Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB V140 S600L 1995 - evilman - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: MB V140 S600L 1995 - evilman (/showthread.php?tid=45915)



MB V140 S600L 1995 - evilman - evilman - 26-04-2017

Mercedes-Benz V140 S600L 1995
Aasta: 22.05.1995
Mootor: 6.0 48V V12 290kW

Pikka aega olen otsinud V140 S600L kõik võimalikest maailma otstest. Lõpuks ilmus netti müüki Soomes just selline nagu olin otsinud.
Auto ostes pigistasin natuke silma ka kinni, kuna kõik ei olnudki päris ideealne. Auto pole ju uus ja vajab siit sealt tegemist. Ütleme nii, et toorik hea – võrreldes oma 500E projekti algusega Tongue
Proovitud- vaadatud ja nii saigi koju toodud oma ajastu lipulaev V140.

Varustus:
kahevärviline nappa nahk, kiirusetundlik rool, el. klapitavad soendusega peeglid, parkimis andurid, 4x el. istmed+soendus+mälud, vihmasensor, soendusega aknapesu süsteem, isetumenev mäluga peegel, soft-close uksed ja luuk, navigatsioon, nivoo amordid, tagareisija valgustusega meikimis peeglid, 4 tsooni kliima, must lagi, klaasist el. luuk

Baasvarustusele võetud lisad:
047 ?
199 värvitoon
247 ashtray and cigar lighter in the rear, illuminated
303 front folding armrest with storage tray
414 electric tilting/sliding roof in glass version
540 roller blind, electric, for rear window
541A double roller blind used as luggage and passenger guard
582 air conditioner in the rear
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
682 fire extinguisher
872 heater for rear seat bench
873 seat heater
884 trunk lid additional locking mechanism (HZS)
980 vehicle registration book and general operating permit no. on type plate

See reedel veedame koos aega sober Lesveni juures.

Vahetusse lähevad
- kõik 4 logarit
- esimesed 2 väikest logari kummi
- tuleb uus põhjakate, koosneb kolmast osast
- esimesed amordid
- esimesed vedrud
veel nipet näpet

Vead/tegemiste list:
- parkimisandurid ei tööta (andur kutu)
- soft close pump kutu
- tagumised ukse lingid seest poolt avades käivad raskelt/nõksuga lahti – seotud ilmselt eelmise probleemiga?
- ees olevad depo tuuningud minema visata ja originaalidega asendada.
- sees olev delfiinidega raadio minema visata. Becker mexico pro eelnimetatuga asendada.
- jaapani keelne navi koos kõige sinna juurde kuuluvaga välja võtta. Asemele tuleb originaal sahtel.

Selline ta on
[Pilt: 65244-2.jpg]
[Pilt: 38787-1.jpg]
[Pilt: 99649-3.jpg]
[Pilt: 37599-4.jpg]


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - nostromo - 26-04-2017

Nagu juba korra kiitsin siis SUPER!Eusa_clap Endagi 1 unistusi.

Väike norimine-korrektne keremudel siiski W140 mitte V140. Kupee siis C140.

Ainult need uuekooli öhulised Jaapani riisi stiilis veljed vahetaks ise massiivsele kerele sobivamate 18"-19" AMG Monoblockide, AERO II, Brabus Monoblock III, Wald, Lorinseri vms vastu:

[Pilt: Mercedes_c140_cl600_Wald_bodykit_3.jpg]
[Pilt: P1010660.jpg]
[Pilt: 969ba8a1ffee6f18b3ad3ac0612cb258.jpg]

Sisust vöiks ka paar pilti ollaSmile

Loodetavasti siis väga palju hoolt ei vaja ja hoia meidki kursis mida konkreetselt tehtudThumbsup


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - evilman - 26-04-2017

V140 - pikendatud kerega
W140 - tavalise kerega
C140 - kupee


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - nostromo - 26-04-2017

Jälle targem.

Sisu ka ilus. Ja tagumised el. istmed üsna haruldane lisaThumbsup

Mulle tundub et praegu veel viimane aeg selliseid osta enne kui lastakse ära mädaneda vöi korralikud lakke töusevad. Täitsa kadedaks teebSmile

Ise vahetaks veel ka kummimatid orig. veluuride vastu.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - evilman - 26-04-2017

wikipedia --> [Pilt: 68226-v140.png]



RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - nostromo - 26-04-2017

VV140 siis veel Pullman.

Related: SsangYong Chairman HEusa_angel


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - evilman - 26-04-2017

(26-04-2017, 09:26 PM)nostromo Kirjutas: Jälle targem.

Sisu ka ilus. Ja tagumised el. istmed üsna haruldane lisaThumbsup

Mulle tundub et praegu veel viimane aeg selliseid osta enne kui lastakse ära mädaneda vöi korralikud lakke töusevad.

