-pluss tuttav, kes suudab tänapäeva nutihullusega kaasa joosta, siis ülejäänud sadakond võimalusel ignoreerivad seda masendavat trendi nurmaalselt kasutatavate nuppude kaotamisele.

Nostromol tasub kindlasti lasta isal 213 sõiduproovi teha - üllatavalt räige on vahe hea 124-ga. Ning mitte mugavuse poole meie "teedel" Sad


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - kaupo51 - 19-04-2023

to vreps
Ma muidugi Nostromo isa vanust ei tea, aga ilmselt ostab ta auto ka mingiks 10 järgnevaks aastaks. Minu praktika põhineb kahe lähisugulasega ja nemad soovisid vanuses 70+ võimalikult lihtsat autot. Mõlemad inimesed sõitsid aastaid W124-ga ja selle nuppude vähesus oli neile mokkamööda. Kasutasid ka nuputelefone. Samas ma olen nõus, et paljud samaealised kasutavad nutitelefone ja oskavad lugu pidada moodsamate autode puutetundlikest ekraanidest. Eks Nostromo teab oma isa paremini.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - vreps - 20-04-2023

Kahtlemata on 124 ja eriti 140 väga head ja ülimugavad autod, kui saaks kusagilt uuena ostaks isegi kohe.
 Samas peab mainima, et kui nendesse kaasaegsetesse istuda on esialgu kõik see moodne värk arusaamatu ja esialgu mõttetu aga kui ära harjud siis pärast autot ilma nende moodsate lisadeta enam ei taha. Suur ekraani vajalikkus on tõesti maitseasi kui tegemist pole pole just EQS-iga.


RE: W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) - T6nu - 20-04-2023

Kust kohast te need väited võtate?
Ametlike mõõtmistulemuste järgi on W212 ainult kohapeal töötava mootoriga vaiksem kui W213 (0,2db vahe), sõites on W213 vaiksem.
Vastupidavuse osas on ju natuke imelik võrrelda kuni 7a vana autot 17a vana autoga. 7a vanal autol võib midagi katki minna, aga 17a vanal autol võib midaiganes katki minna selle aja peale (rääkimata W211 või W124-st).
Mugavus on rohkem isikliku eelistuse teema, mille puhul jääbki vaidlema, kuid mina ei paneks küll 70-aastaseid kõiki ühte patta. Nad on ju ka inimesed ikkagi Big Grin Võibolla see W213 kergem rool sobib just paremini, kui W212 kõvasti kinni käivad uksed, W124 vedruistmed vms.