Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
CE300 132kw aut 88a õlirõhk? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: CE300 132kw aut 88a õlirõhk? (/showthread.php?tid=40728)



CE300 132kw aut 88a õlirõhk? - jaanka - 17-11-2015

sooja mootoriga vajub D-ga valgusfoori taga oodates õlirõhu näidik peaaegu täitsa nulli, kas see on probleem või eesmärk? Eusa_angel Sõites ja gaasi andes suudab ikka rõhu vähemalt näidiku järgi üles saada.

on soovitusi?


RE: CE300 132kw aut 88a õlirõhk? - erx000 - 17-11-2015

Kõigepealt kontrolli andurit, tuttava autol vajus tühikäigul 1 peale ja seier õrnalt pendeldas, mehaanilise manomeetriga näitas peaaegu 3 ja pärast anduri vahetust viga kadus. Loomulikult võib viga ka raua pool olla.


RE: CE300 132kw aut 88a õlirõhk? - v6sa - 17-11-2015

(17-11-2015, 01:58 AM)erx000 Kirjutas: Kõigepealt kontrolli andurit, tuttava autol vajus tühikäigul 1 peale ja seier õrnalt pendeldas, mehaanilise manomeetriga näitas peaaegu 3 ja pärast anduri vahetust viga kadus. Loomulikult võib viga ka raua pool olla.

+1. Kui ise ei mõika, siis Tallinnas on Lesven selleks.


RE: CE300 132kw aut 88a õlirõhk? - sm. pelle - 17-11-2015

Kellegil m103 manuali pole? Mis need tehase soovitused on? Väljamaa foorumites väidetakse miinimumiks 0,3bar tühikäigul.


RE: CE300 132kw aut 88a õlirõhk? - kaupo51 - 19-11-2015

Mul on M103 owners manual pdf kujul (internetist tõmmatud). Ilmselt keegi on kunagi skanneerinud selle omale arvutisse.
Seal on kirjas nii. At operating temperature, the operational reliability of the engine is not jeopardized if the oil pressure at idling drops to 0,3 bar gauge pressure. However, the oli pressure must increase immediatelyupon acceleration.