GL450 Venemaalt ja meil üksik tüübikinnitus? Hort-is remont. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: R, M, GL, G-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=108) +--- Teema: GL450 Venemaalt ja meil üksik tüübikinnitus? Hort-is remont. (/showthread.php?tid=46224) |
GL450 Venemaalt ja meil üksik tüübikinnitus? Hort-is remont. - onuraiu - 01-06-2017 Nii saabus kätte aeg, kus SL500 tahan vahetada GL vastu.. plaanisin ühte müüa ja teist osta, aga üks vend pakub vahetust kohe GL450.. Vaatasin juba autot natuke, kuni kiirendamise peale taga pimedaks läks.. Nüüd läheb kutt Hort'i veesärgi tihendit vahetama (plokikaane tihend?), ega ma auto taga nuusutamas ka ei käinud, olen neid vahetuse pakkujaid enne näinud ja tumeda pilve peale ütlesin kohe nägemist Igatahes, kuna ta nüüd Hort'is laseb auto korda teha, siis uurisin edasi ja leidsin et auto on toodud Venemaalt ja MNT registris on kirjas: ÜKSIKSÕIDUKI KINNITUS: TAVA. Mis see tähendab? Kas Vene turu autod on millegipoolest erinevad EU turust? või on tegemist lihtsalt meie EU-riigi formaalsusega? PS. Keegi siin Horti'ist ka on ja lubaks mul esmaspäeval autot kaema tulla kui tihendivahetus käsil on? RE: GL450 Venemaalt ja meil üksik tüübikinnitus? Hort-is remont. - v6sa - 01-06-2017 (01-06-2017, 01:39 PM)onuraiu Kirjutas: ... Kas Vene turu autod on millegipoolest erinevad EU turust? Keskkonnanõuded ja märgised-tähised on kohe kindlasti erinevad. Kas on erinevus ka raudvaras, ei oska öelda. RE: GL450 Venemaalt ja meil üksik tüübikinnitus? Hort-is remont. - arcar - 01-06-2017 (01-06-2017, 01:39 PM)onuraiu Kirjutas: Nii saabus kätte aeg, kus SL500 tahan vahetada GL vastu.. plaanisin ühte müüa ja teist osta, aga üks vend pakub vahetust kohe GL450.. Vaatasin juba autot natuke, kuni kiirendamise peale taga pimedaks läks.. Nüüd läheb kutt Hort'i veesärgi tihendit vahetama (plokikaane tihend?), ega ma auto taga nuusutamas ka ei käinud, olen neid vahetuse pakkujaid enne näinud ja tumeda pilve peale ütlesin kohe nägemistJoonase nimeline tegelane siit foorumist on Lesvenist,saada ps.talle ! Üksiksõiduki kinnitus peaks olema,tüübikoodi kinnitus,mis on suht tavaline kui kolmandast riigist auto tood,šveitsist tuues saadetakse samuti tüübikinnitusse ja osad euroopa autod isegi käivad tüübikinnitusest läbi.(ilmselt sepärast,et autot pole müüdud eu-sse ja kere nr.järgi ei saa auto tyypi kinnitada idiootsus ruudus. See tundub olevat eu ametnike kiiks taaskord sellise jama korraldamisel mis ei erine eriti endisest CCCP-ist. GL450 Venemaalt ja meil üksik tüübikinnitus? Hort-is remont. - .Alar. - 01-06-2017 Ah, mis jutt. Tõin sõbrale E55 Kompressori Rootsist, see läks samuti üksiksõiduki tüübikinnituse alla. Pidi olema kinni aastast, mootorist ja takkaotsa ka varustusest. Kui varem pole täpselt samade näitajatega autot regatud siis kohe üksiktüübikinnitus. Igatahes põdeda pole mõtet. Lihtsalt järjekordne näide Maanteameti kohta, kus liigne agarus on ogarus RE: GL450 Venemaalt ja meil üksik tüübikinnitus? Hort-is remont. - v6sa - 01-06-2017 Tüübikinnitus on kõigil alates 2004 Eestis registreeritud sõidukitel. Üksiktüübikinnitus antakse konkreetsele autole, müüvad firmad on oma mudelid tüübikinnitanud seeriana. Sama tüübikinnitus kehtib kogu El ala, va. UK. Seetõttu asi uute autode müüjatele ka meeldib: teed ükskord mõõtmised-sertimised ära aja edaspidi liigub vaid paberipakk. Samasugune "jama" on igas riigis ka väljaspool EL, lihtsalt nimetus on erinev |