M: W124T (S124) 1992.a. 66kW. Loomkahjustusega! - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20) +--- Foorum: Sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=24) +--- Teema: M: W124T (S124) 1992.a. 66kW. Loomkahjustusega! (/showthread.php?tid=50693) |
M: W124T (S124) 1992.a. 66kW. Loomkahjustusega! - Reopard - 05-11-2019 MB W124T 1992.a. 66kW, 4-käiguline automaat. Tagumise istmereaga, passis 7 kohta. Kärukonks. Kütusekulu: keskeltläbi 7,5-9 l/100km. Hodomeeter näitab 435.000 Võimalik, et see on adekvaatne näit, kuid kindel ei saa olla. Ostsin auto 2014.a. ca 360.000 km-ga ühe Saksa taluniku käest, kes päriskindlasti polnud spidokakruttijat tõugu. (Paneb nüüd heaste tähele - müüja ei olnud tepsmitte kirikuõpetaja, hoopis maakas oli, nigu ma isegi!) Tema oli seda Mersut pidanud mäletamatutest aegadest, kuid mis toimus enne teda, pole teada. Asukoht: Pärnu-Jaagupi juures. Masin on sõidukorras, kuid peale kokkupõrget metsloomaga vajab remonti. Kahjustatud: -vasak esitiib (võib-olla keegi tahab selle järjele aidata, kuna tiib vahetatud paar aastat tagasi. Ka uus ei maksa eriti midagi.) -tuled -stange tagumine osa -iluvõre Registreerisin toimunu ka politseis. Radikas jäi terveks, auto tuli sündmuskohalt omal jalal ära ja sõitis 200 km. Kui poleks olnud kokkupõrget, peaksin seda autot edasi, sest tema ülalpidamiskulud on väikesed ja mõnikord läheb just selline massin täiesti asja ette. Vigadest: Seda Mersut ei ole peetud esindusautona! Veelkord: pigemini on see olnud tööauto kõige sellest tulenevaga. Konditsioneer ei ole minu käes olles toiminud, istme nurk iseloomulikult kulunud, salong ei ole ülemäära puhas (oki-oki käin selle enne müüki veel tolmuimejaga üle, a ikkagt), tagumine, kokkuklapitav istmerida läheb igal talvel kopitama, seetõttu on ta parem eemaldada, Tagaluugil on "pika laua mõlk" - mingiaeg on tagurdatud ja pööratud kärus olnud ülegabariidilise vidinaga. ("Nujah," ütles selle mõlgi kohta sakslane, auto endine omanik, ja nohises veidi omaette. Küll tema juba asja ajalugu teadis!) Tagaluugi elektrooniline lukk ei toimi - pole seda süvenemisväärseks probleemiks pidanud. Ülevaatus on tegemata. Suvel käisin, kästi ära vahetada piduritoru tagumine jupp (vahetasin nii toru kui voolikud), mingid pulgad tagasillas (vahetatud. tegelt võiks enne sillastendi minemist ka ülejäänud pulgad ära vahetada, kuna need ei maksa ju midagi ja lõppkokkuvõttes tuleb niiviisi odavam). Ka stabikavarda puksid vahetasin ära, kuigi need veel kõva häälega ei karjunud... Kordusülevaatusele minnes selgus, et seisupidur peab vaid ühe rattaga. Kuna on automaatkast, siis päriselus ma seda funktsiooni ei kasuta ja küllap esimese ülevaatuse käigus jäi pääle vms... Uurisin asja, ning tellisin kõik tagapidurite kulujupid uued. (Kettad, klotsid, seisupiduri klotsid ja muud vidinad sealt seest) Kuna otsene tarvidus läks üle ja autot ma kuigi tihti ei kasutanud, siis jäi nende vahetus tükkis ülevaatusega soiku. Praegu enne keretöid niikuinii ülevaatust tehtud ei saaks. Kere on valdavalt tugev. Esineb pindmist roostet täppidena ja üks kole plekk vasakus pardas (piltidel näha). Sinna hakkas roostet kogunema, palusin remondimehel asja korda teha, tema keevitas plekitüki augu taha ja tõmbas pahtli pääle ilma roostet välja lõikamata. Loomulikult hakkas alt taas roostet tulema. Miks ta nii tegi, jäi veidi arusaamatuks. Ehk lihtsalt ei viitsinud... Tungrauaaugud peavad ja kere kannatab tõstmist. Raadiol on AUX sisend 3,5mm otsaga. Omal ajal oli tegemist Blaupunkti ülemise otsa mudeliga ja kui kunagi hästiammu sama mudeli poest tutikana ostsin, tilkus süda lausa verd. A ilus oli ka, kurivaim, selleks ostsingi! Praegu ta muidugi miskit ei maksa. A toimib siiski ja teeb kena häält! Nostalgia element... 2016. a., 393.000 km pääl on vahetatud klapisääre tihendid, plokikaane tihend kõige juurdekuuluvaga, veepump + soonrihm kogu täiega väntvõlli tagumine simmer, käigukasti õli jms. Käivitub kenasti. Tõsi, peale pikaajalist seismist talvel tasub esialgu veidi-veidi pöördeid anda, kuniks mootor sujuvalt tööle hakkab. Ei ole sekkumist vajalikuks pidanud. Õlikulu on ca 1-1,5l välba kohta. Õli lekib kergelt kütusepumba juurest. Lekkekohale ligipääs oleks igavene nöök, leke ei ole väga hull, seetõttu ei ole asja parandama kippunud. Leke on piisavalt tühine, et ülevaatuselt läbi saada. Ka heitgaasid mahuvad normi piiresse. Lõdva randmega, kusjuures! Rohkelt pilte võib leida aadressilt: https://drive.google.com/open?id=1EKZOoWUKr_5lalbIoZYxuI43U-GekqB8 Loomaavarii toimus 01.11, kl 4-paigus hommikul Tallinna-Rapla tee 18.-ndal kilomeetril (kui keegi juhtub mu auto ära ostma, võib talle koduteel patrull küsimusi esitada. Seetõttu need üksikasjad...). H.: 1200.- Küsimustele saab vastuseid telefonilt 5o77372, Madis. |