M:MB C200 kompressor w202 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Turg (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=20) +--- Foorum: Sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=24) +--- Teema: M:MB C200 kompressor w202 (/showthread.php?tid=42810) |
M:MB C200 kompressor w202 - kaunvili - 08-06-2016 Keretüüp - w202, WDB2020251F542545 sedaan Mudel - C200 Sport Mootor - 2.0 R4 141kw Käigukast -manuaal Aasta - 1/97 Värvus - hall Varustus -2x el.aknad, kesklukk, vahetatud/toimiv el.antenn, 2x kokkuklapitavad el.välipeeglid, kont, tagaistmed allaklapitavad, atraktiivseim Mille Miglia riidest sisu ( juhiistme nurk kulunud ), pre carbon era analoogsed salongi originaalliistud+välimised nö. B-piilari katted, AMG Aero 15" velg+suverehv, laekaga käetugi ees, välistemp näidik, külma/sooja poolfunktsioonid, tagumised peatoed allaklapitavad, originaal apteek, ühes tükis nahk kknupp ( praktilisem on kahes osas ja Esprit kirjaga kaasa anda, samuti soovi korral saab koodiga ja toimiva ajastukohase Beckeri kassetika kaasa rääkida ) Hind -1800e Asukoht: Keila, kindlale huvilisele annab ka mujale tuua. 56096074 Lühidalt on masinale enam-vähem ring peale tehtud ning kõik elementaarne vahetatud ning oluliselt pealegi. Rahaliselt tuleb 1500e eest kaks lähiaja arvet kaasa, millest viimane väärtuses 1000e 06.06.2016 seisuga ning ümaralt poolele mootorile ja elektroonikale kehtiv garantii ( täpne detailne list huvilisele koha peal ) Nii et positiivse poole pealt on asi tehniliselt väga korralik ja mingeid lisalükkeid ei vaja, ainult istu ja sõida. Kütet ka hetkel ei ole vaja, paak täis. Kokkuvõttes üks atraktiivsemaid isendeid võimsa aga ökonoomse mootori näol nö õige kasti ja veoskeemiga ( sõltub muidugi fännist, kel MB atm rohkem hingelähedasem ) Küttekulu osas endal arvutuslik min on 6.3/100 saadud, ehk siis vajadusel ei ole probleemiks ükski möödasõit ning teinekord vajadusel on Harju keskmise igapäevaliikuriga võrreldes madala küttekuluga. Long runis väga madalad ülalpidamiskulud, eriti nüüd uuele omanikule kui enam-vähem kogu auto uuel ringil. Negatiivse poole pealt on asjal C-klassile omaselt roostet ja kes rohkem välimuse kui tehnikaga sõidab, ei pruugi paraku sobida. Positiivne samas rooste osas on see, et kerel on kaks roostepiirkonda, ülejäänud jääb eemaldatavatele detailidele. Ehk siis kui rooste segab, on lihtsaim sama värvi uste ja kapoti vahetuse teed minna ning pääseb kere- ja värvitöödest aga sõltub kõik uue omaniku visioonist. Kindl on hetkel kehtiv selle aasta septembri alguseni ja tuleb ostjale kaasa, vähemalt minul on ta üle keskmise soodne. ÜV-le pole jõudnud ja vb ongi parem huvilisega koos minna aga loeks hinnasees olevaks. Kel huvi asja vastu, tuleb sõidab ja vaatab ise üle ning arutab koha peal lähemalt. Üks pilt, rohkem leiab a24 ning kui huviline siin soovib lisapilte konkreetsetest detailsetest kohtadest, saab igati teha. RE: M:MB C200 kompressor w202 - kaunvili - 26-06-2016 Üv 08.2017, ainukeseks vealaadseks asjaks ühe tagumise piduri kehvem %. Vahetused mõeldavad samuti. |