CDI kütusefiltrist - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: CDI kütusefiltrist (/showthread.php?tid=47058) |
CDI kütusefiltrist - v6sa - 04-10-2017 Teab keegi, millise silmaga on CDI paja kütusefilter? Ehk mis on flitri mesh? Meie Rrrohelisel on vahetatud 2 kütusetoru, kuid ikka vajub kütus ära. Kuna nähtavate mullide hulk sõltub sellest, kuidas filtrisse sisenevat voolikut kangutada, on selgelt vigane filtrikaas - seda on ennegi olnud. Sest kolm erinevat kaanetihenduse rõngast ei ole asja parandanud... Tunnistan, et mul on kiusatus asendada see küsitav "uuendus" vana kooli alufiltriga, millega mul on olnud null probleemi. Aga enne selle operatsiooni ettevõtmist on vaja teada, kas filtrite puhastusvõime on samas suurusjärgus. Teoorias võiks olla, praktikas... Teab keegi, kui tihe I põlve CDImootori sõel on? RE: CDI kütusefiltrist - ReinGSM - 04-10-2017 Ma enda taxovagunil kaotasin esimese asjana keeratava kaanega topsiku ära. Tagasivoolu osa (voolikute) vahele torujupp. Ja filtriks sellise lahendusega plekktops nagu pildil (1 auk ja 1 toru). Lesvenist võid osta sellise lahendusega filtri. RE: CDI kütusefiltrist - v6sa - 04-10-2017 Kae, asendus täitsa olemas. Mahle KL 179 näikse maksvat lahja 15 €. Kas sellele läheb sama klõpsuga ots väljuvasse auku ja imiots siis klambriga torule? Veel lihtsam, kui 124 filtrit panna. RE: CDI kütusefiltrist - ReinGSM - 04-10-2017 (04-10-2017, 10:17 PM)v6sa Kirjutas: Kas sellele läheb sama klõpsuga ots väljuvasse auku ja imiots siis klambriga torule? Jah. Plekist filtri toru ja auk on samad nagu su plastik topsiku kaanel. See Mahle oli suvaline pilt netist, ära selles toote numbris hästi kindel ole! Meil on Hengstina mingi analoog kindlalt sees. Leiad ka kindlasti veel sellise variandi, kus saad sooja tagasivoolust tuleva kütte ka filtrisse lasta sarnaselt plasttopsi lahendusele. Ma ei näinud selleks vajadust. RE: CDI kütusefiltrist - v6sa - 05-10-2017 (04-10-2017, 10:38 PM)ReinGSM Kirjutas: .... Mis on saatanast Külma kütust mahub samasse pihustustsüklisse rohkem --> on küttesegus rohkem süsivesinikke --> saab rohkem õhku anda --> saab rohkem võimsust töötaktist. Number on täitsa toimiv, lihtsalt lühemale mootorile. RE: CDI kütusefiltrist - 92S500 - 07-10-2017 (05-10-2017, 08:00 AM)v6sa Kirjutas:Om648 filter peaks äkki olema see mida otsid?(04-10-2017, 10:38 PM)ReinGSM Kirjutas: .... |