Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
S211 universaali esimesed õhkpadjad - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: S211 universaali esimesed õhkpadjad (/showthread.php?tid=53331)



S211 universaali esimesed õhkpadjad - Prophecy - 22-08-2022

Mure järgmine: eile vajus madalamaks parem esimene õhkamort ja ööga kogu esiosa. Käivitades enam üles ei tõsta, korraks kompressori häält kuulda, aga tühjaks jooksva padja häält mitte. Tagumised padjad täis. Kas pump annab 2 eri õhuvoogu esisillale ja tagasillale eraldi? Kuna auto suht värskelt käes, siis pole veel kõiki asju selgeks teha jõudnud ja vajaks antud olukorra läbi elanute kogemusi. Tänud juba abistavate vastuste eest ette!
Aa ja lisan veel, et kuna all 19 tolli veljed rehvidega, siis sõitmine hetkel võimatu midagi ära lõhkumata, ei saa ka kuskile töökotta toimetada, kuidas saaks olukorra mõistlikult lahendada, kellegil häid mõtteid.


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - kaupo51 - 23-08-2022

Mul on selline hea mõte, et kui ise sõita ei saa, siis telli puksiir ja saadki auto töökotta viidud.


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - Prophecy - 26-08-2022

(23-08-2022, 09:26 PM)kaupo51 Kirjutas: Mul on selline hea mõte, et kui ise sõita ei saa, siis telli puksiir ja saadki auto töökotta viidud.

See tõesti fantastiliselt hea mõte. Huvitav kuidas ma ise selle peale ei tulnud. Aa jah auto seosab kortermaja ees parklas ja kuna rattad koopas kinni ning pöörata ei saa, siis tervelt pulsiir autot kätte ei saa. Kus küll nii head ideed tulevad. Õnneks välismaised foorumid vähe asjalikumaid inimesi täis ja on palju häid ideid ka pakutud.


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - jsv - 27-08-2022

Pump annab õhu jagajasse mitte eraldi ette ja taha. Pump peaks sul olema esimese parema ratta ees pampri taga. Proovi vastu pumpa koputada. Vbolla ei anna mõni juhe lihtsalt ühendust või on harjad kulunud.


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - ando_305 - 12-09-2022

(27-08-2022, 05:35 PM)jsv Kirjutas: Pump annab õhu jagajasse mitte eraldi ette ja taha. Pump peaks sul olema esimese parema ratta ees pampri taga. Proovi vastu pumpa koputada. Vbolla ei anna mõni juhe lihtsalt ühendust või on harjad kulunud.

Esimese vaskau ratta ees ikka


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - Laur - 12-09-2022

Siis on suht sitt puksiir kui kätte ei saa. Pannakse teine rattapaar alla, ka ilma ratasteta autosi pukseeritakse.
Aga no samas on kortermaja ees õhkvedrustuse parandadamine ise juba väärt idee. Smile


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - vreps - 13-09-2022

(12-09-2022, 10:22 PM)Laur Kirjutas: Siis on suht sitt puksiir kui kätte ei saa. Pannakse teine rattapaar alla, ka ilma ratasteta autosi pukseeritakse.
Aga no samas on kortermaja ees õhkvedrustuse parandadamine ise juba väärt idee. Smile

Nagu kodanik mõista andis, siis meil siin ongi juhmid koos aga õnneks tuleb väljamaalt palju tarku mõtteid ja kindlasti leiab õpetuse kuidas kortermaja ees asju ajada.
Tõsi küll mulle jäi veel arusaamatuks kes või misasi see pulsiir on.


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - stihl - 13-09-2022

Vaatasin, näiteks seda https://www.autodoc.ee/maxgear/15312432 saab kohapealt lausa ca 150€ odavamalt osta. 

Treila, vahetus, kalibreerimine otsa ja asi korras. 

Mida need (http://www.airboss.ee/) täna teevad, ei tea, nad kord tekivad, kord jälle kaovad, firmas on 0,5 töötajat jne....

PS. pakutud varuosa ei pruugi olla 100% õige, sest VIN on saladus.


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - Prophecy - 27-09-2022

Kogu saaga sai lahenduse. Arvutiga ligi ja läbi selle sai padjad täis pumbatud. Ei tahtnud väga ligi lasta, kuid siiski õnnestus. Proovisõitu tehes aga selgus siiski, et kõrvalistuja pool vajub ära ning sõit töökotta. Vahetusse läks lõpuks pump ning parem õhkpadi. Oskab aga keegi öelda miks käib selline imelik ragin või kägin seal amortides või püstakutes, kui auto liigub, keerab või isegi siis, kui õõtsutada?


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - jsv - 28-09-2022

Tõenäoliselt on mõni sarniir kuiv või õhtal. Sellel tugilaagrit ju pole mis pöörates hakiks.


RE: S211 universaali esimesed õhkpadjad - stihl - 28-09-2022

(27-09-2022, 10:05 PM)Prophecy Kirjutas:  kägin seal amortides või püstakutes, kui auto liigub, keerab või isegi siis, kui õõtsutada?

Kusjuures, uskuge või mitte, aga mul ühel autol (Navara) sai asi lahendatud SELLE asjandusega + 10g õliga ja läks veel neli aastat, enne, kui sharniiri pidi vahetama hakkama.