Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin (/showthread.php?tid=47603)



W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - Rainiskoop - 02-01-2018

Mure siis juba pealkirjas mainitud ehk keegi oskab täpsemalt seletada millega võib tegu olla, kahtlen et see nii peaks olema.


RE: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - stihl - 02-01-2018

Kui geneka rihm enne seismajätmist märjaks teha, kas siis kah vilistab?
See mootor jääb ju seisma nagu mõte ja kui genekas rihmaratta külge kinni on kasvanud, siis kisub kogu seda majandust pisut endaga kaasa.

(tavalisest värska pudelist võid puhast kraanivett enne peale valada; ei juhtu temaga midagi)

.


RE: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - meego - 02-01-2018

Vaakum läheb maha!?


RE: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - Rainiskoop - 02-01-2018

(02-01-2018, 10:26 AM)stihl Kirjutas: Kui geneka rihm enne seismajätmist märjaks teha, kas siis kah vilistab?
See mootor jääb ju seisma nagu mõte ja kui genekas rihmaratta külge kinni on kasvanud, siis kisub kogu seda majandust pisut endaga kaasa.

(tavalisest värska pudelist võid puhast kraanivett enne peale valada; ei juhtu temaga midagi)

.

Nimelit siis tõmbab nt peale 1 päeva seismist aku veits tühjemaks, ei ole selline vilin nagu genekas teeb,
Ma netis tuhlasin veits eile ja niipalju sain aru et võib olla seotud AC-ga või kliimaga.

https://youtu.be/0ABh6FDnKqM Üks video ka(ei ole enda auto aga probleem on sama, ainult mul käib järjest niimodi)


RE: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - stihl - 02-01-2018

Selge.

Iniseb siis, kui mootor ammu seisab juba?
.


RE: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - Rainiskoop - 02-01-2018

(02-01-2018, 11:53 AM)stihl Kirjutas: Selge.

Iniseb siis, kui mootor ammu seisab juba?
.
Iniseb jah, jätan mootori seisma siis kohe hakkab inisema nagu ei lülitaks midagi välja ja siis paneb 10 minutit ja nii, aga vahest jääb kohe vait, kuskilt nagu otsest vastust ei ole saanud.



RE: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - siimruz - 02-01-2018

Tere

Mul W 203 200 CDI iniseb peale söitu seistes ja ML 270 CDI samuti iniseb sedasi tasaselt möne aja. Ükskord päris kuulasin. Tuleb ühest vaakum klapist mis asub ML il öhupuhasti juures, aga W 203 ei ole aru saanud, aga eeldatavasti samasugusest vidinast. Mul on W203 ta juba kolm aastat inisenud ja ML minu käes olnud 4 kuud. Minu arust tundub, et see ongi vist normaalne. Kui ei eksi siis isa ML-l toimub samasugune asi kapoti all. Aga see on selline vaikne inin. Mitte selline kriiskav.


RE: W203 2004a 2.1 90kw cdi peale välja suretamist mootoriruumis vilin - Rainiskoop - 02-01-2018

(02-01-2018, 12:41 PM)siimruz Kirjutas: Tere

Mul W 203 200 CDI iniseb peale söitu seistes ja ML 270 CDI samuti iniseb sedasi tasaselt möne aja. Ükskord päris kuulasin. Tuleb ühest vaakum klapist mis asub ML il öhupuhasti juures, aga W 203 ei ole aru saanud, aga eeldatavasti samasugusest vidinast. Mul on W203 ta juba kolm aastat inisenud ja ML minu käes olnud 4 kuud. Minu arust tundub, et see ongi vist normaalne. Kui ei eksi siis isa ML-l toimub samasugune asi kapoti all. Aga see on selline vaikne inin. Mitte selline kriiskav.
Mul hetkel on käinud ca tund aega järjest, tavaliselt ka ei ole kaua käinud aga eile hakkas see jama, kõigepealt panin auto käima, siis läks juhitule juures midagi lühisesse, peale seda lööb uksi automaatselt lukku, battery alternatori tule lõi ette, välis tempi andur näitab kalossi numbreid, mingi kuuaega tagasi lõi esimese vea ette, coolant visit workshop, lasin diagnostikat teha, näitas cooling fani, nädal hiljem tuli uus viga, coolant check level, jahutuse vedelik oli täiesti normis ja nüüd siis eile selline juhus, peab esiotsa lahti arutama ja vaatama mis seal kärssama läks.