W211 2007a seisupidur - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: W211 2007a seisupidur (/showthread.php?tid=49266) |
W211 2007a seisupidur - muda - 02-11-2018 Sai vahetatud seisupidurid, uued klotsid, kinnitused, vedrud jne, puhastatud ja liikuma sai pandud ka liigendid mis trossi otsas istub, paika reguleeritud kuid kui vajutada jalg seisupidurit ( teeb ilusti 5-6 klikki), ja käigu sisse panen, nii edasi kui tagasi, siis masin liigub, küsimus kas auomaat käigukasti puhul hakkabki liikuma või on vaja kuskil veel nö timmida, auto all asub tean automaat regulaator, kas sealt tuleks ka midagi teha või siis see ongi normaalne käitumine RE: W211 2007a seisupidur - muda - 02-11-2018 Tänud vastuse eest. Eks siis tuleb auto alla ronida RE: W211 2007a seisupidur - muda - 03-11-2018 Täna sai ülevaatusel käidud ja põrutud, vasak seisupidur ei olnud efektiivne, sai uuesti reguleeritud ja ei läinud ka teist korda läbi ÜV-elt. Parem oli väga hea. Kas võib olla et siis vasak tagumine tross veninud? RE: W211 2007a seisupidur - Werewolf - 09-12-2018 5-6 klikki on palju. Mina olen oma MB-del reguleerinud nii, et vajutanud seisupiduri 2 klikki peale ja siis keeranud ratastest regulaatorid täiesti kinni, nii et ratas kuskis suunas ei liigu. Seejärel vabastad seisupiduri ja kontrollid, kas jaxad käsitsi rattaid ringi keerata. Kui ei jaxa, siis keerad regulaatorit veidi tagasi, kunix jaxad. Kui jaxad, aga liigub raskelt, siis on kõik ok, kulub ise paika. W211 põhja all pole ma ringi roomanud, aga näitex W124, W201 ja Sprinteri puhul küll mingit automaatregulaatorit pole. Jah on küll mingi regulaator, millega trosside pingsust eelseadistada, aga üldiselt pole ma seda näppinud, kuna reguleering käib ikkagi rataste juures olevatest regulaatoritest. Olen suhteliselt kindel, et MB kasutas sama süsteemi kõigil tagaveolisetel mudelitel, millel mehaaniline seisupidur. Ehk seisupidurit tuleb alati enne ülevaatust ise rataste juurest reguleerida, mingit automaatreguleeringut MB-del minu väheste teadmiste kohaselt ei ole. Kui keegi suudab faktidega vastupidist tõestada, siis tunnistan oma teadmatust, aga senix jään antud arvamuse juurde. Googeldades siin seal väidetaxe, et see kesmine regulaator on ikkagi mingisugune automaatregulaator, ju see on minu autodel olnud nii kinni roostetanud, et ma ei ole täheldanud mingit automaatreguleerimist. RE: W211 2007a seisupidur - siimruz - 09-12-2018 Ma usun et W203 ja W211 on see süsteem sama. Olen oma W 203 seal roomata saanud nii mis kole. Jah tal on seal kardaani peal hargnemine, kus trossid jaotuvad kummalegi poole rattale. Jaurasin ka panin puha uued asjad klotsid, vedrud ja plekid ja ölitasin ka trossid sealt ratta juurest. Ja kui pedaali vajutasin siis tegi 6 röksu ja üks vöttis teine null. Lugu selles, et kui ma neid trosse seal ölitasin ja liigutasi edasi tagasi oli suutnud sealt keskelt üks tross oma pesast välja tulla. Seega kui vajutasin sikutas ta ainult ühte trossi. Tegelikkuses peab ta maksimaalselt vast 3 röksu tegem ja siis peavad rattad pidurdama. Loll lugu see, et see trossi ots sinna tagasi saada pidin köik jälle maha kiskuma. Panin trossi otsa tagasi ja siis hakkasid toimima mölemad pooled, ning pedaal tegi vaevalt 2 röksu. Õlevaatuse läbis väga edukalt. Mina lisasin sinna trosside pesade avadesse lisaks ühed kummi punnid, et teine kord need trossi pead sealt välja ei hüppa. Muidugi on seal nii vähe ruumi, et tegutsema ja oma tegutsemist nägi kuidagi mingi lolli nurga alt ainult. Sealt keskelt saab omakorda veel reguleerida ka. Seda mina muidugi ei teinud, kuna see tundus paigas olevat. Siim |