Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar (/showthread.php?tid=41713)



MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 18-02-2016

Mark: MERCEDES-BENZ E 320 CDI
Väljalaskeaasta: 2001
Läbisõit: 412000
Võimsus: 145kw
Mootori valem: 3.2 R6

Vinkoodi järgi varustus:

Parameter Value
026 DISCONTINUATION OF SPARE KEY
210A LEATHER
211A LEATHER ANTHRACITE
213 PARAMETER STEERING
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
677 AVANTGARDE CHASSIS
680 LA WHL, 5-HOLE DESIGN, AVANTGARDE
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS, BAND FILTER, REAR WINDOW-ES
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
801 AEJ 00/1 R 170 AEJ 99/2
831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
M613 R6-DIESEL ENGINE M613

Tere

Pealkirjas nimetatud mersut oman tegelikult juba 2015 aasta juulist saadik aga nüüd mõtlesin teema teha, et ka endal parem jälgida oleks hiljem, mis tehtud. Kere oli ostes üsna roostes, praeguseks mõlemad esitiivad uute vastu vahetatud. Umbes kuu aega peale ostu otsustas veepumba laager kinni joosta seega sai vahetatud veepump, rihm ja kõik rullikud. Pisiasjadest veel stabikondid, üks sarniir, kõik filtrid jms vahetatud. Siiani olen sõitnud temaga kuskil 12000km ja olen rahul. Külmade ilmadega tunnen istmesoojendustest puudust ning avantgarde vedrustus oli algul üsna harjumatu kuid praeguseks väga meeldima hakanud. Sisu on 400tuhat sõitnud auto kohta üllatavalt hästi säilinud, mingiaeg kindlasti ka seest pildid.

[Pilt: t760_12746320_910990452351067_1486399096_n.jpg]

[Pilt: t760_12722028_910990459017733_1992622196_n.jpg]

[Pilt: t760_12179631_850278471755599_493016370_n.jpg]




Praegu on esisillas kuulda ka mingid kolinat, see tuleb lähiajal üle vaadata. Samuti annab endast aegajalt märku hiina õhulugeja. Ühe esitiiva vahetas sügisel ära kindlustus:

[Pilt: t760_20151116_100919.jpg]

Suveks sai ostetud ka 17" veljed, praegu piltidel olevad originaalid jätangi talvel kasutamiseks.
[Pilt: t760_mersu_veljed.jpg]




RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 12-03-2016

Vahepeal vahetatud MAF sensor, nüüd laseb mootoril ilusti pöördesse minna ning ka kickdown töötab nii nagu peab. Samuti sain lahti esisilla jubedast kolinast, mida põhjustas juhipoolne ülimine õõtshoob. Kevadel plaanis seest suurpuhastus teha, nahahooldus jms.

[Pilt: t760_IMG_20160302_193059.jpg]

[Pilt: t760_20160219_165059.jpg]

[Pilt: t760_20160219_165110.jpg]

[Pilt: t760_12789789_10153458495345959_840714760_o.jpg]


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Ott - 12-03-2016

Millised MAF-i sümptomid olid? Tundub, et minu autol viitab samuti sinnapoole. Hinda ka mäletad?


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Black66 - 12-03-2016

Kui MAF ära, siis mootor avariirežiimis, üle 3000rpm ei lähe.
Mõistlik panna Pierburgi toode, hinnad olenevalt poest 70€-80€. Kui huvi on, võid ühendust võtta, saab vähe odavamalt.


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 12-03-2016

(12-03-2016, 10:48 AM)Black66 Kirjutas: Kui MAF ära, siis mootor avariirežiimis, üle 3000rpm ei lähe.
Mõistlik panna Pierburgi toode, hinnad olenevalt poest 70€-80€. Kui huvi on, võid ühendust võtta, saab vähe odavamalt.

MAF sensori veatunnused olid jah tühikäigul 3000rpm piiraja, sõites vahetas käiku kuskil 2000 pöörde juures isegi põhjagaasiga, käike ise alla ei vahetanud kickdowni vajutades ehk üleüldse käitus uimasena. Minul läkski peale Pierburgi sensor ja maksis koos soodusega vist 57 eurot.


