Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig (/showthread.php?tid=53231)



S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig - traavers1 - 26-06-2022

Probleem selles, et armatuuris tuli põleb ja diagnostikaga  näitab vigadeks
5) juhi turvavööpannal
6) kõrvalistuja turvavööpannal
8) alapinge
10) juhtplokk
Olen vist kõik teada olevad pistikud lahti kokku pannud, massi juhtmeid puhastanud kuid küsimus on, et mida tähendab alapinge veateates ja mis on selle põhjus või on ikka juhtplokk omadega läbi. Alapinga sakasa keeles unterspannung


RE: S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig - v6sa - 27-06-2022

Alapinge tähendabki seda, et kontrollerisse jõuab vähem, kui akust väljastatav 12,x V. Kuhu puudujääv toppama jääb, selgitab vana hea mehhaanikutöö, arvuti siin ei aita.

Säärases vanuses auto korral on tõenäolised ka juhtmete murdumised (väga tülikas tuvastada) ja loomulikult klassika. külmjooted skeemides. Eelkõige juhtplokis.

Kas mõlema esiistme pannalde lülitite toimimine on tuvastatud ka? Et seal lüliti labaselt katki poleks....


RE: S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig - traavers1 - 27-06-2022

Juhi turvavöö lüliti võtsin lahti, et vaadata seisukorda ja pärast multimeetriga mõõtes on kõrval istujaga samasugune takistuse näit.


RE: S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig - v6sa - 28-06-2022

(27-06-2022, 05:35 PM)traavers1 Kirjutas: Juhi turvavöö lüliti võtsin lahti, et vaadata seisukorda ja pärast multimeetriga mõõtes on kõrval istujaga samasugune takistuse näit.

Kas see näit muutub (ja võrdselt), kui turvavöö lukku lükata?