Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel (/showthread.php?tid=52820)



W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel - Ernst - 04-12-2021

Tervist, kõikvõimas MB foorum!

Mure on järgnev.. MB E270 w210 '00 722.634 kastiga laseb veo lahti jõuliste kiirenduste korral.

Sümptomid on kahetised:
  1. Linnakiirusel rahulikult sõites on häiriv viivitus 3/4 käigu vahel. Vedu kaob ära ning pöörded jõuavad tahomeetril tõusta pool tuhat pööret enne kui vedu tagasi tuleb.
  2. Äkilisematel kiirendustel ristmikelt või maanteel möödasõitu alustades võib veo täiesti tagant ära lüüa, kuid vedu taastub iseenesest kui kiirus on sobivaks langenud 1;2;3 käigu jaoks. Ehk siis uuesti liikuma saamiseks mootorit seiskama ega käigupositsiooni muutma ei pea.
Ekraanile ühtegi veateadet ei ilmu. Viga ei esine kui käiguvalitsast paned maksimaalseks käiguks 3.

Päris käed rüppes istunud ei ole. Stariga sai vaadatud, mis koodid auto välja annab. Sõidu pealt andmeid lugenud ei ole, sest obd pistik kapoti all ning sõidu ajaks seda multiplekserit kuskile pista ei osanud. Esmalt said kõik veakoodid mälust kustutatud. Peale mida sai trassi peal kupatatud ning viga esile kutsutud. 

Uuesti koode lugedes oli pilt järgnev:

[Pilt: vzzVPGdh.jpg]

[Pilt: cerO4J4.jpg]
Talupojamõistus ütleb, et mingil hetkel kiirused sensor 2 ja sensor 3 vahel ei klapi. Auto on igapäevases kasutuses ja ehku peale laiali kakkuda ei tundu mõistlik. 

Kindlasti on siin härrasid, kes on samalaadse veaga 'lähikontaktsed' ning ehk mõni neist on ka nõus head infot jagama.. Eusa_pray


RE: W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel - Randar - 05-12-2021

Sa ju ise vastad oma küsimusele. Solenoidid. Kas siis umbes või vastupidi, kulunud.


RE: W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel - Egoolen - 11-12-2021

Kõige lihtsam vahetada kogu hüdraulikablokk koos solenoidide ja contuctor plaadiga.
Läbikäidud tee.
Algul vahetasin contuctor plaadi, 10000km hiljem kui õli vahetust tegin, ei pidanud närv vastu ja paigaldasin uue sisu ( usast tellisin komblektse bloki, peale selle vahetust asi toimis ilusti)


RE: W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel - Ott - 04-09-2023

Kas teemaalgataja ka kuhugi jõudis?