Ml 400 CDI, mis sellest arvata? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: Ml 400 CDI, mis sellest arvata? (/showthread.php?tid=46918) |
Ml 400 CDI, mis sellest arvata? - MBw140 - 12-09-2017 https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ml/9077189 Mis arvata 2003 aasta Ml 400cdi , sellist pakutakse vahetusautoks...kuidas tollel mootor ja rooste ja üldse mis arvata kui hea masin? RE: Ml 400 CDI, mis sellest arvata? - Lahekas - 13-09-2017 Allikas: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20349 Mootor Hoiduge 400CDI-st Esialgu pakuti vaid ML320, ehk 3,2liitrise V-6-mootoriga mudelit, aasta jooksul lisandusid 2,7liitrine CDI-diisel ning 4,3liitrine V-8 (vastavalt ML270 CDI ja ML430). Viimane oli esitlusel üks kiireim džiip maailmas, tehes 0–100 km/h 8,4 sekundiga. Vastav on ka kütusekulu: tehase andmeil linnas 19 l / 100 km. Kolmandiku võrra säästlikum on diisel, mida muuseas müüdi ka manuaalkäigukastiga. Meie järelturul liiguvad siiski 99% ulatuses automaatkastiga ML-id. Ajapikku lisandusid uued jõuallikad ning vanemad vahetati välja: ML430 asemele tuli ML500, ML320 asemele ML350 (3,7 l), samuti neljaliitrine diisel 400CDI ning ML55 AMG (0–100 km/h 6,9 s, linnakulu 20,6 l / 100 km). Bensiinimootorid on üldjoontes kõik vastupidavad ning janused. Tavalisemad on erinevate andurite vead, ostes tasub igaks juhuks kuulata, ega kett häält tee. Parim variant oleks siiski 270CDI – juhul, kui see on korras ning hooldatud. Jõust puudu ei jää ning kütusekulu on talutav, kuid nagu nüüdisaegsetel diislitel ikka, esineb erinevaid toitesüsteemi rikkeid ning nende remont pole kunagi odav. Uuena meeldis rahajõmmidele ka 400CDI – karu jõu ning üsna väikese januga mootor. Ent pruugituna selle kohta head sõna naljalt ei kuule. Erinevaid ja väga kallilt likvideeritavaid vigu oskab spetsialist järjest üles lugeda ning olgu müüja jutt kuitahes ilus, 400CDI-st oleks targem kaarega mööda minna. Viiekäiguline automaatkäigukast on mehhanika poolelt vastupidav, kuid mitte veatu. Silm tasub pealhoida õlileketel ning alt võib vedada elektroonika. Püsiva nelikveoga ML-il jaotatakse tavaoludes veojõudu suhtes 50 : 50 esi-ja tagaratastele, kuid vastavalt vajadusele mängitakse seda kiirelt ümber. Veojõukontroll toimib läbi ABSi, pidurdades läbilibisevaid rattaid. Kui autot on kasutatud palju maastikul või haagise veoks, võib puruneda vahekast. RE: Ml 400 CDI, mis sellest arvata? - BlackLady - 13-09-2017 Tänaseks peaks olema juba enamusel likvideeritud igasugu vigu, mis sellel 400CDI mootoril on. Ja enam pole need nii kallid vead nagu 10-15 aastat tagasi. Muidu kui ML500 leida ei anna, siis valiksin ise ka CDI ja just 400... RE: Ml 400 CDI, mis sellest arvata? - v6sa - 17-09-2017 IGasugune Suur Mootor eeldab piisavat remondifondi ja mune selle kasutamiseks. ML ja eriti 400 CDi ei tee siin erandit. Kõige hullem on KST millega kuidagi remonditud isend. Muidu on emmell täitsa lahe liikur. Kui sõiduauto kulud korda kaks ei hirmuta, siis tseeerrveele teeb pika puuga ära. RE: Ml 400 CDI, mis sellest arvata? - nostromo - 17-09-2017 Antud isend juba müüdud. RE: Ml 400 CDI, mis sellest arvata? - arturmalcik - 18-09-2017 400cdi kõige parem mootor võrreldes nende võrre mootoritega mille iga nädal küsitakse |