S124 Laur - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: S124 Laur (/showthread.php?tid=40432) |
S124 Laur - Laur - 19-10-2015 Oli üks S124 3.0 Turbo müügis, ma siis ostsin ära, isegi ei tea täpselt miks, vist suuresti sellepärast, et turbo diisel 124 mul polegi veel olnud. Ja natuke kurb oli viimasel klubi üritusel liikuda ka. Skoda, VW ja üksik kollane MB General Information Make Mercedes-Benz Model 300 T Turbo-d / E 300 T Turbo-d Model year 1992 Trim level S124 Body style 5 Doors Combi Engine type 3.0L L6 SOHC 12V RWD Fuel type Diesel Transmission 4-Speed Automatic Vehicle type Passenger car Manufactured in Germany Vehicle specification Body type Combi Number of doors 5 Number of seats 5 Displacement SI 2996 Displacement CID 183 Displacement Nominal 3.0 Engine type L6 Engine head SOHC Engine valves 12 Engine cylinders 6 Engine aspiration Turbocharged or Supercharged Engine HorsePower 147 Engine KiloWatts 110 Automatic gearbox 4AT Fuel type Diesel Driveline RWD Anti-Brake System ABS Standard equipment Power Steering Fog lights Power door locks ABS brakes Optional equipment Power windows Conditioner Sellega seoses oleks mul vaja veljed sebida, eelmised rändasid ära. Selliseid Peavad olema sirged, võivad vajada värvimist. RE: S124 Laur - v6sa - 19-10-2015 Seni täiesti normaalselt käitunud kodanik nüüd äkki siis vana diiselmersu endale ostab... Olla must, musta nahksisuga. Pilte oodates... Ühed kahesaaugulised ootavad ülevaatamist. RE: S124 Laur - Laur - 19-10-2015 (19-10-2015, 08:01 PM)v6sa Kirjutas: Seni täiesti normaalselt käitunud kodanik nüüd äkki siis vana diiselmersu endale ostab... Ei ole nahksisu, mingi tume oli.... RE: S124 Laur - 124STD - 20-10-2015 Jõhvist ostsid? RE: S124 Laur - Laur - 20-10-2015 Ei RE: S124 Laur - ralak - 20-10-2015 See on juba välk selgest taevast, Laur ostab 124-ja RE: S124 Laur - Laur - 20-10-2015 Vahest peab mingi mammutiga ju sõitma, muidu ei saagi enam aru mililline õite üks hea auto peab olema RE: S124 Laur - Laur - 13-12-2015 Kuna autot ostes sain auto ja mootori eraldi ja mootoril saaled ja vänt vigased ostsin teise mootori, natuke teistsuguse kui enne oli RE: S124 Laur - Werewolf - 13-12-2015 Teema läheb huvitavamax! Kas lased poisid turbo ja kõrgrõhupumba kallale ka või piisab originaaljõust? RE: S124 Laur - Laur - 13-12-2015 Ma esialgu proovin selle kompoti tööle saada originaal tükkidega, eks vaatab mis edasi. Mootoriga tuli kaasa 722.6 käigukast.... kui kõik muu tundub hea siis ostan talle juhtploki RE: S124 Laur - Laur - 21-02-2016 Tänase päeva veetsin vanaraua seltsis. Tuleb välja, et 603.960 > 606.962 niiväga bolt on polegi. Mootori käpad väga ei sobi. Ok. Vahetatud, uus katse....deem...karteripõhi on ka liiga suur. Nurgast teine....krt, õlipump tuleb ka teine panna, võttur on ca. 4mm. liiga madalal. Õnneks 606 ja 603 on õlipumba hammakas, pumba kinnitus ja karteripõhja poldiaugud samas kohas. Boonus juures, karteripõhjas on nüüd pööreteanduri koht olemas. Midagi tuleb leiutada gaasi trossiga, saaksin panna otse pumba külge, aga siis pole kuhugi panna kasti trossi...722.6 kontrollerit ka ei raatsi osta. veel avastasin et keegi hea inimene on kunagi terve auto aluse katnud miski mastiksiga, kõik on terve, roostevaba ja tugev. Kahjuks selgus, et kliimapumba kinnitus 606 külge 603 oma ei mahu ja vana kliimapumpa ei saa kasutada. Kui kellegil on 606 kliima kompressorit pakkuda, siis palun märku anda. RE: S124 Laur - hents99 - 22-02-2016 Mul pakkuda, tutikas rihm ka, sest endale ei mahtunud kompressor ära ja kompott jäi üle. RE: S124 Laur - Laur - 24-02-2016 Vaikselt tegeleb..722.3 kast ei sobi kui mootori otsas on 722.6 hooratas. 603.960 geneka rihm on liiga pikk, peab minema poest kysima 606.962 rihma. Ilmselt on vända ratas väiksema läbimõõduga. RE: S124 Laur - Majori - 25-02-2016 Kui sa veel 8 hole valukaid leidnud ei ole. Siis panin just ühed 15 tollised müüki. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41786 RE: S124 Laur - Laur - 13-03-2016 RE: S124 Laur - Laur - 13-03-2016 Käivitub ja seiskub võtmest, tühikäigupöörete elektriline hoidja töötab. Vaja oleks miski toimiv lahendus leida gaasitrossi ja käigukasti trossi kokkuviimiseks. Kui keegi teab mingile pildile viidata oleks tore. 603 on üks temperaturi andur rohkem kui ma rakendust leian, asub ees, kohe plokikaane otsas. Teine on taga, kahe otsaga, sellelt saab info nii hõõgküünalde relee kui ka sees asuv seier, jääb selgusetuks milleks on esimene, ühe otsaga, skeemi ka pole. RE: S124 Laur - erx000 - 13-03-2016 Kui sul on kliima ja ees el. ventikad siis see esimene andur on tõenäoliselt el. ventikate avariilülitus kui mootor üle kuumeneb, vähemalt mul c klassil oli nii. RE: S124 Laur - Laur - 14-03-2016 Kliima olemas, kahjuks ei saa antud juppi kasutada, jääb gaasi hoovale ette. RE: S124 Laur - erx000 - 14-03-2016 See käib tegelikult plokikaane ees otsas, kohe väljuva lõdviku juures. 98-99a mootoritel pole üldse kohtagi kuhu see andur peaks käima, mul on 97a mootor ja oli punn anduri asemel. Siin pildi peal näha. RE: S124 Laur - Laur - 14-03-2016 Pole sellist kohta, vajadusel saaks muidugi teha. Ilmselt teengi, sinna pisikese kytuse soojendi ja termostaadi koja asemele. |