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 14-04-2016

Mercedes-Benz on vahepeal endale suveveljed/rehvid alla saanud ning tehtud ka suurem puhastus nii seest kui väljast - pigipesu, naha ja plastikute hooldus. Samuti lõpetas enda töö ootamatult kardaani tugilaager ning kohe peale seda juhipoolne mootoripadi, mis mõlemad kiirelt vahetatud said. Mootoripadi läks SWAGi toode. Peale juhipoolse õõtsa vahetust on tekkinud veermikus paremalpool ka mingi uus kolin millele pole veel jälile saanud.

Mõned pildid ka:
[Pilt: t760_IMG_20160414_114501.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20160414_114450.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20160414_114515.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20160414_114310.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20160414_114337.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20160414_114615.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20160414_114544.jpg]
[Pilt: t760_IMG_20160407_185051.jpg]


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 21-04-2016

Sai dünos ka auto ära proovitud

[Pilt: t760_IMG_20160421_155440.jpg]


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - ZEBRA111 - 21-04-2016

Njaa...asja saab. Õpid Tallinna Tehnikakõrgkoolis, et saad kohe seadmetega autol vigu diagnoosida/parandada? Palju auto sul kütet võtab?


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 22-04-2016

Praegu olen keskmiseks kuluks kuskil 6,5-7l saanud. Päris palju linnasõitu ka sees. Õpin tõesti TTK-s, samuti olen sealse dünopingi operaator, kui kellelgi peaks huvi tekkima.


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 05-07-2016

Varsti juba uus õlivahetus käes. Praeguseks läbisõit 420500km. Vahepeal tehtud ka suurem hooldus, mille käigus vahetatud kõik pidurikettad-klotsid, käiku läks parempoolse esimese supporti remontkomplekt, parem esimene ülemine õõts, parempoolse veovõlli tolmukate. Samuti sai vahepeal taastatud tagumised tõstmiskohad, mis peale talve kere küljest eralduda otsustasid. Tagumised roostetanud piduritorud sai ka välja vahetatud koos kogu piduriõliga ja voolikutega.

[Pilt: t760_DSC01763.jpg]

[Pilt: t760_13414109_992309400885838_782213263_n.jpg]

[Pilt: t760_13522465_1002205193229592_1193855279_n.jpg]


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - Jonar - 03-04-2017

Vahepeal on palju aega mööda läinud, Mercedes-Benz siiani ilusti igapäevases kasutuses. Hiljuti sai tehtud terve tagasilla vahetus, sest üks tala eespoolne puks oli nii kulunud, et maanteekiirusel auto tagaots õrnalt ujus. Lähiajal teen ka suuremad keretööd, mille käigus lähevad vahetusse kolm ust ja tagaluuk. Mõned pildid ka tagasilla remonidist:
[Pilt: t760_GOPR0543.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0549.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0564.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0551.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0552.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0554.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0560.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0565.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0566.jpg]
[Pilt: t760_GOPR0570.jpg]


RE: MB W210, 320cdi, 2001 - Jonar - jsv - 05-04-2017

päris kena masin. avantgard vedrustusel pole häda midagi kui oled varem mõne volvo v70 või sportvedrustusega bmw-ga sõitnud. isegi maa teedel on väga mugav sõita. nahksisu on muidugi mersudel müstikavaldkonnast. endal läbisõit samasse aukku ja kulumisjäljed minimaalsed. vaatan, et panid oma autole febi kauba külge. algul otsustasin sama teed minna kuid välismaa foorumites oli päris palju juttu febi kehva kvaliteedi kohta ja otsustasin lemförderi jubinad panna. õnneks on Mercedes-Benz veermiku jupid nii krdi odavad, et sinna kannatab vist ükskõik mis tootja oma panna.sama kehtib pidurite kohta. pildilt tundub, et oled ka boschi teed läinud.

Aga edu ja muretuid kilomeetreid.

Võid mulle infoks sõnumitesse jätta mõne hinna dyno kohta.