Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz Eesti Klubi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=1) +--- Foorum: Vaba teema (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=16) +--- Teema: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) (/showthread.php?tid=50973) |
Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - canyondrift - 02-02-2020 Nagu Mannergute toimumise FB lehelt näha on, siis toimub sellest aastast ka 100kW CUP, mis esialgu pidi olema Sportmannerg. Oleme ise oma tiimiga nüüd paar korda Mannergul käinud - ürituse ise oli väga väärt - sõita sai, nalja sai, oleme autot jõudumööda arendanud jne. Sõidame küll Opel Tigraga (täpselt 75kW/t), aga vaatame, kas leian ka siit foorumist selle ala mõttekaaslasi. Mercedesel ju teadupärast üks väga hea auto välja panna, või siis mitu, kas 190E 2.0 või C180 Sport Coupe Suurem arutelu siin: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2062&page=16 Kiirestisõidu mehi peaks siin küllalt olema ja selle CUP-i eesmärk vist pigem jääb Mannergutele jalgu, aga nüüd on tegemist reaalse võidusõiduga ja võidab see, kes esimesena ruudulisest lipust mööda kihutab. RE: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - herki - 02-02-2020 Tere, Meil üks ring kutsikaga tehtud http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=48512&highlight=mannerg Herki (02-02-2020, 04:18 PM)canyondrift Kirjutas: Nagu Mannergute toimumise FB lehelt näha on, siis toimub sellest aastast ka 100kW CUP, mis esialgu pidi olema Sportmannerg. RE: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - canyondrift - 02-02-2020 (02-02-2020, 04:33 PM)herki Kirjutas: Tere,Üks üritus tundub kuidagi vähe - kutsikas tundub olevat nn tavaseades ka.. Meie auto on suhteliselt lihtsate vahenditega aetud võimalikult madalaks ja kuivaga jäi meil Sailun 195/45/R15 suvalise suverehviga 1.41 mis on täpselt sekund puudu karistusülesandest. 201 kere peaks olema ka igatepidi võimalik põhja peale lasta (jäärada saab ka nii paremini sõita). Saan äkki jõuga aidata kui peaks soov olema kas polü puksidele minna või siis päris liigenditele. RE: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - indrek - 02-02-2020 Ega ta meil niiväga tavaseades ka ei olnud Vedrud olid poole lühemad, kõige karmim rally pidurivedelik sees ja tutikad natsa sportlikumad rehvid all. Eelnevalt olime kogu pidurisüsteemi välja ka vahetanud. Kõik torud ja voolikud ja klotsid jne. Kestis väga kenasti ja sinna mannergutele sobib suurepäraselt. Sportmannergute jaoks on ta liiga väeti ja ei paku seal erilist konkurenti, kui just seda tahta. Lõbu pärast kannataks minna küll, paar asja oleks vaja vast veel üle vaadata. RE: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - v6sa - 02-02-2020 (02-02-2020, 06:31 PM)canyondrift Kirjutas: ... Seda ühtegi andis sobitada kõigi päevakavadesse... Klubikutsikal oli pidamist ja vedamist küll. Vähemalt minu vahetustes jäi aeg selgelt roolitaguse tihendi taha. Polypuksid vms. mudru poleks seal midagi paremaks teinud: kui ikka ei oska/julge, siis ei oska/julge sõita. Praegu plaanitava sadakupi jaoks võisk ilmselt olla vähe teravam toorik või tuleb praegune kõvasti üle käia. Ja mitte ainult puksidest... RE: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - canyondrift - 02-02-2020 Kes 100kW Cup-i reegleid uurinud, siis seal on võistluskaal, 100kW min kaal on 1255kg Mitte et vedrustusele väga rõhku pöörata ja oma hetkest eirala suruda - muutub sõit enesekindlamaks kui sa tead mida auto teeb just ka vedrustuse osas. Püüdmatut ei ole midagi, igas võistluses on eraldi arvestus, punkte ei jagata aasta lõpuks jne - proovida ju võiks. RE: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - indrek - 03-02-2020 nn. sportmannergute nõue on ka turvapuur, mida peab seal kindlasti kasutama. Klubi rallikal seda pole ja ega ta odav lõbu pole ka, kui lasta see teha. Ise ei tahaks sellist asja keevitama hakata, võib veel ohtlikum olla, kui ilma puurita sõit RE: Mercedesega rajale (Manngergud ja 100kW CUP) - Lembit - 03-02-2020 Nende reeglite valguses tundub W202 parem algmaterjal, kui W201: * Sobivam mootorivalik (16V mootorid) * Parem esivedrustus * Laiem * Parem aero |