Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W124 500E ASR tuli - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W124 500E ASR tuli (/showthread.php?tid=52383)



W124 500E ASR tuli - mesavend - 21-06-2021

 Tekkis nimelt probleem ASR’ga. Nii kui õrnalt varbaga gaasipedaali puutun siis viskab asr põlema ja halvab auto ära. Kui astun äkilisemalt pedaalile siis tuli ei sütti ja auto käib ilusti. Kas ainuke variant asjale selgust saada oleks otsida diagnostimees? 
Paraku ma ise käin Eestimaa pinnal üsna harva ja jaaninädalal liigun Tartukanti. Oleks kellegil kedagi soovitada kes 25 juuni näiteks oleks nõus aitama antud probleemiga? 


RE: W124 500E ASR tuli - väikemees - 22-06-2021

ASR oli üsna tundlik kui näiteks esimeste ja tagumiste rehvide diameeter liiga palju erineb. Mäletan, et tagumistest rehvidest sai õhku vähe välja lastud ja probleem lahenes koheselt.


RE: W124 500E ASR tuli - mesavend - 22-06-2021

(22-06-2021, 07:08 PM)väikemees Kirjutas: ASR oli üsna tundlik kui näiteks esimeste ja tagumiste rehvide diameeter liiga palju erineb. Mäletan, et tagumistest rehvidest sai õhku vähe välja lastud ja probleem lahenes koheselt.

Sellekohane kogemus endal puudub ja praegu selle ka välistaksin kuna esiteks on all sama mõõduga rehvid. Teiseks tundub probleem pigem pedaali ja drosseli vahelisel alal. Ega enne targemaks ei saa kui kas teen ise lugeja või leian mehe lugejaga et saaks moodulitest veakoodid kätte. Siis teab vast täpsemini kuhu poole fookus suunata.


RE: W124 500E ASR tuli - Sm. Västrik - 22-06-2021

Hei, 
Võimalik, et täielik jamps, aga lihtsalt edastan mõtte sarnaste murede lugemisest laias maailmas. Nimelt esineb nii tühikäigu, kiirenduse kui ASR lambi süttimise probleeme eriti sageli biolagunenud drosselklapijuhtmete tõttu.

Edu!

Västrik


RE: W124 500E ASR tuli - martiini - 23-06-2021

Tere

Juhtmed mädanenud.
Diagnost näitab drosseli viga. 
2. võimalus : Lõika drosseli juhtmete isolatsiooni pikuti sälk ja siis saab nende seisukorda kohe näha.

Juhtmestiku saab uue teha.
Vaja tellida uued orig. klemmid ja võtta korralikud termokindlad juhtmed.

Pre-Facelift 500/420 WOT drosseli eelis on, et neid võib veel leida, kuid kõigi nende juhtmed on samas seisus. NB! jälgida tuleb koodi, kas on ABS, või ASR-iga variant.
Internetis müüakse neid taastatud juhtmetega, kui ei viitsi seda ise/või lasta elektrikul teha. Päev aega nokkimist. Eusa_angel


RE: W124 500E ASR tuli - mesavend - 27-06-2021

Lugesin ajust kõik koodid ja otsisin vasted. Peale seda nullisin ja viskas abs ja asr lambi korraga põlema. Testsõit ei teinud asja paremaks. Peale 12h seismist käivitades olid tuled kustus ja auto liikus normaalselt. Drosseli viga ei näidanud ükski kood. Mikimaa targad soovitasid ka mõne aja pärast saba uuesti järgi lükata ja vaadata mis koodid on tagasi tulnud. Seda kindlasti teen lähipäevadel et asjasse veidikenegi selgust tuua. Aga seniks kõike head.

PS. Enamus koode oli tulnid voolu puudumise ja moodulite eemaldamise tõttu. Ülemised ja alumised kaablid on uued.