MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 (/showthread.php?tid=39228) |
MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - KRS343 - 31-05-2015 Sissejuhatus: Algne plaan oli osta E46 BMW kupee, 330 või 328. Otsisin mõnda aega, enda jaoks õiget ei leidnud. Vaatasin igaksjuhuks MB poole ka, leidsin ühe CLK320 mudeli. Helistasin ja läksin vaatama. Pildid ja tegelikkus oli ikka väga-väga "siga ja kägu" stiilis. Turvavööde "ettetoojad" kas ei töötanud või olid puruks, kont. ei töötanud, sisu oli räbal, originaal konsool oli vahetatud mingi jama vastu (mis ka ei töötanud), tiivad olid roostes (nagu ikka), tagaluuk ei töötanud ja muud jamad veel. Ühesõnaga väga negatiivne kogemus ja tõmbas autoostu tuju üsna alla. "Oi blin ma lähen ostan endale Mercedes-Benz praegu ..." tundest sai "WTF see oli nüüd?!" Kogusin maja ees mõtteid ja konsulteerisin oma eksperdiga, kes saatis mulle kohe ühe teise CLK320 lingi ja numbri, ütles et "mine sinna ja osta ära". Helistasin ja läksin kohe vaatama. Võrdlus oli nii ehe ja värske, et 20min hiljem löödi käed ja siin ta nüüd on. Auto oli puhas, hooldatud, Silberi ajalooga, sisu on nagu uus (mitte nagu vaid ongi uus) ostes 107k sõitnud, kõik lisad/elektri osad töötavad, mootor töötab laitmatult. Enne müümist oli auto seisnud aasta katuse all: seismise vead nagu ikka ja hooldused tegemata. Diil tehtud ja auto veeres minu hoovile. Edasine on ajalugu ... Mark: Mercedes-Benz CLK320 Elegance Väljalaskeaasta: 2002 lõpp Läbisõit: 107 000 km (reaalne läbisõit) Võimsus: 163 KW - 218HP Mootori valem: 3.2 V6 Täismass: 2060 kg Pikkus: 4665 mm Lisavarustus: Elegance pakett, hooldusraamat, konditsioneer, roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (16), signalisatsioon (mahuanduriga), püsikiiruse hoidja, elektrilised välispeegld, elektrilised soojendusega välispeeglid, CD stereo, esiklaasi soojendus, immobilisaator, esimesed udutuled, välistemperatuuri näidik, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, originaal kompuuter ja navi Muud: Värvus on sinine (345U BRIGHT BLUE, METALLIC), interjöör samuti sinine (432A FABRIC, ELEGANCE). Esialgu on all 16" originaalvaluveljed M+S rehvidega. Veel: Autol siis ühtegi kolinat veermikus pole, kõik originaalosad, olemas tsekid ja esinduste arved. Sisu on nagu uus: rool on ilma kulumis jälgedeta, sinine naha ja siniste õmblustega. Armatuuris pragusid pole, istmed terved ja sirged, kulumis jälgi ei ole. Esialgsed vead: Pidurid olid ostes kinni, kuna auto seisi aasta praktiliselt õues. Piduritorud roostes, samuti kettad ja klotsid. Ühel hetkel lõpetas generaator töö, sellest ei saanud enne aru, kui uue aku peale sain (mis oli muidugi esimene rookie viga). Kerel paar rooste kohta, aga midagi läbivat pole. Vasak alumine tagumine tiiva äär. Mitte midagi hullu. Esiklaasis on kõrvalistuja pool all mõra, juhtimist ei sega aga ilus ka ei ole. Tehtud tööd: Silberi korraline hooldus, vahetatud kõik vedelikud, filtrid, mõned pirnid, generaator sai uue elu. Juuni alguses läheb DMG Autosse, kus vahetatakse kogu pidurite süsteem. Mingi häda on ka ventilaatoriga, kord töötab siis ei tööta ja nii see error displayl vilgub, selle lahendab ka siis ära. Plaanid lähitulevikus: Natuke keretöid, navi/kompuutri vahetus, uus esiklaas ja tagaklaas, toonimine, uued veljed, madaldust nõuab see auto kohe kindlasti. Need sisemised iluliistud ei meeldi ka mulle, need tulevad ka uued, mingisugused. Tere, MB foorum Saaga jätkub ... RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - arts24h - 31-05-2015 Päris mõnus masin tundub. Kuidas minekuga rahul oled? Pole ise uuema 3,2 kokku puutunud. RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - KRS343 - 31-05-2015 Täitsa okei on jah Minekust nii palju, et kast on meeletult nagu meeletult uimane aga V6 puhas jõud veab teda okeilt edasi. Hätta tänu toorele jõule ei jää aga nobe just ka ei ole. Ja joob ka ikka nagu loom, ma olin õnneks arvestanud sellega, kui ma auto ostsin aga no kurat noh ... RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - nostromo - 01-06-2015 C209 CLK 320 Antall sylindre 6 (V) Antall ventiler 18 Boring/slaglengde 89,9 / 84,0 mm Slagvolum 3199 cm3 Kompresjon 10,0 Effekt 218 HK ved 5700 