MB S350, W220, 2005, Alar - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB S350, W220, 2005, Alar (/showthread.php?tid=48897) Lehed:
1
2
|
MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 09-08-2018 Niih, järgmine Mercedes peres, mis polnud plaanitud. Üle kuuke tagasi sai Rootsit tagasi Eestisse kolitud ning seoses sellega sai loobutud uuest liisingautost, kuna Tallinnas elades nii palju sõitmist pole. Hakkasime uurima kuni 8k EURi eest sõidukeid, mida asemele võtta. Valik oli Lexustest kuni Volvodeni, vahele ka mõni W204. Aga kõik see muutus kui sõber hakkas rääkima oma tuttava W220-st, mis viimased aastad pmst seisnud, kuna omanikul tööauto ja S kasutust ei leidnud. Eile käisime proovimas ja õhtul sai juba pakkumine tehtud. Naise, kes mul suht emotsioonitu autode suhtes, oli võrdlemisi elevil. Täna sai käed lööd ja siin ta on, üks tootmise lõpupoolne W220, tehasest 3,7l V6. Varustusest kiirelt distronic, Bose heli, vent iste, hele nahk. Kahjuks pole mäludega sisu. Auto tegi eriti meeldivaks nii sisu kui ka kere olukord, mis küll kasimist vajavad aga kõik terve ja viisakas, mis tuleb sellest, et auto läbisõit on vaid 145tkm. Airmaticu padjad suht hiljuti vahetatud ja muidu viisakalt hooldatud. Enamasti Silberi ja Horti poolt. Velg on marukole all aga 17 tolline rehv ja 65 rehvikõrgus teeb sõidu päris mugavaks, igaljuhul otsin miskit 18 tolli alla. Tagasillas vajab mingi puks vahetust, kobiseb. Viimane õlivahetus oli 2016 ja 7000km tagasi, seega hooldus teha. Vajab poleerimist ja korralikku sisupuhastust. Kaasa tulid ka pea uued talverehvid eraldi velgedel. RE: MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 24-08-2018 Täna viisin auto Lesvenisse, et teostada ligi 300 päeva üle läinud A hooldus (auto üle aasta pmst seisnud) ja lasta ülesse leida tagant tulev kolin. Tagasilla kolin kolina põhjuseks muidugi kõigist variantidest kalleim - amort. Lesven pakkus asenduseks Arnotti toodangut. Hinna järgi on tegu nö refurbished jupiga. Õhtul tõmbasin tagarattad alt ära, et uurida amorte - kolisev amort on loomulikult Arnotti toodang. Teisel pool veel originaal. Ilmselt mõistlik on ära vahetada mõlemad. Arnotti enam ei pane. Hetkel valin odavama Miessleri (379EUR-i tk) ja kallima Bilsteini (ca 600EUR) vahel. Samuti mõni pudin esisillas ja ka nagu amort, on kehvad jupid vasakul pool. Ma muidugi sellisesse ühe poole jupi vahetusse ei usu ja ilmselt laseb mõlemal poolel vahetada. Millalgi peale tehnilse poole korda saamist tuleb poleerimisse ja sisu keemilisse saata. Keskmine kütusekulu linn 60% maantee 40% puhul hetkel ca 11,1l/100km Kiire edit: Kas airmaticu amort võib koliseda? Amort ise ei leki. RE: MB S350, W220, 2005, Alar - Mike22 - 25-08-2018 Kui häält teeb amordi alumises osas sarniir, siis saab seda eraldi vahetada (odav). Amordid ka omavahel vahetatavad (tagumised vasak parem samad, ja esimesed vasak parem omavahel samad), on väike lootus proovida äkki ei ole amordis asi, aga jah, lihtsam kohe need vahetada uute vastu, superkallid nad enam ei ole, eriti kui auto jääb endale igapäeva sõiduks ja ülejäänud asjad on korras RE: MB S350, W220, 2005, Alar - onu_siim - 25-08-2018 (24-08-2018, 09:37 PM).Alar. Kirjutas: Kiire edit: Kas airmaticu amort võib koliseda? Amort ise ei leki. Võib. MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 27-08-2018 Muutsin originaalvelgede ja uute õiges mõõdus rehvide abil auto silmale rohkem vastuvõetavamaks RE: MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 04-09-2018 Kuna Arnotti vastu usaldus puudus siis sai uus tagaamort otse tootjalt tellitud Saksast. Kui nad neid ise toodavad... Tootjaks Miessler. Hinnaks igati mõistlik 345EUR-i koos saatmisega. Samuti HL Autoosadest mõlemale poole