Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W211 e270 mure seoses voolu kaoga - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W211 e270 mure seoses voolu kaoga (/showthread.php?tid=47646)



W211 e270 mure seoses voolu kaoga - endriks - 06-01-2018

Mure selline, et sai siis (w211 e270 2002a) korra seisma jäetud ning uuesti tööle pannes viskas kõik kellad jne nulli, selge mis seal ikka nagu oleks korra vool ära kadunud. Sai veel korra seisma jäetud ning kui jõudsin tuttava maja ette jätsin mõneks minutiks seisma ja nii see pihta algaski.

Hakkasin autot tööle panema aga võti ei teinud midagi nagu poleks autos grammigi voolu, lasin täkuga väiksele akule voolu aga seegi ei muutnjd midagi. Sai siis pagass lahti tehtud ja aku laadima pandud.

Mõnes nädalad tagasi hakkas veateadet loopima(mitte koguaeg) aku märgiga et mugavus seadmed on välja lülitatud. Mõõtsin ka laadimise ära oli 13.5-13.6v pole hea aga samas ka midagi trastilist ei tohiks olla. Akude voolud olid ilusti 12v ja tsipake pealegi. Esimene väike aku 3kuud tagasi uus pandud ja suur aku ka tundub värske. Käivitamisel probleemi pole olnud.

Kas on suuretõenäolisusega geneka viga? Tundub nagu täpseöt geneka jama aga teistel autodem vähemalt sellest selgelt aru saanud.


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - madis71 - 06-01-2018

vaata et aku lihtsalt kutu pole.Sul on olemas pinge 12V aga mitte voolu 450A mis jouaks käivitada.Vaata kas saad akutesti teha kusagil.Hakka sellega pihta


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - nordrainbow - 06-01-2018

Koormuseta laadimine 13.5-13.6v on drastiliselt väike.Võiks ideaaltingimustes olla 14 kopikatega. Tuled, soojendus, lisad, kõik need tarbivad korralikult. Seda enam, kui ka lühikesed otsad,Ja hommikuni seisnud aku võiks ikka 12,6V näidata. Kuigi see näit vana aku korral ei tarvitse ka vajalikku mahtuvust käivitamisel välja anda.





RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - Eero_S - 06-01-2018

Minu E320 näitas enne genekarihma vahetust koguaeg stabiilselt 13,6-13,8v laadimist ja sellega polnud mingeid probleeme. Peale genekarihma vahetust hakkas 14v pealt laadima, mingitel hetkedel viskas ka 14,1v ette.

Kas suur aku on ikka kindlasti õige peal? Kiputakse ju ikka hinda vaatama, mitte seda, mis reaalselt sobib.

Minul genekarihma vahetus näiteks aku puhul tulemust ei muutnud. Webastot kasutada ikka ei saanud, kuid -30 juures 3x eelsüüdet ja läks käima, peale aku vahetust sai webastot koguaeg kasutada.


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - endriks - 06-01-2018

Vahetasin geneka pingeregulaatori ära ja laadimine 14.0v-14.1v


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - v6sa - 07-01-2018

(06-01-2018, 04:20 PM)Eero_S Kirjutas: Minu E320 näitas enne genekarihma vahetust koguaeg stabiilselt 13,6-13,8v laadimist ja sellega polnud mingeid probleeme.
...

Pikkade otste puhul ei olegi. Aga lühikesed sutsud rohke tarbimisega teevad aku kiiresti tühjaks.

Kas teemaalgatajal on mure möödas ja auto rohkem voolupuudust ei kurda?

Tasub üle vaadata ka voolukaablid nii plussi kui miinuse poolel. Ning kontrollida, et kere ja mootori vaheline ühendus põhja all ikka korras ja kinni on.

Kas 211 on ka plussi läbiminek kerest juhi jalgade all soolas?


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - Eero_S - 07-01-2018

20km hommikul tööle ja 20km koju tagasi(15km maanteed). Paar korda nädalas tuli koju tagasi ka 40km(33km maanteed), kui poes sai käidud. Big Grin

Mul muidugi on see ka olnud, et diisli puhul konkreetselt lühikesi otsi külma mootoriga ei sõida. Kui käima paned pead mootori soojaks ka sõitma, viimane võttis aega olenevalt ilmast kuni 10min.


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - endriks - 07-01-2018

Siis kui tööle panin siis veel kisendas et mugavus seadmed välja lülitatud. Aga aku on ka tühjavõitu hetkel kuna sai pea 10km vuratud laetud akuga garaazi


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - kubilius - 07-01-2018

Minuomal oli eelmine omanik pannud tutika õigete numbritega aku peale, mis ei olnud agm. Iga hommik olid hoiatused ees, et aku tühi ja mugavusseadmeid kasutada ei saanud. Webasto võisin üldse ära unustada. Kui garaasis aku tühjaks sai ja käima ei läinud peale filmi vaatamist, panin ajutiselt peale viiendiku võrra väiksema 8 aastat vana bemmi kirjadega agm aku, mis ühel kolmesel ära sai vahetatud sest talvel käima ei läinud. Nüüd "ajutiselt" olen sellega juba aasta ringi sõitnud sest toimib veel viisakalt ja suht harva tuleb tühja aku hoiatus ette.

