Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
cls320 cdi summuti läheb kuumaks - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: cls320 cdi summuti läheb kuumaks (/showthread.php?tid=38748)



cls320 cdi summuti läheb kuumaks - roos666 - 07-04-2015

Oskab keegi äkki öelda millepärast mul vahepeal cls-l summuti nii kuumaks läheb, et summuti otsasid puutuda ei saa ja vett summuti peale läheb viskab tossu pilve üles. Kerge kärssamis hais ka üleval.


RE: cls320 cdi summuti läheb kuumaks - laf1247 - 07-04-2015

DPF põletus tsükkel, mis toimub umbes iga 300km järel.


RE: cls320 cdi summuti läheb kuumaks - R-Kaido - 07-04-2015

Just nii, endal ajas ka haisu vahepeal nagu kumm kärsaks või midagi sellist siis sain rahvalt teada , et mingi kilomeetrite tagant põletab mingit tahma.


RE: cls320 cdi summuti läheb kuumaks - roos666 - 07-04-2015

Tänud. Olen ka nüüd targem siis selle kohapealt.


RE: cls320 cdi summuti läheb kuumaks - Laur - 07-04-2015

300km iga väga tihti. Olen oma autol vaadanud, enamasti see kusagil 800km ringis.


RE: cls320 cdi summuti läheb kuumaks - kentq - 08-04-2015

(07-04-2015, 10:25 PM)Laur Kirjutas: 300km iga väga tihti. Olen oma autol vaadanud, enamasti see kusagil 800km ringis.
See sõltub väga paljudest asjadest, kui tihti ja pikalt ta seda teeb.
Näiteks sõidustiilist, kui palju paugutada on ka tahmamist palju mis DPF-i koguneb.
Edasi mootori korrasolek, kui palju tahmab
Edasi kütuse kvaliteedist, jällegi palju tahmab.

DPF-i paneb tööle andur mis mõõdab DPF-i siseneva ja väljuva õhukoguse vahet. Kui see vahe on piisavalt suur käivitatakse põletus.



RE: cls320 cdi summuti läheb kuumaks - kait - 06-10-2015

(08-04-2015, 10:10 AM)kentq Kirjutas:
(07-04-2015, 10:25 PM)Laur Kirjutas: 300km iga väga tihti. Olen oma autol vaadanud, enamasti see kusagil 800km ringis.
DPF-i paneb tööle andur mis mõõdab DPF-i siseneva ja väljuva õhukoguse vahet. Kui see vahe on piisavalt suur käivitatakse põletus.

Võid täiesti kidel olla, et kogu õhk mis dpf-i siseneb, tuleb sealt ka välja, nii et õhu koguseid ikka ei mõõdeta!
Mõõdetakse rõhkude erinevust, mille baasil arvutatakse välja tahmaosakeste kaal.