ülemised ja alumised õõtsad Lemförderilt ning TRW šarniirid. Neljapäeval lähevad sillaosad Lesvenis vahetusse. Esmaspäeval läheb auto Smartservicesse, kus teostatakse seest vaiba keemiline, turvavööde keemiline, nahapuhastus/hooldus, väljast poleerimine ja vahatamine. RE: MB S350, W220, 2005, Alar - Oliver.L - 04-09-2018 Vahetusse läheb üks või mõlemad? RE: MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 04-09-2018 Vahetan ühe. Lesvenist väideti, et nii on täitsa ok. Ise natuke kahtlesin, kuid siis lõin käega ja tellisin ühe. Esisillas vead oli nt kõik ühel pool aga siiski lasen mõlemalt poolt vahetada MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 07-09-2018 Eile sai Lesvenis amort vahetatud ja täna hommikul oli pilt selline Sõitsin Lesvenisse ja sealt öeldi laua tagant tõusmata, et amort sitt. Usaldan siis nende selgeltnägija võimeid ja kiiruga leidsin uue Bilsteini, mille laseb täna vahetada. Eks homme hommikul jälle paistab RE: MB S350, W220, 2005, Alar - Oliver.L - 07-09-2018 Huvitav suhtumine. Samas kui jupi ise viisid, siis neil vist ongi pohlad, kui paigaldusega midagi nihu ei läinud. RE: MB S350, W220, 2005, Alar - herki - 07-09-2018 Tere, Kas mitte padi ei ole languse põhjuseks? Amort kui selline ju autot üleval ei hoia. Amort opereerib ju õliga padi õhuga. Herki MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 07-09-2018 Amort ja padi on ju üks kamakas. Nimetame neid ühiselt ikka amordiks ning kui leke on amordis olevas padjas siis süüdlane on ikkagi uus amort RE: MB S350, W220, 2005, Alar - herki - 07-09-2018 Ok S ehitust täpselt ei tea, aga E`l on nad taga eraldi. Ees on ka E airmaticul üks jurakas. Samas uue pulga puhul rääkida, et s.tt tootja ei tundu loogiline. Garantiid peaks pakkuma ka webi poed. Herki Herki (07-09-2018, 11:51 AM).Alar. Kirjutas: Amort ja padi on ju üks kamakas. Nimetame neid ühiselt ikka amordiks ning kui leke on amordis olevas padjas siis süüdlane on ikkagi uus amort RE: MB S350, W220, 2005, Alar - hellrix - 07-09-2018 Hiina junnid maksavad 150 euri. Mul juba aasta töötab veatult. RE: MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 07-09-2018 Ma nii rikas pole, et nii odavat asja osta Eks paistab, mis mulle müüja/tootja poolt kostetakse, kui selle amordi tagasi saadan. Kas tuleb mingit tagasisidet, kas nad suudavad seda ise kontrollida. Kui tuleb välja, et amort korras siis tuleb paigaldaja uksele koputama minna RE: MB S350, W220, 2005, Alar - hellrix - 07-09-2018 Aga kindel, et amort? Mitte ühendusd või klapimajandus? MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 07-09-2018 Pole minu asi kindel olla. Lõpptarbijana toetun mina paigaldaja väidetele ja Lesvenis väideti autot vaatamata, et ilmselt amort. Siiani pole sel autol olnud probleeme. Kui kolin välja jätta siis suutis see auto ka terve talve üle elada seistes nurka maha panemata. Kui nüüd homme hommikul on tagumine nurk jälle vastu maad, on see juba paigaldaja bläkk. MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 08-09-2018 Täna hommikul siis vaatepilt meeldivam MB S350, W220, 2005, Alar - .Alar. - 11-09-2018 Smartservice teostas siis väljast poleerimise, vahatamise Angelwax Enigma vahaga, seest keemiline, naha hooldus ja turvavööde pesu. Autot hea vaadata, pole enam matt. Muidugi tehti ka üle jala asju vähe, nt kui esimesed turvavööd sai väga ilusaks puhtaks siis tagumised on ikka plekilised ja nt taha aknalauale ei jõudnud isegi tolmuimeja. Need probleemid lubati likvideerida. Ilm muidugi selline, et auto juba kohati must koju jõudes RE: MB S350, W220, 2005, Alar - HotPapa - 12-09-2018 Mis sul sellest Miessleri amordist saanud on? Võiks selle tootjale tagasi saata, sest 350 euri on päris suur raha ikkagi. |