Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: K: w210 e300 3.0td 130kW ATM (/showthread.php?tid=41180)



K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - Karl. - 02-01-2016

Probleem selles, et autol kaob mingil hetkel jõud ära. Kaootiliselt. Vahel käib edasi nii nagu tavaliselt, aga vahel mitte. Kui on see hetk, et jõud kaob ära, siis pöörded tõusevad samuti ääretult aeglaselt, ükskõik kui palju gaasi vajutada. Minu esimesteks mõteteks on et käigukastis mingi viga või hoopis gaasipedaali asendi anduris? Ehk on kellelgi midagi taolist olnud ning oskab ehk midagi rääkida sellest?


RE: K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - erx000 - 02-01-2016

Gaasipedaali asendiandur täiesti võimalik variant, minu omal ka vahetatud.


RE: K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - indrek - 03-01-2016

Minu oma uus omanik leidis ka peale soetamist samasuguse probleemi ja tal ilmnes, et katalüsaator oli sees juppideks ja vahepeal üks jupp kiilus väljalaskesse kinni ja väljuvad gaasid olid piiratud teovõimega.


RE: K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - kentq - 03-01-2016

Ainus võimalus on juhtme otsa minna. Auto läheb avariireziimi. Miks? Seda ütleb arvuti. Käigukastist tasuks viga kõige viimasena otsida.


RE: K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - Karl. - 03-01-2016

(03-01-2016, 04:24 PM)indrek Kirjutas: Minu oma uus omanik leidis ka peale soetamist samasuguse probleemi ja tal ilmnes, et katalüsaator oli sees juppideks ja vahepeal üks jupp kiilus väljalaskesse kinni ja väljuvad gaasid olid piiratud teovõimega.

katalüsaator on tühjaks tehtud.


RE: K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - Karl. - 04-01-2016

Arvuti näitas väntvõlli anduri viga.


RE: K: w210 e300 3.0td 130kW ATM - Karl. - 11-01-2016

Väntvõlli anduris viga igatahes ei ole..