w209 270CDI - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: w209 270CDI (/showthread.php?tid=48006) |
w209 270CDI - Egoolen - 08-03-2018 Kuna leidsin, et C124 on truult teeninud, siis pidi liikuma edasi. Sai väljavahetatud see W209 asemele. (2.7 CDI 120kw), kuigi c124 on läbiaegade üks parimaid pille mis MB tootnud minu arvates. Vahet pole et ta on vana jne, ga pigem on ta ideaalne auto millega tunnetada retrohõngu . No ja võibolla on ka CL ideaalne pill, kuid pole omanud ja ei oska midagi rääkida selle kohta. Ma muidugi arvan et et igal autol oma lugu rääkida. Auto on Belgia turule loodud, ehk 125kw asemel 120kw isend . Auto on seal seilanud kahe omaniku käes (uuena ostetud, hooldusraamatus näeb silberauto/mercedes benz dealership pitsateid 180 tuhandeni) Kuna auto on uuena ostetud, siis on näha mis hinnad aastal 2003 olid esinduses lisade eest , selle lehe avastasin raamatute vahelt kui sirvisin seda peale ostu . Mõni pilt ka alustuseks ja eks näha mis saab. Suveks on küll 18 tollised erilaiused olemas, mis olid algselt 124le mõeldud. Kuid eks näha, kas on mõtet panna 18 või siis otsida väiksem mõõt , ehk 17 . Parimat, Ego RE: w209 270CDI - Egoolen - 21-03-2018 Vahel niipalju, et sai arvele võetud ja raha antud riigile , et saaks nii reg nr ja ülevaatuse. Aga kuna mul seisid ühed 18 tollised veljed mis algselt olid 124le mõeldud (18 8.5/9.5J) , siis otsustasin et võiks need maha müüa ja võtta ligi uued( kelle vana , teise uus) Mõeldud tehtud. Sai asemele uued, võibolla nüüd need "overkill" veidi sellele kupeele. Aga eks näis mis saab. Veljed ise on Keskin KT5's veljed. 18 tolli ja ilusad 8.5/11J . Ise kardan et see tagumine võib saada saatuslikuks. Oma laiuse tõttu ( 10 on vist maksimum mis oleks normaalne panna) Rehvid lähevad arvatavasti 215/50(45)/18 ja 235 või 245/45(40)/18 Hetkel veljed ilma rehvita, seega kui kellegil antud mõõtudes midagi pakkuda, siis olen nõus kuulama hinnapoliitikat Seega veel, ehk keegi teab kedagi , kes teab omakorda veel kedagi kes poleeriks rante. Ideaalne oleks lõuna eesti ( superluks oleks kui väga lõuna regioon ehk Võru või selle lähi ümbrus) RE: w209 270CDI - hellrix - 21-03-2018 245 üheteist tolli peale venitada on päris karm kui see just eesmärk pole. Mis neil ET ka on? w209 270CDI - .Alar. - 21-03-2018 See ju tänapäeva “mood”. Kindlasti madalaks ja lääpa ka veel auto ajada RE: w209 270CDI - Egoolen - 21-03-2018 Sõbral 10"sel veljel 205 peal Eesmärk pole see, vaja nii teha et ilusti jääks ja midagi lõhkuma ei hakkaks ET neil ees on 30 ja tagumistel 35 (21-03-2018, 05:33 PM).Alar. Kirjutas: See ju tänapäeva “mood”. Kindlasti madalaks ja lääpa ka veel auto ajada Madalaks ei hakka veel ajama. Kuigi paari setti olen vaadanud. Pole selline madaldussarja fänn RE: w209 270CDI - Egoolen - 23-03-2018 Kuna auto omab rohkem elektroonikat kui vana 124 siis pidi ka soetama selle "targa aparaadi" , et kui peaks mingi probleem tekkima. Siis ei pea otsima mööda linna vms taga kes teeks diagnostikat . Muidugi oleks ostnud heameelega Star C4 , kuid no. Pole rikkaks saanud veel ja kuna leibkonnas( peres) on rohkem marke kui MB siis jäi valik ära. Ning Launch Pro samuti liiga kallis veel mu jaoks. Seega sai netis hea 2 nädalat otsitud sobivat diagnostikaaparaati, mis vastaks enda kriteeriumitele ( pidi olema uus ja suutma lugeda rohkem autosi kui ainult MB ) . Siis leidsin sobiva seadme. Inglismaalt, milleks oli ICarsoft CR Plus. Mõeldud tehtud, nädal ootamist ja aparaat kohal. Seega kui kellegil kokkupuudet on sellega olnud, siis kuulaksin ka heameelega seda RE: w209 270CDI - siimruz - 23-03-2018 Tere Ma ostsin eestis sellise. Aga mul ainult MB kammimiseks ta ehks siis MBII peal. Siiani olen sellega ikka nii mõnestki asjast jagu saanud kodus. Näiteks ML-il sai ETS, ESP viga ära likvideeritud. Vennas sai ka oma 211-el piduritega tekkinud veast lahti. 203-el sain oma rooliasendi anduri vea löpplikult diagnoositud ja korda. Eeldab muidugi paraleelset kammimist googles. Ta osade vigade kohta annab ainult koodi ja ütleb et tema andme baasis seletus puudub, siis kammid googles. Selle raha eest võiks ta garaazis kindlasti olla. Mina maksin 199.- koos käibega. Ei pea iga väikse vea pärast kedagi tüütama. Siim RE: w209 270CDI - 92S500 - 23-03-2018 Mul üks uus Star c3 üle kui kellelgi vaja... |