Paluks w211 OSTUABI!!! - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: Paluks w211 OSTUABI!!! (/showthread.php?tid=53412) |
Paluks w211 OSTUABI!!! - merno - 05-10-2022 Tervitus! Tuli mõte proovida ära MB w211. Mõned valisin välja mida läheks vaatama ja kui selle õige välja lõpuks valin siis ka kuhugi ostueelsesse kontrolli. Paluks mõne asjatundja abi . Mis nendest oleksid mõistlikud või kindel ei ?
Tänud ette ! RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - Sm. Västrik - 05-10-2022 Tere, Ei viitsi liialt konkreetsetesse kuulutustesse süveneda, aga kui valikus on facelift ja vana näoga auto (ja tundus, et on), siis sarnase seisukorra puhul on mudeliuuendusjärgset masinat kahtlemata lihtsam hallata. Korralikum auto muidugi on alati parem. Edu! Västrik RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - jsv - 05-10-2022 3.2 r6 oleks minu valik(nr3) , aga sellel on vähe infot. Sobiks ka nr 4, aga see näeb välja nagu lapitekk. Kui v6 disla, siis läheksin välja juba täisvarustusele. Välja arvatud nelivedu. Õhkvedrustus aga kindlasti. RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - Mike22 - 06-10-2022 Linkidel liiga igavad autod, ei meeldi mitte ükski. Üldiselt kui 211 otsida mina valiks prefl 3.2cdi rida6 + 5k atm või prefl 2.7cdi + 5k atm kast või 2.2cdi facelift + 5k atm kast. V6 vältiks ja airmatic vältiks ka. Ja see 50/50 nahk tekstiil sisu on koledaim asi mida mercedes tegi nii 211 kui ka 212 kui ka 213 mudelitel.. 2022 aastal 211 on nii vana auto, et ostaks seda, millel vähem vigu.. RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - stihl - 11-10-2022 1. Inimene on pildistanud oma läbisõitu, et 321 tuhat ja MNT näitab, et 451 tuhat oli viimasel ülevaatusel. kes on idioot, selles on küsimus. Aga kui tal hooldusraamat ette näitata on, et saksast tulles keritud pole ja nüüd lihtsalt sattus vana pilt (kogemata!!), siis läheks vaatama. 2. müüdud. 3. Leedu autotööstuse toodang ilmselt. Eelistaks siiski Stuttgarti. 4. Täitsa nunnu tundub, saksa võidusõiduvärvi veel ka. Läheks vaatama. 5. keritud masin, kohe näha. 6. Oma jutu järgi "korralik auto", aga isegi hooldusraamatust vana juttu ei tee. valetab. Või siis, - mis on temasuguse jaoks korralik, pole seda päriselt. ............................ Kõik need saanid ilmselt tahavad uusi tulesid või tuleklaase. Aga usinad aasialased juba neid klaase vist ka eraldi müüvad. @tööligav RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - merno - 12-10-2022 Aitäh! Hetkel 3. ja 4. neist tunduvad kõige parem valik aga 3. tagumised koopad mullitavad ja roostes. 4. Tundub 2.2 moto ,et jääb liiga lahjaks või kuidas kommenteerite minekut sellel ? Üks teine veel silma jäänd 3.0 140kw aga olen lugend ,et paljud ei soovita selle motoga. Miks? [img][/img] RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - Holari - 12-10-2022 Nr 4 mootor on täiesti OK, V6 ja R6 on muidugi midagi muud, aga sellest valikust on see vist ainuõige valik. RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - jsv - 12-10-2022 Nr 4 on muidugi ilus, aga osad keredetailid tunduvad erinevat värvi ja istmed on ikka eriti koledad. Ja see r4 käib edasi piisava erksusega kui teda väheke julgustada. RE: Paluks w211 OSTUABI!!! - v6sa - 13-10-2022 "Kakskomakaks" on seaduskuulekale ja kaitslikult liiklevale juhile täiesti piisav. Täpselt samad kiirusepiirangud kehtivad ka võimsamate autode omanikele. Kes aga vahel tahab kiirustada, siis selle mootoriga on kõik varud koheselt saadaval ja pedaali põhjapressimine suurt midagi juurde enam ei tooda Erinevalt V6-st Sõita on muidugi kergem ja odavam, kui suure mootoriga. Silberis vahetatud SBC ja kaks toimivat võtit on väga hea. Kui plastide all mäda ei ole, siis selle raha eest autot küll neljanda puhul. Ma soovitaks lähemalt uurida. Kui Sergei on esimese auto puhul head tööd teinud, siis poel ka see paha, aga kas ta on head tööd teinud? Ning kus (ja millises ulatuses tegelikult) on rooste... Mina jätaks uurimata, see vana pada on küll töökindel, aga eeldab head ihumehaanikut või asjadest ise arusaamist. Teine on müüdud, aga üldiselt on see vana ridakuus pigem vanakoolimeeste pärusmaa ja noortel und nooblitel sellega väga suhet tekkima ei kipu Raske ja janune kah. Kolmas ja viies vajavad põhjalikku uurimist. Näevad liiga rääbud välja, samas pildid võivad petta ja tegelikkus on eeldatust parem. Kuuenda puhul on (eeldatavasti... ) hea uudis üks omanik Eestis. Ehk teoorias (kõik müüjad ei ole alati sulid) on võimalik saada autoga kaasa tõelähedane ajalugu. Mina võtaks antud valikust selle (kärukonksu pärast. Samas ei osta sakslane konksu kunagi niisama külge (eriti kangist tellitavat), seega on auto oma elus üksjagu ilmselt suvilat vedanud. Mis korraliku hoolduse korral pole üldse midagi hirmsat esimese miljoni jooksul. |