Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
C220 probleem 2,2D 98a ATM - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: C220 probleem 2,2D 98a ATM (/showthread.php?tid=41239)



C220 probleem 2,2D 98a ATM - deivu - 08-01-2016

Mure järgmine, talve tulekuga tuli probleem välja, kui veojõukontrolli maha võtad ja ratast ringi tahad lasta siis võtab ühe ratta täiesti kinni, kunde poolne paneb tühja ja juhi poolne lohja järgi, põhimõtteliselt libedaga kohalt ära ei saa, võtad kapotialt absi juhtme lahti ja kõik kontrollid maas ja kõik korras, ei tõmba ratast kinni, diagnost viga ei näita, kaitsmed üle vaadatud, ABS-i võrud taga uued, ehk oskab keegi aidata?


RE: C220 probleem 2,2D 98a ATM - v6sa - 08-01-2016

(08-01-2016, 11:13 AM)deivu Kirjutas: Mure järgmine, talve tulekuga tuli probleem välja, kui veojõukontrolli maha võtad ja ratast ringi tahad lasta siis võtab ühe ratta täiesti kinni, kunde poolne paneb tühja ja juhi poolne lohja järgi, põhimõtteliselt libedaga kohalt ära ei saa, võtad kapotialt absi juhtme lahti ja kõik kontrollid maas ja kõik korras, ei tõmba ratast kinni, diagnost viga ei näita, kaitsmed üle vaadatud, ABS-i võrud taga uued, ehk oskab keegi aidata?

Kellegi isetegevust ei paista? Mingeid lisajuhtmeid, salalüliteid? Need võivad olla ka juhtploki skeemis...


RE: C220 probleem 2,2D 98a ATM - deivu - 08-01-2016

Ei tohiks olla, auto olnud peres 3 aastat ja eelmised talved pole probleeme olnud, nüüd esimese libedaga :/


RE: C220 probleem 2,2D 98a ATM - v6sa - 08-01-2016

(08-01-2016, 11:44 AM)deivu Kirjutas: Ei tohiks olla, auto olnud peres 3 aastat ja eelmised talved pole probleeme olnud, nüüd esimese libedaga :/

Kas tagumised ABSi andurid annavad ossiga vaadates sama signaali? Kui vahetati võrud, aks siis ABSi töö muutus ka?

ETS (mis on ESP osa) töötab läbi ABSi andurite libisevat ratast piduritega püüdes. Ei ole välistatud, et auto arvates parem ratas kaabib ja vasakuga on kõik hästi. Kuigi tegelikult ei ole, eksole.

Ma loodan, et sel autol ei ole võimalik andureid risti ühendada...Icon_rolleyes


RE: C220 probleem 2,2D 98a ATM - deivu - 08-01-2016

(08-01-2016, 12:15 PM)v6sa Kirjutas:
(08-01-2016, 11:44 AM)deivu Kirjutas: Ei tohiks olla, auto olnud peres 3 aastat ja eelmised talved pole probleeme olnud, nüüd esimese libedaga :/

Kas tagumised ABSi andurid annavad ossiga vaadates sama signaali? Kui vahetati võrud, aks siis ABSi töö muutus ka?

ETS (mis on ESP osa) töötab läbi ABSi andurite libisevat ratast piduritega püüdes. Ei ole välistatud, et auto arvates parem ratas kaabib ja vasakuga on kõik hästi. Kuigi tegelikult ei ole, eksole.

Ma loodan, et sel autol ei ole võimalik andureid risti ühendada...Icon_rolleyes

Võrud saigi vahetatud kuna pakuti nende viga, ennem vahetamist olid diagnositga vaadates signaal korras, peale võrude vahetust pole diagnost läinud ja ikka sama viga küljes, mida sa mõtled andurite risti ühendamise all?




RE: C220 probleem 2,2D 98a ATM - v6sa - 08-01-2016

(08-01-2016, 12:42 PM)deivu Kirjutas: ...
mida sa mõtled andurite risti ühendamise all?

Vasak andur parema anduri pessa ja vastupidi. Praegu kõlab sedamoodi, et auto arvates püüab ta pidurdada läbilibisevat ratast, kuid reaalselt toimetab teise poole kallal.

Ole hea ja püüa oma teksti liigendada.Eusa_angel Paha lugeda seda komadega hakitud joru.


RE: C220 probleem 2,2D 98a ATM - deivu - 10-01-2016

(08-01-2016, 12:56 PM)v6sa Kirjutas:
(08-01-2016, 12:42 PM)deivu Kirjutas: ...
mida sa mõtled andurite risti ühendamise all?

Vasak andur parema anduri pessa ja vastupidi. Praegu kõlab sedamoodi, et auto arvates püüab ta pidurdada läbilibisevat ratast, kuid reaalselt toimetab teise poole kallal.

Ole hea ja püüa oma teksti liigendada.Eusa_angel Paha lugeda seda komadega hakitud joru.

Ei anna andureid kuidagi vahetusse ajada, viga ikka pole leidnud :/