S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. (/showthread.php?tid=46288) |
S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Tyymiiz - 12-06-2017 Tervist. Pöördun sedapuhku teiepoole järjekordse murega, nimelt Diisel c270 ei taha kuidagi enam käima minna , Olenemata kas külm või soe . Vahest tahab 3 tsüklit starterit , kui aga siis käivitub käib kui viiul, ei tahma, ei lonka, ei jäta vahele, vms .Pihustite juurest on kenasti kuiv, seibid on hiljuti vahetatud. Edasi läheb kah nagu ikka ilma probleemideta. Filter on ka suhteliselt värske. Ei tea kas kokku satumus või mitte aga täheldasin probleemi peale seda, kui kaitsme karbid elektroonika puhastusaine ja suruõhuga üle käisin. Kas etteande pumbal on ka oma kaitse ? Kas kütuse voolikud jooksevad ka vihma äravoolu kohtade ligidalt ? Kas keegi oskab miskit muud arvata pakkuda ? Ette Tänades Tarvo. RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - v6sa - 13-06-2017 Mida auto arvutile kurdab? Arvamisest on vähe kasu, tuleb probleemi esinemisel vaadata, mis toimub ja millest puudu jääb. Enamasti jääb kütusesurvest... RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Tyymiiz - 13-06-2017 (13-06-2017, 12:17 PM)v6sa Kirjutas: Mida auto arvutile kurdab?Arvutiga kallale pole saanud veel. Hetkel tundub viga olema õhus ja tagasi vajuvas kütuses. antud pildil nr 255 voolik on sisuliselt vahuse ja korraliku küttust täis umbes kolmveerand on vahune ja veerand ilus kütus. sealt ka vajub küttus tagasi.Mis aga arvamisse puutub siis mõtlesin ehk kellelgi laadsete sümptomitega probleemi esinenud. RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - onu_siim - 13-06-2017 Vaheta o-rõngad etteande- ja kõrgsurvepumba küljes, samuti latti mineva toru oma. RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Tyymiiz - 16-06-2017 (13-06-2017, 10:02 PM)onu_siim Kirjutas: Vaheta o-rõngad etteande- ja kõrgsurvepumba küljes, samuti latti mineva toru oma. oskad ehk soovitada kust antud rõngaid võiks saada? Kas ainult silberist võis rõngad kaasa ja hydroscandi (eelistaks orig rõngaid pigem) RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Tyymiiz - 20-06-2017 Nii tihendid vahetatud olukord justkui paranes veidi, enam pole torus nii vahune kütus aga kui mootor seisma panna siis kütus vajub torus tagasi, kas kusagil mingi klapp on ka vahel, mis peaks kütust üleval hoidma ? (diagnosti pole veel saanud , püüan nädalavahetusel ) Ehk siis saab targemaks. Samas kahtlen veidi ka taga paagis oleva puma töös. RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Tyymiiz - 20-06-2017 (20-06-2017, 08:59 PM)onu_siim Kirjutas: Kütusefiltrit pole hiljaaegu näppinud?Sellega on see teema, et mul on tavaline kütusefilter sealsed torud vahetasin ära ja panin uued tigu klambrid. seal õhku vahele ei tule (kui siis väga vähesel määral on mulle näha). RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Markko - 21-06-2017 Pakun, et tagasivooluklapp vajab vahetust kui kütus ära vajub. RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Tyymiiz - 21-06-2017 (21-06-2017, 09:25 AM)Markko Kirjutas: Pakun, et tagasivooluklapp vajab vahetust kui kütus ära vajub.Oskad ehk juhendada kus asub ? RE: S203 c270 2002a. Pikk käivitus. - Tyymiiz - 26-06-2017 Seis on nüüd selline, et kompuutrisse ma ei saanud ja läänest tagasi tulles ning hoovi parkides enam suksu kuidagi käima ei tahtnud minna siis jätkasin probleemi otsinguid. Panin kapoti alla 10l kanistri diisliga, kui õhu oli välja tõmmanud oli poole pöörde pill. Sama toru mis enne vahutas oli ilus läbipaistev seega ainuke loogiline järeldus paagi ja filtri vahelises torus peab kusagil pragu vms olema, et õhku tõmbaks. püüan nüüd lähiajal ära vahetada ja teilegi teada anda kuidas seisud on. |