Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB S 500/550 L, 2005, W221 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB S 500/550 L, 2005, W221 (/showthread.php?tid=51488)



MB S 500/550 L, 2005, W221 - djmaq - 21-07-2020

Mark: Mercedes-Benz S500/550 L
Väljalaskeaasta: 2005. a lõpp
Läbisõit: 334 127 km
Võimsus: 285 kW - 382 hp
Mootori valem: 5.5 V8
Pikkus: 5200 mm
Täismass: 2565 kg

Varustus

Turva- ja ohutusvarustus: roolivõimendi (kiirustundlik), kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 10x turvapadi, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, vihmasensor

Mugavusvarustus: kliimaautomaatik, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), katuseluuk (klaasist), püsikiiruse hoidja (eessõitjaga distantsi jälgiv), parkimisandurid, rulookardin tagaaknal (elektriline)

SISUSTUS
  • nahkpolster
  • 4x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
  • 4x istmesoojendused
  • nahkkattega rool
  • sportrool
  • multifunktsionaalne rool
  • reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga)


AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
  • Harman/Kardon stereo (SD mälukaardi pesaga, originaal)
  • navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega)
  • autokompuuter
  • autotelefon
  • käed vabad süsteem
  • GSM antenn

REHVID JA VELJED
  • suverehvid
  • talverehvid
  • taluveljed (19, AMG)

TULED
  • Xenon (lähituled, kaugtuled)
  • esitulede pesurid
  • udutuled (kurvitule funktsiooniga)
  • valgustuspakett

MUU VARUSTUS
  • elektrilise soojendusega esiklaas
  • tagaklaasi soojendus
  • Distronic+
  • night vision kaamera
  • KEYLESS GO
  • topeltklaasid
  • Harman Kardon
  • roolisoojendus
  • ambient light

Lisavarustus: hooldusraamat, konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (19), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, 4x elektriliselt reguleeritavad istmed, 4x istmesoojendused, 4x ventileeritavad istmed, Harman/Kardon CD stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed tulede pesurid, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, nahkpolster, elektriline antenn, 2x peeglid päikesesirmides, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, night-vision kaamera

Muud: Tegemist pikendatud versiooniga, mis on 13 cm pikem, kui tavaline W221. Värvus on Obsidian Black, passis on must.

Esialgu on all 19" AMG valuveljed M+S rehvidega ja auto ülimalt pehme. Kaasas olid eraldi suverehvid. Summuti otsad on samuti AMG logodega.

Veel: autol ühtegi kolinat veermikus pole, palju uusi osasid ja kõik originaalosad, mille kohta ka olemas tsekid ja esinduste arved Lesvenist, Hort’ist ja Silberist.

Sisu on tumehall, istmed nahast ja üliterved.

Esialgsed vead: raadio ei tööta — heli ei tule ja kanaleid ei näita. Tõenäoliselt Harman/Kardon‘i võimendi läbi.

Kõrvalistujapoolne el.aken ei tööta - loodetavasti on lüliti nässus.

Plaanid: autoraadio parandada. Leida pagasile sobilik kiri mudelitähisega.

[Pilt: 50135280091_cc95fb5cef_b.jpg]

[Pilt: 50135514657_8685bb69da_b.jpg]

[Pilt: 50135514627_9bcebba779_b.jpg]

[Pilt: 50135514582_f85ee4681f_b.jpg]

[Pilt: 50134733593_f1d86f4d7f_b.jpg]

[Pilt: 50135514482_63e60227df_b.jpg]

[Pilt: 50135279786_e34e9336b7_b.jpg]

[Pilt: 50134733308_1b71c69bf6_b.jpg]

[Pilt: 50135514257_8d945d1293_b.jpg]

[Pilt: 50135279601_20eec1927a_b.jpg]

[Pilt: 50134733133_a9aa1351ae_b.jpg]

[Pilt: 50135279451_bab787a0bb_b.jpg]

[Pilt: 50135279406_2dcba9a864_b.jpg]

[Pilt: 50135513857_f6780e3634_b.jpg]


RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - väikemees - 21-07-2020

Mercedes on teinud midagi valesti selle käetoega, mitmetel autodel lohk sisse veninud/kulunud.


RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - Rolz - 21-07-2020

Ei ole midagi teinud valesti.
Reeglina sõidavad selle autoga kogukamad inimesed. Eusa_angel
Ja istutakse küünarnukiga seal otsas kogu aeg.
Eriti juhutb see siis, kui autol on Nappa nahk lisavarustusena tellitud, nagu ka sellel sõidukil siin.


RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - puuma - 21-07-2020

(21-07-2020, 06:52 PM)Rolz Kirjutas: Reeglina sõidavad selle autoga kogukamad inimesed. Eusa_angel
Ja istutakse küünarnukiga seal otsas kogu aeg.

või siis kui üks käsi on 12 peal siis teine peab seda toetama küünarnukiga..
[Pilt: funny-graphs-steering-wheel-hand-positions.jpg]



RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - väikemees - 21-07-2020

See tundus ka endale ühe loogilise võimalusena, ei tahtnud uskuda. Pigem oleks eeldanud, et midagi on valesti disainitud käetoe naha all.


RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - djmaq - 21-08-2020

Puuduv heli lustikummutist tingis võimendi remondi vajaduse — paar kondekat ja raadio toide olid maha põlenud... Harman Kardoni võim maksab ka kasutatult vähemalt kolm korda enam kui Becker. Testfaasis juhtme-majandust rohkem kui muidu.

[Pilt: 50249852851_3a2df7bab7_b.jpg]

Puuduv mudelitähis saabus kohale ja ehk ei ole päris võõraste sulgedega ehtimine: taha on paigaldatud uued tuled ja facelift’iga toimus muudatus S500 —> S550. Eusa_angel

[Pilt: 50250038221_522ce498c6_b.jpg]


RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - Randar - 21-08-2020

Ma ei saa sellest aru, et peab tingimata paigaldama mudelitähise. Enda omadel pigem just eemaldanud need.


RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - shed - 21-08-2020

Eestis on ikka 500, on ta facelift või mitte. 550 on usa ja jaapani teema


RE: MB S 500/550 L, 2005, W221 - djmaq - 24-08-2020

Maitseasi ütleks, minul need alati pandud. Ka kunagi “220 Diesel’ile”.

(21-08-2020, 08:48 AM)Randar Kirjutas: Ma ei saa sellest aru, et peab tingimata paigaldama mudelitähise. Enda omadel pigem just eemaldanud need.


Las praegu oll suure lobi taguse või tõusva päikese maa tähistega, ei hakka praegu uut tellima.

(21-08-2020, 03:54 PM)shed Kirjutas: Eestis on ikka 500, on ta facelift või mitte. 550 on usa ja jaapani teema

Jah, kui õhtul sõit tehtud, siis reeglina hommikuks tõmbab siledaks tagasi. Kogu oma 110 kiloga sinna peale ei toeta aga eks ikka mõjuvad teatud jõud...

(21-07-2020, 06:52 PM)Rolz Kirjutas: Ei ole midagi teinud valesti.
Reeglina sõidavad selle autoga kogukamad inimesed. Eusa_angel
Ja istutakse küünarnukiga seal otsas kogu aeg.
Eriti juhutb see siis, kui autol on Nappa nahk lisavarustusena tellitud, nagu ka sellel sõidukil siin.


See rooli-pilt on kümnesse! Icon_razz

(21-07-2020, 08:26 PM)puuma Kirjutas:
(21-07-2020, 06:52 PM)Rolz Kirjutas: Reeglina sõidavad selle autoga kogukamad inimesed. Eusa_angel
Ja istutakse küünarnukiga seal otsas kogu aeg.

või siis kui üks käsi on 12 peal siis teine peab seda toetama küünarnukiga..
[Pilt: funny-graphs-steering-wheel-hand-positions.jpg]