W222 roolis vibra 80-110km/h - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: W222 roolis vibra 80-110km/h (/showthread.php?tid=49499) |
W222 roolis vibra 80-110km/h - oliverss - 08-01-2019 Milles võib asi olla? Erinevaid velgesid proovitud, 7-8 korda erinevates kohtades tasakaalustatud, uued rehvid ostetud aga vbira ära ei kao. Kas võib olla ketastes asi, kuigi nagu pidurdades rooli tunda ei anna? Kuni 80 km/h ei ole midagi viga ja seal 105-110km/h on jälle hea. RE: W222 roolis vibra 80-110km/h - stihl - 08-01-2019 (08-01-2019, 01:27 AM)oliverss Kirjutas: 7-8 korda erinevates kohtades tasakaalustatud, Ma oleks sinu asemel 2x käinud SAMAS (ja normaalses kohas) tasakaalustamas ja kolmandal korral juba kettad lasknud maha võtta ja pinki panna lasknud. Ühest kohast teise oma probleemiga ringijooksmine ei anna kunagi tulemust. (sest iga tegija alustab veaotsingut taas nullist) Ning teada saanud, et kettad on juba tehasest üsna heas tasakaalus ja kui mingi suu tükk küljest pole ära kukkunud, siis ketas vibrat ei tee. Vibrat teeb esisillas klassika: vigane rehv - kõver velg - jäätunud veeloik rehvis - tsentrirõnga puudumine - balanseerimata ratas - talvel jääkamakas velje sees. Kas sel tagumisi ette saab proovimiseks panna? RE: W222 roolis vibra 80-110km/h - Rolz - 08-01-2019 Kardaan võib kurja kuur olla. RE: W222 roolis vibra 80-110km/h - stihl - 09-01-2019 Selle 100 korda balanssimise kohta veel üks fakt, mida paljud ehk ei tea: Kui balanssida ratas korralikult nulli, siis võtta pingist maha, pisut veeretada, panna pinki TAGASI, lasta uuesti balanssi kontrollida, siis näitab peaaegu alati 5-20g errorit. Ehk siis kui joosta erinevate balanssijate vahel, siis, tõepoolest, igaüks näebki, et rattad pole tasakaalus. . RE: W222 roolis vibra 80-110km/h - v6sa - 09-01-2019 Lisame siia juurde veel erinevas kulumisastmes pingid ja operaatoripoolse kobakäpluse ja saamegi "korduvalt tasakaalustamatud" rattad. Kas vibra on roolis või keres või mõlemas? Kas vibra sõltub sellest, kui tugev on vedu? |