Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Tugevalt jõnksutab jõulisel kiirendusel - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Teema: Tugevalt jõnksutab jõulisel kiirendusel (/showthread.php?tid=47358)



Tugevalt jõnksutab jõulisel kiirendusel - cProject - 17-11-2017

Probleem järgmine:
2008 C320 cdi 4 matic automaat. Gaas põhja vajutades hakkab auto 3000+ pöörde kandis tugevalt jõnksutama justkui jookseks kogu mootor kokku. Muid probleeme pole täheldanud kuid hiljuti DPF-i tõttu põles mootori tuli.

Kas võib olla et kiirendades on DPF-i ummistuse tõttu heitgaasidel võimatu leida väljapääsu ning mootor jookseb umbe? Samas tundub nagu oleks kastiga mingi probleem..

On kellelgi sarnast asja ette tulnud? Sooviks heameelega endale pilti ette saada enne kui kuhugi diagnostikasse sõidan..




RE: Tugevalt jõnksutab jõulisel kiirendusel - v6sa - 17-11-2017

Soovid pilti: Su auto üritab end kaitsta äratapmise eest!

Täpsemalt selgub peale ülekuulamist arvutiga.

Kui DPF puhastust on piisavalt mitu korda katkestatud, on huvitavad arved tulemas.


RE: Tugevalt jõnksutab jõulisel kiirendusel - ReinGSM - 17-11-2017

Ummistunud tahmafilter saab tekitada kiirendamisel jõnksutamist ja mootori puterdamist gaasitades. Täpsema põhjuse võiks leida mersude remondiga sinapeal olev ettevõte.


RE: Tugevalt jõnksutab jõulisel kiirendusel - 92S500 - 21-11-2017

Sarnase veaga sai hiljuti tegeletud 2006a ML320 cdi puhul millel DPF-i pole. Probleemiks olid vnt mehhanismi labad mis ei liikunud piisavalt vabalt ja seetôttu leidis oma otsa turbo aktuaator. Tal peaks ka vastusurve andur peal olema, seega veatuvastus ilmselt lihtne.


RE: Tugevalt jõnksutab jõulisel kiirendusel - cProject - 28-12-2017

(21-11-2017, 11:05 AM)92S500 Kirjutas: Sarnase veaga sai hiljuti tegeletud 2006a ML320 cdi puhul millel DPF-i pole. Probleemiks olid vnt mehhanismi labad mis ei liikunud piisavalt vabalt ja seetôttu leidis oma otsa turbo aktuaator. Tal peaks ka vastusurve andur peal olema, seega veatuvastus ilmselt lihtne.

DPF ilusti puhas ja sellega probleemi ei ole. Probleem pärineb tõesti turbost.

Mootor on sama 320 cdi, tundub nende tüüpiline viga olema.
Sama probleemi näitas ka veakoodi lugeja. Mis lahendus asjale oli? Kas lihtsalt tehti turbole hooldus?

Ette tänades!