MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T (/showthread.php?tid=52143) |
MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Arkadi.T - 03-04-2021 Ma ei tea mis nende vanemate Mersudega on, et nad viimasel aastal minu kätte jõuavad vaatamata sellele, et ma neid üldse ei otsi. See konkreetne auto sattus mulle ette tänu sellele, et käisin w123 jaoks 2020 suvel juppe otsimas ja juppide müüjal oli selline pill maja ees. Eks juttu sai tehtud ka pisut, aga pigem selline uudishimu jutt, mitte VAU, w140 on nii äge. Pigem kujutasin, et W126 võiks olla S-klass mida endale ihata. Kuna Franki ehitades sattusin sinna korduvalt tagasi ja märkasin ka mingil hetkel sügisel, et auto oli ka müügis, siis tegin pisut juttu sellel teemal. Sain enamvähem ettekujutuse, mis olukorras auto on ja milline on tema hinnasoov. Siis aga tuli talv ja kogu minu aeg ja raha läks W123 ja W602 peale. Kui buss müüdud sai, hankisin vahepeal edasimüümise eesmärgil paar uuemat autot, et vähe dineerot teenida, mida peale W123 ehitamist ja eelarve kolmekordistamist hädasti vaja oli. Märtsi keskel sai jälle suheldud ja tuli jutuks, et ta hakkab osasid autosid realiseerima, kuna neid ikka liiga palju juba kogunenud. Uurisin siis, et kas hind ikka sama mis varem teemaks oli ja saades jah vastuse, hakkasin vähe tõsisemalt kaaluma selle auto endale hankimist. Otsisin põhjuseid, miks see halb mõte on. Mõned ka leidsin, kuid mitte piisavalt, et mõte päris peast heita. Nipenäpet vajab ta tööd, kuid ei midagi hullu ja varustus on tal ikkagi 1992 aasta kohta väga korralik. Seega kui meil omavahelist keemiat ei teki ei tohiks olla eriti keeruline talle uus omanik leida. Üldine sisukord on pigem hea, eriti kui võrrelda nende isenditega mis Eestis silma on hakanud. Käisin täna siis taas külas, tegin oma pakkumise ja päeva teises pooles ta minu kätte saigi. Model 400 SE Engine 119971 12 009609 Transmission 722366 03 724659 Order Number 0 - 236 06190 Order Location FREIBURG BRANCH Interior LEATHER - GRAY (268A) Paint 1 NAUTICAL BLUE METALLIC (929U) Approx. Build Date 1992-05 Code Description 200A LEATHER 223 REAR SEAT BACKREST AND HEADRESTS, ELECTRICALLY ADJUSTABLE 227 ASHTRAY, CIGAR LIGHTER AT REAR, L AND R 228 AUXILIARY HEATER 241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 246 MIRROR WITH MEMORY CIRCUIT 284 SELECTOR LEVER, WOOD 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 306 ACTIVATED CHARCOAL FILTER 310 ANTENNA W. SPLITTER FOR PHONE NETWORK C ON FENDER 325 TELEPHONE, MERCEDES-BENZ WITH HANDSET (BDH) NETWK. 326 ARMREST, FRONT FOR HANDSET 406 SINGLE SEAT WITH ORTHOPAEDIC FRONT SEAT BACKREST, LEFT AND RIGHT 412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE 441 STEERING COLUMN, ELECTRICALLY ADJUSTABLE 471 ACCELERATION SKID CONTROL (ASR) 540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 590 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (LAMINATED GLASS) 600 HEADLAMP WIPER/WASHER 652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 731 WOOD TRIM, BURRED WALNUT ROOT 752 BECKER RADIO MEXICO 2000 VK 810 SOUND SYSTEM 818 CD CHANGER IN THE TRUNK 872 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT REAR SEATS 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL 883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID 884 TRUNK LID ADDITIONAL LOCKING MECHANISM (HZS) Hetkel ei tööta telefon, välja on vaja vahetada parem esitule kojamehemootor, esiklaasis on mõra, pidurid vajavad timmimist. Pinnapealset roostet paaris kohas on, aga üldiselt on kere väga viisakas. Salong üldiselt heas korras, aga on paar kohta mis tähelepanu siiski nõuavad. Hetkel on motivatisoon tegelemiseks laes, aga vaatame mis on olukord peale tõstukil käiku Järgmine nädal siis küürime põhjalikult puhtaks, teeme üldkontrolli ja ka hooldused ära. Pilte ka: RE: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - mydimees - 04-04-2021 Tere, tore, et pill taas liikuma sai. Olen ise ka käinud seal hoovi peal ja tegime minu w140-ga koos pilte. Nimelt mul täpselt samasugune masin ainult, et pika kerega. Varustus ja värvitoon sama. RE: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Mike22 - 05-04-2021 Olen ka sellega sõitnud, lahe aparaat! RE: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Karl - 05-04-2021 Sa vist sellega eriti plaane ei tee, et juba müügis? RE: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Arkadi.T - 06-04-2021 (05-04-2021, 06:19 AM)Karl Kirjutas: Sa vist sellega eriti plaane ei tee, et juba müügis? Ikka teen. Teha korda asjad mis vaja, ise kasutada ja/või siis maha müüa. Kuna olen suvel Pärnus, sõidan seal vähe, siis pole mitme hobiautoga mul midagi teha. Midagi peab minema. Lisaks saabub ca nädala pärast Coupe B2, millega tuleb veel