Loomulikult olen arvestanud seda ja olen iga päev valmis minema poodi uue aku järgi; lihtsalt hetkel puuduks nagu vajadus.
Seega aku peab kindlasti olema agm.


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - Laur - 07-01-2018

Ostes ei olnud AGM akut, täna 1,5a ja 35000km. Hiljem ikka pole AGM akut, ei ole probleemi.
Kuigi 211 tuleb peale aku vahetust anda teada autole, mis näitajatega aku peale sai.



RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - kubilius - 07-01-2018

Kui ainult pikki otsi raiuda ja väga autos ei passi siis saab ehk hakkama. Mul 15-50km otsad, webasto, istmesoojendused, muusika, autos ootamised jne.
Igapäevane nähtus oli tavalise akuga viga armatuuris. Kasutades ka rest funktsiooni peale ühe filmi vaatamist käima ka ei suutnud panna.
Webastot kasutades oli olukord erakordselt hull.

Tutvustasin autole mõlemat akut ja täna 50000km hiljem olen veendunud et mb ei pannud niisama seda agm akut sinna.


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - endriks - 07-01-2018

Mul ees uus aku aga seda ei tutvustanud autole. Laadimine küll 14v aga vahepeal ikka viskab et mugavusseadmed välja lülitatud. Jama on hommikuti kui paneks esi ja tagaklaasi soojenduse sisse siis tutkit seal midagi puhub ning kui sõita pikemat maad siis jama ka see kui ei tööta sigaretisüütaja. Homme teen tallinna otsa ~300km edasitagasi vaatan kas ikka loobib seda viga sisse natuke tüütu juba see Big Grin


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - kubilius - 08-01-2018

Esimene väike aku on pidurite jaoks.
Kas suur aku on vahetatud?


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - v6sa - 08-01-2018

(07-01-2018, 11:25 PM)endriks Kirjutas: ...
Laadimine küll 14v aga vahepeal ikka viskab et mugavusseadmed välja lülitatud.
...

Millisest punktist see 14V on mõõdetud? Kui aku klemmidelt, siis palju on pardapinge auto elektrisüsteemi erinevates lõikudes? Näiteks sigaretisüütajas?

Kas auto põhi on seest kuiv?


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - endriks - 08-01-2018

Aku klemmidelt mõõdetud see 14v. Sai tallinnas ära käidud ja ikka vahepeal peale käivitust viskab mugavuses välja lülitatud. Suur aku on ilusti 12v natukene pealegi ise seda vahetanud pole aga näeb uus välja samas see mugavusseadmete välja lülitamine tuli peale väikse aku vahetust ja siis ka vahepeal viskas ja siis jälle mitte. Kompuutrist peaks ka saama vaadata aga minu autol ei toimi see miski pärast proovinud youtube õpetuste järgi ja ma ei saa sinna nn varjatud menüüsse. Keerad süüte sisse ja siis vajutad 3x reset nuppu mul ei tee selle tagajärjel midagi, samas trip nullib ja mujal ka toimetab ilusti.

Sigareti süütajast mõõdan ka voolu ära.

Märja kohapealt niipalju, et pagasnik õrnalt niiske kuna tagaluugi selle plastik katte vahelt ajab vett sisse mis neil tüüpviga pole jõudnud sinna uut tihendit panna veel.


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - kubilius - 08-01-2018

Eks need akud näevadki ju kuni lõpuni välja uued välja. Kinnises ruumis ju.
See 3x reset teema süüde sees ei toimi enne 2003 toodetud autodel.


RE: W211 e270 mure seoses voolu kaoga - Marksus - 09-01-2018

Proovi enne reset nuppude klõpsimist panna süüde esimesse asendisse ja roolinuppudega minna siis kas spidomeetri või temperatuuriekraanile. Seal peaks 3x vajutamine tooma ette varjatud menüü. Millegipärast üheski juhendis seda ei öelda, kuid minul teistes menüüdes ei toimi näiteks.

Üleüldiselt on ikkagi sul suur aku lahja ma kardan. Mul oli kunagi sama asi- pinge oli okei, aku nägi värske välja olgugi et tavaline vedel aku aga üle päeva convenience error ees. Kahtlustasin kapotialust akut kuna too oli 12 aastat vana.
Peale seda kui uus AGM pagassi sisse sai sõitsin veel üle aasta oma vana väikese akuga ringi ja kordagi enam viga ei näinud. Isegi igasugused salongi ja surround valgused sain tagasi sisse lülitada. Väikest polekski vahetanud aga ennast hakkas lihtsalt häirima. Väikese aku vea korral peaks ekraan punaseks ka minema muidu, convenience on ikka suure aku rida.

Ja tagaluugi plastiku soovitan sul ikka korda teha, muidu pagass varsti hallitab ja elektroonika läheb niiskusest rikki. Arvesta sellega, et akude laadimise aju või relee või mis iganes on seal samas vanni seina küljes kuhu sul vesi koguneb. Tüüblid osta ka igaks juhuks lisaks serva tihendile, need on erimõõdus ja samuti koos tihendiga.