Ise vahetaks veel ka kummimatid orig. veluuride vastu.

Varustus oli üks prioriteet ostmise puhul.
Need siguli kummimatid olid ostes sees, nende all on suht heas nooruses olevad velüürid.
Viskan need välja kui saan tellitud originaalid pika kere kummimatid. Mu töö on selline, et ei kannata jalga tõsta velüüri peale (muda kuupikuid täis hetkega). Pidupäevaks võib kummimatid panna pagasniku Unibrow




RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - nostromo - 26-04-2017

Selge, siis küll.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - evilman - 08-06-2019

Nonii.. kirjutame siia ka mis siis vahepeal toimunud on. 80% ajast on auto seisnud erinevate anomaaliatega Veho hoovi peal.
Täna võin öelda, et lõpuks oleme jagu saanud probleemidest.

Vahetatud asjad:
- terve mootori juhtmestik
- mõlemad õhulugejad
- genekas
- mõlemad lambdad
- mõlemad jagajad
- roolivõimu/nivoo pump
- esituled ja suunad
- uued originaal tagatuled
- kliima pump
- rullikud, pingutid, rihmad
- kõik mootori ja kasti tihendid
- kliima plokk
- radiaator
- tagaistujate kliima pump
- kõik pidurikettad ja klotsid
- uued amordid ja vedrud
- kõik sillaosad põhimõtteliselt välja vahetatud
- uus solar esiklaas
- uued tagumised peatoe mootorid
- 2x sport katalüsaatorid
- käis automaalri juures, tehti välimus viisakamaks
- uued originaal W140 veljed 19" esimesed 8,5 tagumised 9,5
- salongi katkised puitdetailid välja vahetatud
- uued embleemid paigaldatud peale värvitöid

Keegi ütles minule kunagi, et selle kerega S mersule on kohane vibreerida suurel kiirusel.
Ei mäleta enam kes see oli aga kui meelde tuleb siis teen talle tiiru, et vastupidist tõestada.

Teekond on pikk olnud aga asja on saanud. Mootor töötab siidiselt ja hobused on alles.

[Pilt: 67753-IMG_6283.JPG]
[Pilt: 94235-IMG_6286.JPG]
[Pilt: 27785-IMG_6289.JPG]
[Pilt: 76857-IMG_6291.JPG]
[Pilt: 49539-IMG_6292.JPG]
[Pilt: 66584-IMG_6293.JPG]


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - nostromo - 08-06-2019

Suur töö ära tehtud ja hea reg nr. V12-märgid ka nüüd öigetes kohtades-enne häiris.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - Karl - 09-06-2019

Ilus elajas ning sellele kodanikule väid öelda,et tal endal miskit vibreerib, 140 on väga sujuva sõiduga.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - Heinar - 09-06-2019

See rooli vibra teema on vahel jah läbi käinud, arvati isegi et šarniir võib tekitada...kes teab.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - Andres - 10-06-2019

Vibra tuleb rooli ka surnud amordi puhul. Räägivad kurjad keeled.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - stihl - 10-06-2019

Need siis peavad ikka tõesti väga pahatahtlikud ja kurjad keeled olema...Eusa_clap

Sest ei pekkis amort ega lõtkuga sharniir ei tekita mitte mingisugust vibra.
Kui see vibra on roolis tuda (ja sirgel teel sõites, mitte pidurdamisel), siis on see ainult velje - rehvi - tsentri - balansi teema.
Kas see amort üldse küljes on või puudub, vibra mõttes mingit vahet pole. (siis on sada muud häda)

.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - Zlang - 10-06-2019

C140 tekkis vibra vale rõhu tõttu rehvis.


MB V140 S600L 1995 - evilman - .Alar. - 10-06-2019

R129 puhul ajasin vibra nagu hull taga, pea kõik jupid esisillas uued, 3 eri kohas rehvid ja veljed balanssitud aga korda sain lõpuks Silberis, kus on vist lähikonna väheseid Road Force rattabalanseerimispink, mis rattale ka reaalset survet avaldab balanseerimise ajal.


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - v6sa - 14-06-2019

(10-06-2019, 04:57 PM)Zlang Kirjutas: C140 tekkis vibra vale rõhu tõttu rehvis.

Kui täpne olla, siis mitte vale rõhu tõttu, vaid ebaõige rehvirõhk (enamasti liiga madal) andis rehvi ebatäpsusele võimaluse hakata raputama. Rõhu tõstmisel "muhk" kaob ja vibrat ei ole. Kusjuures masendavalt tihti esineb ka "kvaliteettootja" kogenud rehvidel...


RE: MB V140 S600L 1995 - evilman - Zlang - 16-06-2019

Jep. Rõhk oli madal.