enne suve jõuda tegeleda. Millega suvel liigun, eks paistab. Kindlasti ei saa tegu olema kaasaegse ja tänapäevase autoga. Sõitsin mõne päeva temaga, sain pidurid lahti. Kesklukupatarei sai vahetatud. Vahepeal töötab, vahepeal mitte. Lähen lasen selle võtme üle vaadata.Vahetasin tagumise numbritule pirni ära ja sain armauurilt tule ära. Õhtul koju sõites hakkas taas põlema, eks homme vaatab, mis läbi põles. Täna käisin ülevaatusel, mille loomulikult läbi kukkusin. Rooliotsad, pidurid ja CO. Asjad mis olid ka teada, aga mõned asjad tulid lisaks. Kuna sain ise ka auto all olla, siis üldmulje auto kohta ikka veel hea. Tegu on korraliku autoga, mis on põhjendamatult palju seisnud viimastel aastatel. Vahetada lambda (oli olemas, aga ei vahetanud ära) Mootoriõli Käigukastiõli Genekarihm (olemas) Uus aku Rooliotsad Tagumised pidurid üle käia Uued esirehvid Juhiukse vaakumileke (Soft-close töötab, aga on leke) Uus esiklaas (täkkemõra keset klaasi) Parem esimene tuledepesumootor (töötab, aga kipub kinni jääma) Tagaakna kaardina trosside reguleerimine (liigub vaid kõrvalise abiga) Autotelefon töökorda seada (GSM) ja makivõimendi lasta üle vaadata Juhiistme nahk (Smartservice) Esitiivad (olemasolevaid taastada) Suuri hädasid ei ole siiani avastanud ja selle listi peaks suutma mõne nädalaga vast ära lahendada. Kui enne muidugi maha ei jõua müüa. RE: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Arkadi.T - 06-04-2021 Seest ka enamvähem. Mõned hädad peale ka jäänud. RE: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Arkadi.T - 13-04-2021 Ülevaatusel sain OV rooliotsad, tagumised pidurid, seisupiduri ja heitgaasid. Pidurid olid kinni, saime liikuma, kuid seispidur jäi tookord lahti võtmata. Rooliotsad sai ära vahetatud, genekarihm ja lambda ka. Heitgaasid esimesel korral kosmos, peale lambda vahetamist oluliselt parem, aga ikka üle normi. Originaalsummuti ise mitmest kohast otsas ja enne kui kattide kallale peab minema, prooviks võimalusel pääseda vähemaga. Hetkeseisuga vaja vahetada siis kõik kattidest tahapoole, st toru kahe paunaga. Kapotalune muidu kena, aga need õhuvõtu katted nägid nii rääbakad välja, et otsustasin uute hinda uurida. Silberis alla 15 eur tk. Paraku on need pisut teistsugused kui 1992 aasta omad, aga originaalid on ja näevad ikkagi paremad välja kui enne. Võtmeid sain kaks komplekti. Ühel patareid tühjad ja teisel patareikate üldse puudu. Esimesele sain patareid ja hakkas tööle, teisel lisaks tagumine klemm puruks. Madaras parandati ära, leiti ka puudu olev võtme tagumine osa. Nüüd kaks töötavat originaalvõtmete komplekti olemas. Enne pidin kasutama võtit manuaalselt, nüüd saab IR kiirt ukselingi poole suunata ja seda S- klassi vääriliselt avada. Hakkasin otsima summuti probleemile lahendust. Keskmise oleks saanud kasutatuna, viimast aga pole enam võimalik tellida. Kui siis vaid esindusest. Helistasin Veho, saab tellida küll. Saksas 42 tk uut olemas. 3450.34 eur/tk. Käisin erinevatest kohtadest uurimas, pakuti ka otsetoru kahe random paunaga. No see mõte mulle väga ei meeldinud. Katsusin õnne ja leidsingi juhuslikult Maardust juba varem keevitatud, kuid veel kõva summuti sama mudeli pealt. Hind ka vaid 100 eur. Käisin täna torul järgi Frankiga, katuseraam on ikka vajalik asi. Homme peale hommikust seisupidurit, läheb summutivahetuseks ja eks paistab kas see oli piisav ÜV läbimiseks. Mul on usku, et kui toru välja vahetada ja sõita maanteel kõrgemate pööretega, saab ka näidud lõpuks korda. Autol muidu viimase paar aasta jooksul palju juppe välja vahetatud ja mul pole põhjust eelmise omaniku jutus kahelda. Vahetatud on: klapikambrikaane tihend, bensupump, õhkululugeja, küünlad, juhtmed, jagaja kaan ja rootorid. Hea, et kogu ajalugu on teada ja vigu jääb iga päevaga vähemaks. Läbisõit pole suur ja hooldusraamat ka lõpuni täidetud. Ilmselt vahetan need veljed ka originaalide vastu välja, tagavararatas ka 8 hole. Sõita on temaga muidugi mõnus ja mugav. Tahaks lihtsalt rohkem sõita ja vähem teha. Badass auto on, aga see ei ole ikka w123. Ma ei ole temaga klikkinud. Liiga peen. Less is more. RE: MB w140, 420, 1992, Arkadi.T - Arkadi.T - 18-04-2021 ÜV läbimiseks tuli ka katalüsaatorid vahetada. Summuti, lamda, universaalkatid vahetatud ja näidud korras. Veermikus rooliotsad sai välja vahetatud, vaja veel puksid vahetada. Genekarihm sai ka vahetatud. Tõeline hobiauto, kogu aeg vaja midagi teha. Enne suve võiks veel esiklaasi vahetada, ülejäänud on selline näppimise teema. Sõitnud temaga kokku vast 400 km, valdavalt ikkagi W123 roolis. Tore vaadata, vahepeal vajutada ja siis tegeleda teiste autodega. Põhimõtteliselt nagu golddiggerist pruudiga tegu. Timmima peab kuigi saaks ka ilma hakkama. [/url] [url=https://postimg.cc/bdr438pG] |