![]() |
Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman (/showthread.php?tid=49943) |
Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman - kermz - 18-04-2019 Hei! Tuli siis soov osta üks robustne W124. Olin olnud juba nädal aega lehitsenud W124 kerega autosid, aga tulutult. Ei leidnud sobiva mootori ega hinnaga elukat. Tuli siis mõte, et vaataks nalja pärast kas C124 kerega masinaid on müügis. Auto24 CE klassi kuulutused on teada tuntud ameerika maha jäetud kauboi linnade heinapallide maa. Ennäe imet, oligi üks C124 kerega auto müügis. Avastamise hetkel oli kellaaeg umbes pool 2 öösel. Peaaegu oleksin helistama hakanud, aga siis märkasin kella. Otsustasin hommikul kell 8 helistada siis. Sai kokku lepitud kohtumine õhtuks. Kuulutuse piltidel nägi väga korralik välja, kuid kohale jõudes oli pilt teine. Auto oli sentimeetri paksuse tolmukihi all tühjade esirehvidega maa aluses garaažis. Jutu käigus tuli välja ka tolmu lugu ja põhjus. Nimelt ostis eelmine omanik (jutu käigus selgus, et sattusin klubilise Ville autot ostma) selle auto Pärnust kollektsionääri käest (nimeks oli Raimond, loodan et ta on ka klubiline). Pärnus seisis see auto garaažis 10 aastat. Peale eelmise omaniku ostu aasta tagasi sõitis auto Pärnust Tallinna ja jäi ootama korda tegemist. Nii ta sinna maa alusesse garaaži jõudiski tolmu koguma. Aku tühi, rehvid tühjad. Läksime siis kompressori ja uue aku jahile. Müüja pani täis aku peale ja pumpas rehvid täis. Ootasime pikka auto käivitamise protsessi ja kütusega jändamist.... Mootor tegi 2-3 pööret ja laksust läks tööle. ![]() ![]() Läksime pabereid vormistama ja peale seda asusime kodu poole teele. Auto sai 70km/h kiiruse kätte ja järsku auto kadunud. Tolm lendas järsult autolt maha, nagu ninja oleks suitsupommi jalgade ette visanud. ![]() Otsustasime siis minimeerida tolmu kogust ja tegime peatuse Circle K-s ja leidsime pange vett. Peatuse käigus avastasime, et käsipidur on kinni kiilunud ja tagumised veljed olid kuumad (õnneks mitte tulikuumad). Lasime jahtuda neil ennem, kui auto veega üle kallasime. Peale väikest peatust oli koduni sõit muretu. Hetkel ootab esimeste juppide saabumist. Numbrimärk on tal ka huvitav. Pärnu kollektsionääril pidid kõik reg. numbrid olema kere numbri järgi. Ka sellel on. (Vaata piltidelt) Mark: 230CE Väljalaskeaasta: 1988 Läbisõit: 248953km, läbisõit tundub originaalne, sest isegi juhi istme nurk on korras Mootor: 2.3L 97kW Bensiin Värvus: BLUE-BLACK - METALLIC PAINT (199U) Lisavarustus: Hallid riidest istmed. Kõik mis VIN kood andis: Code Description 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 452 TWO-TONE HORN 506 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR, LEFT AND RIGHT, HEATED (ELECTRICALLY ADJUSTABLE ON THE RIGHT) 532 AUTOMATIC ANTENNA WITHOUT RADIO SET 543 SUN VISOR WITH VANITY MIRROR, ILLUMINATED, LEFT AND RIGHT 570 FOLDING ARMREST, FRONT 584 ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS) 611 COURTESY LAMPS FOR FRONT AND REAR DOORS, WITH V124 ALSO FOR CENTRAL DOORS 620 VEHICLES WITH CATALYST TECHNIQUE 640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 682 FIRE EXTINGUISHER 812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKERS 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS Vead: Vigu tal seismisest on. Juhi uks ei läinud korralikult kinni, sai kinnitust natuke alla poole pandud ja nüüd sulgub ilusti. Esitiiva ja tagumise suunatule all natuke kobrutab. Aku alus ja õhufiltri kate roostetab. Muudes kohtades on paar täppi roostet ainult. Kriipse kraapse leidub ka. Summuti on kuskilt mäda, pläriseb nagu part tagaratta juures. Kaassõitjale ei anna auto turvavööd kätte, juhil annab. Makk on puudu. Taga on üks kole subwoofer. Antenn on katki. Iluvõrel on plastikul väike tükk puudu. Esistange all on puksiirkonksu kate puudu. Tühikäigul pöörded käivad üles alla Paar korki on liiga jäigalt kinni. Plaanid: Algsed plaanid on filtrid ja mahlad ära vahetada. Pöörete kõikumine korda teha. Rooste kohad korda teha. Mercedes-Benz klubi numbrimärgi alused hankida. Ja veel nipet näpet. Kui veab siis saab tulevikus alla Monoblock veljed. Lõppeesmärk on saada üks robustne auto millega saan igapäevaselt koolis käia. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() RE: Mercedes-Benz CE230, C124, 1988, Kerman - jansa - 18-04-2019 Noorele mehele ütleks, et 'ära nüüd ära nu**i seda'. Ja see on 230CE RE: Mercedes-Benz CE230, C124, 1988, Kerman - kermz - 19-04-2019 (18-04-2019, 11:56 PM)jansa Kirjutas: Noorele mehele ütleks, et 'ära nüüd ära nu**i seda'. Minu paha, parandasin ära, aitäh! Plaan on hoida võimalikult originaalis, kui siis ainult velgedega mängida. RE: Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman - Karl - 19-04-2019 Hoia jah võimalikult originaalis kui vähegi sügelevaid käsi suudad taltsutada, hiljem tänad ennast. Neid jääb järjest vähemaks ja odavamaks ei lähe, eriti kui algupärased. RE: Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman - nordrainbow - 19-04-2019 Ei jäänud siis autoga rahule, et maha müüd. Mis nendest vigadest sai, mida mainisid http://www.auto24.ee/2813224 RE: Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman - kermz - 19-04-2019 (19-04-2019, 12:15 PM)nordrainbow Kirjutas: Ei jäänud siis autoga rahule, et maha müüd. Mis nendest vigadest sai, mida mainisid Selle kuulutuse järgi ma ostsingi ta paar päeva tagasi. Eelmine omanik pole veel kuulutust millegi pärast maha võtnud. RE: Mercedes-Benz 230CE, C124, 1988 - Kerman - Sm. Västrik - 19-04-2019 Tere, Hea valik. C124 on väga hea mõte ja ilus auto. Hoia teda hästi ja ilmselt jäädki Mercedeste juurde pidama. ![]() Edu! Tauno |