Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W126, 420 SEL, 1988 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: W126, 420 SEL, 1988 (/showthread.php?tid=42902)



W126, 420 SEL, 1988 - 140KW - 18-06-2016

Mark:  Mercedes-Benz 420 SEL
Väljalaskeaasta: 1988
Läbisõit: 229 078 km
Võimsus: 165 KW
Mootori valem: 4,2  V8
Pikkus: 5160 mm
Täismass: 2180 kg
Lisavarustus:  konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus,  ABS pidurid, 2x akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (15),  püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeeglid,  2x istmesoojendused,  stereo,  välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, nahkpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, Ortopeediline juhiiste
Muud: Tegemist pikendatud versiooniga, mis 16 cm pikem, kui tavaline W126. Värvus on tume hall ,peaaegu must.
Sõit Hollandist eestisse oli mugav ja nauditav Eusa_whistle
Armatuuris pragusid pole.
Istmed, nahad terved ,väljaarvatud juhi istme välis alanurk, kõik salongi detailid olemas ja terved.
Amordid väga head.


Võimalik et ostan lisaks laia servaga 17-18 tolli valuveljed. Kuigi need originaalid on oma originaalsusega ka sobivad.
Tegemist on korraliku masinaga, kuhu tasub investeerida.


RE: W126, 420 SEL, 1988 - v6sa - 18-06-2016

SELliseid autosid juurde enam ei tehta. Kannatlikku meelt SELle pidamisel.Eusa_angel

Kui tagument madalas, siis esmalt tuvasta nivoovedrustuse olemasolu ja toimimine. Nelikomakahel võib seda ka mitte olla.

Sõltuvalt auto varasemast elukohast ja -kommetest võib tagastange alt või tagarattakoopast nii mõndagi huvitavat leida. Aga võib ka mitte, kui autot pole ujutatud soolas või on süstemaatiliselt peale iga suplust pestud.


RE: W126, 420 SEL, 1988 - siimruz - 18-06-2016

Kihvt masin! See 4300.-hind selle eest! küll veidi vähe! Paistab päris komplektne veel. Ma müüsin oma kunagise 260SE lühikese kerega. 3200.- ära. Ma arvan et pigem putita teda ja hoia hinda kõrgemas. Minul tunti toona huvi isegi venemaalt selle vastu. Läks ta hoopis Riiga ühe fanaatiku kätte! Paraku eestis oli parim pakkumine sellel korral 1500.- euri ja üleolev käitumine. Eestis ongi vist rariteete raske müüa. Siin on neid inimesi kes nende väärtust hinnata oskavad vähe. Pigem sellised kes tahavd kõvatada aga kässi välja käia ei taha.


RE: W126, 420 SEL, 1988 - nostromo - 18-06-2016

Juba tükk aega tagasi silma jäänud kui üsna korralik isend. Jöudu nii kordategemisel kui ka edu müügis!


RE: W126, 420 SEL, 1988 - v6sa - 18-06-2016

(18-06-2016, 10:31 PM)140KW Kirjutas: ...
tagaratta koopast samuti
...

Ma pidasin silmas tagarattakoopa ja küljekarbi nurka seestpoolt. Sinna oskab sodi koguneda ja sodi teadagi on väärt pesamaterjal korroloomale.

Sisu on must nahk?
See auto:
[Pilt: 81525940.jpg]


RE: W126, 420 SEL, 1988 - Mike22 - 19-06-2016

Väga ilus SEL, ja oli isegi ostumõte Smile


RE: W126, 420 SEL, 1988 - Sm.Tihhonov - 22-11-2016

Midagi pole rohkem vaja teha. Kui vett pähe ei tilgu, siis ongi kõik hästi. Ainus pisiasi, et rehvidesse võiks lasta korraliku ülerõhu sisse. Näiteks 3,5-4 bar. Enne esimest sõitu lased jälle tühjemaks tagasi. Siis ei vaju rehvid talvega nii kandiliseks.


RE: W126, 420 SEL, 1988 - hents99 - 02-05-2017

Kui nuka tagant numbri (2-kohaline) ütled, siis võin oma varudest vaadata.

Nuka kulumine õli põletamist otseselt ei tekita. Pigem juhtpuksi vahelt.
Kui ketitaldasid vahetanud pole, siis soovitan kogu mootor lahti võtta ja vaadata, miks on nukkvõll kulunud. Ilmselt on õige aeg saaled üle kontrollida....Ja siis lõpuks uued ketitallad ka!