Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
S124 Laur - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: S124 Laur (/showthread.php?tid=40432)



S124 Laur - Laur - 19-10-2015

Oli üks S124 3.0 Turbo müügis, ma siis ostsin ära, isegi ei tea täpselt miks, vist suuresti sellepärast, et turbo diisel 124 mul polegi veel olnud.
Ja natuke kurb oli viimasel klubi üritusel liikuda ka. Skoda, VW ja üksik kollane MB Smile

General Information
Make Mercedes-Benz
Model 300 T Turbo-d / E 300 T Turbo-d
Model year 1992
Trim level S124
Body style 5 Doors Combi
Engine type 3.0L L6 SOHC 12V RWD
Fuel type Diesel
Transmission 4-Speed Automatic
Vehicle type Passenger car
Manufactured in Germany
Vehicle specification
Body type Combi
Number of doors 5
Number of seats 5
Displacement SI 2996
Displacement CID 183
Displacement Nominal 3.0
Engine type L6
Engine head SOHC
Engine valves 12
Engine cylinders 6
Engine aspiration Turbocharged or Supercharged
Engine HorsePower 147
Engine KiloWatts 110
Automatic gearbox 4AT
Fuel type Diesel
Driveline RWD
Anti-Brake System ABS

Standard equipment
Power Steering
Fog lights
Power door locks
ABS brakes

Optional equipment
Power windows
Conditioner


Sellega seoses oleks mul vaja veljed sebida, eelmised rändasid ära. Selliseid
Peavad olema sirged, võivad vajada värvimist.
[Pilt: 200726.007.jpg]


RE: S124 Laur - v6sa - 19-10-2015

Seni täiesti normaalselt käitunud kodanik nüüd äkki siis vana diiselmersu endale ostab...Eusa_doh

Olla must, musta nahksisuga. Pilte oodates...Smoke

Ühed kahesaaugulised ootavad ülevaatamist.Icon_rolleyes




RE: S124 Laur - Laur - 19-10-2015

(19-10-2015, 08:01 PM)v6sa Kirjutas: Seni täiesti normaalselt käitunud kodanik nüüd äkki siis vana diiselmersu endale ostab...Eusa_doh

Olla must, musta nahksisuga. Pilte oodates...Smoke

Ühed kahesaaugulised ootavad ülevaatamist.Icon_rolleyes

Ei ole nahksisu, mingi tume oli.... Smile


RE: S124 Laur - 124STD - 20-10-2015

Jõhvist ostsid?


RE: S124 Laur - Laur - 20-10-2015

Ei


RE: S124 Laur - ralak - 20-10-2015

See on juba välk selgest taevast, Laur ostab 124-ja Smile




RE: S124 Laur - Laur - 20-10-2015

Vahest peab mingi mammutiga ju sõitma, muidu ei saagi enam aru mililline õite üks hea auto peab olema Big Grin


RE: S124 Laur - Laur - 13-12-2015

Kuna autot ostes sain auto ja mootori eraldi ja mootoril saaled ja vänt vigased ostsin teise mootori, natuke teistsuguse kui enne oli Smile

[Pilt: 47956-DSC_1024.JPG]

[Pilt: 86245-DSC_1023.JPG]


RE: S124 Laur - Werewolf - 13-12-2015

Teema läheb huvitavamax! Kas lased poisid turbo ja kõrgrõhupumba kallale ka või piisab originaaljõust?


RE: S124 Laur - Laur - 13-12-2015

Ma esialgu proovin selle kompoti tööle saada originaal tükkidega, eks vaatab mis edasi.
Mootoriga tuli kaasa 722.6 käigukast.... kui kõik muu tundub hea siis ostan talle juhtploki


RE: S124 Laur - Laur - 21-02-2016

Tänase päeva veetsin vanaraua seltsis. Tuleb välja, et 603.960 > 606.962 niiväga bolt on polegi.
Mootori käpad väga ei sobi. Ok. Vahetatud, uus katse....deem...karteripõhi on ka liiga suur. Nurgast teine....krt, õlipump tuleb ka teine panna, võttur on ca. 4mm. liiga madalal.

Õnneks 606 ja 603 on õlipumba hammakas, pumba kinnitus ja karteripõhja poldiaugud samas kohas. Boonus juures, karteripõhjas on nüüd pööreteanduri koht olemas.

Midagi tuleb leiutada gaasi trossiga, saaksin panna otse pumba külge, aga siis pole kuhugi panna kasti trossi...722.6 kontrollerit ka ei raatsi osta.

veel avastasin et keegi hea inimene on kunagi terve auto aluse katnud miski mastiksiga, kõik on terve, roostevaba ja tugev.

Kahjuks selgus, et kliimapumba kinnitus 606 külge 603 oma ei mahu ja vana kliimapumpa ei saa kasutada. Kui kellegil on 606 kliima kompressorit pakkuda, siis palun märku anda.




RE: S124 Laur - hents99 - 22-02-2016

Mul pakkuda, tutikas rihm ka, sest endale ei mahtunud kompressor ära ja kompott jäi üle.


RE: S124 Laur - Laur - 24-02-2016

Vaikselt tegeleb..722.3 kast ei sobi kui mootori otsas on 722.6 hooratas.

603.960 geneka rihm on liiga pikk, peab minema poest kysima 606.962 rihma. Ilmselt on vända ratas väiksema läbimõõduga.


RE: S124 Laur - Majori - 25-02-2016

Kui sa veel 8 hole valukaid leidnud ei ole. Siis panin just ühed 15 tollised müüki.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=41786


RE: S124 Laur - Laur - 13-03-2016




RE: S124 Laur - Laur - 13-03-2016

Käivitub ja seiskub võtmest, tühikäigupöörete elektriline hoidja töötab.
Vaja oleks miski toimiv lahendus leida gaasitrossi ja käigukasti trossi kokkuviimiseks. Kui keegi teab mingile pildile viidata oleks tore.

603 on üks temperaturi andur rohkem kui ma rakendust leian, asub ees, kohe plokikaane otsas. Teine on taga, kahe otsaga, sellelt saab info nii hõõgküünalde relee kui ka sees asuv seier, jääb selgusetuks milleks on esimene, ühe otsaga, skeemi ka pole.


RE: S124 Laur - erx000 - 13-03-2016

Kui sul on kliima ja ees el. ventikad siis see esimene andur on tõenäoliselt el. ventikate avariilülitus kui mootor üle kuumeneb, vähemalt mul c klassil oli nii.


RE: S124 Laur - Laur - 14-03-2016

Kliima olemas, kahjuks ei saa antud juppi kasutada, jääb gaasi hoovale ette.


RE: S124 Laur - erx000 - 14-03-2016

See käib tegelikult plokikaane ees otsas, kohe väljuva lõdviku juures. 98-99a mootoritel pole üldse kohtagi kuhu see andur peaks käima, mul on 97a mootor ja oli punn anduri asemel.

Siin pildi peal näha.

[Pilt: be26a662-7090-4d7c-bfdb-3a1a2b21e616_zpstyl6xk1u.jpg]


RE: S124 Laur - Laur - 14-03-2016

Pole sellist kohta, vajadusel saaks muidugi teha.
Ilmselt teengi, sinna pisikese kytuse soojendi ja termostaadi koja asemele.