![]() |
MB SL320 1992a - Duubzu - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB SL320 1992a - Duubzu (/showthread.php?tid=49552) |
MB SL320 1992a - Duubzu - duubzu - 17-01-2019 Sai varakult kevadeks võetud väike kabrio. Mercedes SL320 1992a automaat 125 kw ![]() Ajaloost niipalju et seisnud pikad aastad. läbisõit 126 tuhat km. Enne kui minu kätte jõudis värvisin ta veel ise üle. Mootor käinud pulkadeks kõik uued tihendid, kaane lihvid ja pulgad. Kuna uusi pilte veel ei kannata teha siis ostupildid. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() RE: MB SL320 1992a - Duubzu - siimruz - 17-01-2019 Tere Ilus masin! Aga mis nende kilovattidega lahti on? Siim RE: MB SL320 1992a - Duubzu - duubzu - 17-01-2019 (17-01-2019, 10:58 PM)siimruz Kirjutas: Tere Vot ei tea nii on mnt.ee-s kirjas ![]() RE: MB SL320 1992a - Duubzu - siimruz - 18-01-2019 Aga mis seal kapoti all tegelikult on? Kas kahe nukaga voi ühe nukaga mootor? RE: MB SL320 1992a - Duubzu - duubzu - 18-01-2019 (18-01-2019, 12:12 AM)siimruz Kirjutas: Aga mis seal kapoti all tegelikult on? Kas kahe nukaga voi ühe nukaga mootor? 3.0 M103 (140 kW) ![]() ![]() ![]() RE: MB SL320 1992a - Duubzu - ralak - 18-01-2019 (18-01-2019, 07:55 AM)duubzu Kirjutas:(18-01-2019, 12:12 AM)siimruz Kirjutas: Aga mis seal kapoti all tegelikult on? Kas kahe nukaga voi ühe nukaga mootor? Ilmselt korrektne nimetus oleks 300 SL (03/1989-06/1993), tähed peale numbreid, nagu paljude mudelite esimestel aastakäikudel (pre-faceliftid jne.) Kena aparaat, tänaseks on algusaastate toodang pigem juba haruldasemgi kui hilisemad versioonid. RE: MB SL320 1992a - Duubzu - siimruz - 18-01-2019 Seda silmas pidasingi. Need päris haruldased juba. RE: MB SL320 1992a - Duubzu - Sm. Västrik - 18-01-2019 Ilus auto ja R129 on alati hea mõte! Ta on tänu M103 mootorile täpselt selline hea lihtsa ning töökindla mootoriga kruiiser ning mõistagi sealjuures õiget värvi. Ja ühinen eelkõnelejatega, et on isegi parem, et ta on mudeliuuenduseelne auto, sest neid tõesti ei ole nii palju. Kirsiks tordil oleks kui uue värvimisega taastasid ka küljeliistude ja stangede originaalvärvilahenduse. ![]() Tuleb ilus suvi! Parimate soovidega, Tauno |