MB w210 300td, 1999 stern100 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB w210 300td, 1999 stern100 (/showthread.php?tid=38278) |
MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 01-03-2015 Tere! Tegelikult oman mersusi juba ammu aga nüüd peale viimase ostu mõtlesin ka siia teema teha. Esimene Mercedes-Benz oli siis mul w202 kerel diisel, järgmine w210 mis praegu igapäevaliikur ning nüüd kolmandaks samuti w210, ehk masin, millest allpool juttu tuleb. Kuna vanal kurvasilmsel kere väsinud nagu neil kõikidel, hakkasin uut vaatama. Avariiliste autode oksjonil weby.ee keskkonnas jäi silma siis kerge ninakõksuga w210 300td. Läksin siis kohale, vaatasin et asi kõigehullem ju pole, roostet pole pmst üldse!! Mootor käis ilusti, kast toimetas samuti, klassikalised mädaneva kippuvad kohad 5-. Kapoti alt imekena! Läbisõit miski 320 tuhat, kella järgi siis Peale pakkumiste lõppu sain siis auto omale nind sai ta koju ära tiritud. Tegu siis 99 aasta väljalaskega. Avantgarde. Nahktuba, kuid ei ole istmesoojendusi ega õhuga regullitavaid istmeid, mida vast jään igatsema. Eelmine oli kõikide lisadega peale kliima. Nüüd hakkan seda vaikselt korrastama. Vahetusse siis läheb esitiib, esistange, hüdraulikapaak esitule taga. Esitule kinnitused ka katki, eks paistab mis teha annab. Rattad vaatavad ka väheke lahku. Niiet, kes teab auto ajaloost midagi, andke tuld(esimese asjana jäi silma autos vedelev teleskoopnui ). Või kui lihtsalt asjakohaseid soovitusi, kuulan. Stern RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 19-04-2015 Nii. Auto koos ja sõidab. Täna sai diagnosti tehtud. Näitas vigadeks Fuel temp Sensor ja intake boost või pressure. Igatahes peale kustutamist jäi alles ainsana fuel temp sensor. Googeldades selgus et too jupp on kõrgsurvepumba küljes kuskil. Oskab keegi öelda kus täpsemalt? Ning üks viga on veel. Kiirendades suitseb ikka megarämedalt ning 3 tuhande juures on jõust ikka väga palju puudu. RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - Laur - 20-04-2015 Kas peale kiirendamist on rõhuviga tagasi? RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - svenr - 20-04-2015 Vaata, kas map anduril voolik on ikka taga. Too asetseb ka avarii poolsel küljel. RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 20-04-2015 Peale kiirendamist rõhuviga tagasi ei tulnud. RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 10-05-2015 Natuke aega olen taga juba sõitnud, tõmme järjest paremaks läinud Igatahes täna sain värvi alla, vaja oleks stange külge tule alust kroomliistu siis oleks juba hea. Ja veel häirib see et kliima taustavalgustus ei tööta kuid sellega ei anna vist eriti midagi teha ka? RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 11-05-2015 Ja kui kellegil on pakkuda 3.0 dislale (om606) automaatkasti õlivarrast, tervet, võib teada anda. RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - punnsilm - 12-05-2015 (11-05-2015, 10:48 PM)stern100 Kirjutas: Ja kui kellegil on pakkuda 3.0 dislale (om606) automaatkasti õlivarrast, tervet, võib teada anda. sellel ei olegi õlivarrast, on ainult kork RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 12-05-2015 Kas siis on kastil õlitaseme andur et annab ise teada kui väheks hakkab jääma? RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - punnsilm - 12-05-2015 miks väheks peaks jääma? normaalsel töökojal on õige kontrollvarras. mõni aasta tagasi haapsalus sellist polnud RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 12-05-2015 Juba anti link kus vardaid müügil Kliima kohta sain ka targemaks, canyondrift jagas hüva nõu. Proovin teinekord pirnid ära vahetada. Ka diagnostis peab käima et "uimasuse" probleemist lõplikult lahti saada. RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 13-05-2015 Täna, temp oli autol umbes 70 kraadi, oli vaja järsku süstida ning kiirendasin esimesed 3 käiku lõpuni, edasi aga järgnes ilge must/sinine suits ning lagin ( kütusepuuduse hääl tundus nagu olevat ) mis kestis umbes 1km jagu, edasi jälle normaalne, tuim nagu ikka. Kas kütuse temp andur võib tõesti niipalju mõjutada? Ja äkki kellegil on töökorras isendit pakkuda? RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 23-09-2015 Ehk auto sõidab kenasti. Noh, lähiajal läheb tagasilla kap remonti, uued vardad puksid kõik mis panna annab ja siis sildade regull. Endiselt puudu juhipoolne tule alune kroomliist, pole lammaritest kah võtta ning uus 50 eurikut..jube. Samuti kui pakkuda w210 töötavat aknatõstukit, juhiukse oma. Võib pakkuda. Ja vahepeal tühikäigul imelik värin keres..mingi padi kuskil hakkab lõppema? RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 09-11-2015 Nii. Sai tehtud tagasilla kapitaalremont. Kõik kaikad ja puksid lemförderi omad alla. Esisillas kah uued stabika puksid ja rooliotsad. Seejärel kahe silla regull. Juhi akna klaasitõstuk vahetatud. Ühesõnaga palju muresi eemaldatud. Vaja veel vaadata miks tagumise akna soojendus ei funka. Ning samuti lööb jõle tihti viimasel ajal avariireziimi, tuleb vist ikka fuel temp sensori vahetus kah ette võtta. Ja auto kliimas olev enesediagnost ütleb et elektriline veepump kutu, too mis rest reziimis siis vett ringi ajab. Oskab keegi öelda kus too asub?? RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - madisRS - 13-11-2015 Veepump peaks asuma vasakpoolse lanseka küljes, õhufilti kopsiku all põhimõtteliselt. RE: MB w210 300td, 1999 stern100 - stern100 - 13-11-2015 (13-11-2015, 06:30 PM)madisRS Kirjutas: Veepump peaks asuma vasakpoolse lanseka küljes, õhufilti kopsiku all põhimõtteliselt. Tänan! Kui kellelgi kasutatud aga töökorras isendit pakkuda, andke teada! Täna sai diagnostis käidud ja uuritud miks koguaeg avariisse taob..veakoodid siis järgmised: P0180 - Fuel Temperature Sensor A Circuit Malfunction (ah?) P1470 - Intake air pressure regulation (kas too junn mis on selle toru küljes mis tuleb coolerist üles sisselaske poole?) P1403 - Exhaust gas recirculation Flow check (EGR teema mingi?) Peab vaikselt ette võtma need asjad kah. |