o./min. Dreiemoment 310 Nm ved 3000-4600 o./min. Drivstofftank 62 liter Felger foran: 7 J x 16 H 2 bak: 8 J x 16 H 2 Dekk foran: 205/55 R 16 bak: 225/50 R 16 Akselerasjon 0-100 km/t 7,9 sekunder Topphastighet 244 km/t Forbruk per 10 km -bykjøring 1,56 liter -langkjøring 0,75 liter -snitt 1,04 liter Transmisjon 5-trinns elektronisk styrt automatgir Akselavstand 271,5 cm Sporvidde foran / bak 149,3 / 147,4 cm; med sportsunderstell: 149,7 / 148,2 cm Lengde 463,8 cm Bredde 174,0 cm Høyde 141,3 cm; med sportsunderstell: 140,0 cm Snudiameter 10,76 meter Totalvekt 2060 kg Egenvekt 1605 kg Linnas peaks 15,6L olema ja maanteel 7,5L. RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - v6sa - 01-06-2015 (31-05-2015, 03:15 PM)KRS343 Kirjutas: ... Kurb kuulda, et ka sellest Elegance varustusest autost on saamas järjekordne wannabee-avatkart. 320 on selles mõttes paha mootor, et joomakombed on Suure Mootori omad, kuid jaks mitte. Samas hääl on väga hea. Aga edu MB maailma avastamisel. Lihtne ega odav see retk ei ole, kuid iseloomude sobivusel (mida tasub enne alati kontrollida!) vägagi rahuldust pakkuv. RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - KRS343 - 01-06-2015 (01-06-2015, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:(31-05-2015, 03:15 PM)KRS343 Kirjutas: ... Minu jaoks ta ilus ei ole - kui suitsupakk mahub kupeele rehvi ja tiiva vahele, siis see ei ole õige/ilus. Ja "puidust" liistud - ei! Hääl on tõesti hea, nobedama kastiga oleks minek ka (01-06-2015, 01:22 AM)nostromo Kirjutas: Linnas peaks 15,6L olema ja maanteel 7,5L. Nii ta täpselt ongi. Ma küll loodan, et äkki saab seda veel nõks paremaks aga reaalsuses on sellega arvestatud jah Kris RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - Taffinaff - 01-06-2015 No ma usun, et ei ole sel kastil midagi häda. Kuna tegemist on ise õppiva käigukastiga siis linna vahel jõkutades ongi kast nii öelda "ökoreziimil", mine tee paar kiiremat kurvi koos korraliku kiirenduse, väike kick-down, pöörded 5000 ja küll tunned, kuidas auto hakkab kohalt korralikult gaasi vajutades madalama käigu liikuma. Läbi elatud ja proovitud asi, toimib täpselt nii Kupeega aga edu ja paksu rahakotti! RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - KRS343 - 07-06-2015 Teab keegi, kus kohast saaks uusi akna/ukse tihendeid mõistliku hinnaga? Minu omad on juba nii katkised ja plastmassiks muutunud, et on aeg vahetama hakata. Survepesuga tuli 2-3mm pealt maha RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - nostromo - 08-06-2015 Alati tasub kõigepealt Silberautost uurida-vahel võib seal isegi odavam kui mujal olla. Siis nt Lesven, HortAuto jne. RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - KRS343 - 08-06-2015 (08-06-2015, 11:21 AM)nostromo Kirjutas: Alati tasub kõigepealt Silberautost uurida-vahel võib seal isegi odavam kui mujal olla. Siis nt Lesven, HortAuto jne. Aitäh. Lendan peale neisse kohtadesse kohe RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - KRS343 - 26-06-2015 Tere, tekkis selline küsimus, kui keegi oskab vastata siis oleks tore: soov on puldist auto valve alla pannes kõik aknad üles saada. Kas selleks on vaja kogu süsteem välja vahetada või on mingi valmidus CLK'l juba olemas? Kuna mul endal graazi ei ole, siis ma teeks enne natuke kodutööd, kui mõne sõbra juurde ust lammutama lähen. Äkki kellelgi on kogemust sellise tööga. Äkki see on mingi ulmeline soov ja ei ole mõtet üldse hakata süvenema Autol vahepeal nüüd kõik pidurid ka korras, lisaks tehti veel nipet-näpet asju: 1. Piduriklotsi andur 2. Piduriklotsid seisup. 3. Kaitseplekk parem. 4. Kaitseplekk vasak. 5. Piduriklotsid 6. Pidurikettad 7. Rooliots v. 8. Puks õõtsh. 9. Piduritoru 2.5m 10. Pirn esit. 12V 55W H7 Pilte teen, kui Eestisse suvi jõuab - kui jõuab! Kris RE: MB, CLK320, C209, 2002 - KRS343 - KRS343 - 27-06-2015 Ise küsin, ise vastan ... Ikka ise loll, stiilis: "loe krdi manuali enne kui lolli küsimuse küsid" küsimus Piisas smartkey infrared'i lugeja juurde suunata ja natuke kauem lock/unlock nuppu alla hoida ja volaaaa, klaasid sulguvad/avanevad võluväel. Nüüd oleks kuidagi vaja kaugelt see asi tööle saada ja ongi olemas Mercedes rsk - kõik asjad olemas ja töötavad Kris |